Gå til innhold

En mann som er lite fysisk utenom sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er veldig lite kosete tenker da på klem, kos og fysisk. Ønsker en som er mer det. Er han bare sånn da? Eller går det på interessen av meg. Kan jo ikke forandre han da. 

Anonymkode: c607b...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min far fortalte at han var sånn i mange mange år. Helt avstumpet for fysisk omsorg, og hadde sex kun som et primitivt instinkt. 

Etter noen runder i terapi så fant han ut at det var pga han aldri fikk  noe klem av sin  mor, fikk aldri sitte på fanget osv osv osv.

Så han lærte det aldri.

Nå som han har jobbet med det klarer han å gi klemmer og kyss til kona som han er gift med nå. Og han er veldig flink til å vise den type kjærlighet i hverdagen 

Jeg fikk ikke noe klem av  min far før jeg var over 30 år.

Så for noen kan det ligge noe bak det. Og ikke bare er sånn av natur.

Anonymkode: 8fbc6...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Responderer han positivt på dine klemmer, da? For mange menn er klem og kos en dameting, som oppfattes som seksualisert når menn gjør det, derfor klemmes det ikke utenfor denne rammen. Likevel, eller nettopp derfor, kan menn sette stor pris på at kvinner tar initiativ til kos og klem. Så hør med ham om han liker at du klemmer og koser uten at det legges opp til sex. I så fall er det opp til deg å ta initiativ når du føler behov for det. Hvis du synes han responderer for lite, så si fra om at du ønsker at han skal kose tilbake når du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Dersom du ønsker mer kos og klem bør du kose og klemme. Mange er ikke like flinke til å ta initiativ til dette, tror jeg, bare fordi jeg er slik selv. Føler det ikke naturlig, men liker godt kos og klem likevel. Snik deg innpå han, test han ut. Ikke aksepter, uten videre, at han bare er sånn. Kroppsspråk er også et språk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...