Jump to content
AnonymBruker

Menn som er totalt stille når vi har sex og overhodet ikke gir uttrykk for nytelse?!?😔

Recommended Posts

AnonymBruker

Her er mannen helt knyst. Mista totalt lyst på sex, trenger litt tilbakemeldinger, men det må komme naturlig, ellers blir det bare teit, og å ha en masse snakk når jeg har sex, gir meg heller ikke mye. Så her er det sex tørke, jeg gidder ikke, får ingen tenning av en som helt stilt klasker ivei 😝

Anonymkode: de525...28a

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er mannen helt knyst. Mista totalt lyst på sex, trenger litt tilbakemeldinger, men det må komme naturlig, ellers blir det bare teit, og å ha en masse snakk når jeg har sex, gir meg heller ikke mye. Så her er det sex tørke, jeg gidder ikke, får ingen tenning av en som helt stilt klasker ivei 😝

Anonymkode: de525...28a

Føler med deg!🙄😔

Ts

Anonymkode: 33aae...d3d

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

hva er aldersforskjellen mellom dere? er det over 10 år eller?

Anonymkode: 38896...44f

16 år, jeg yngst..

Anonymkode: 33aae...d3d

AnonymBruker

I starten syntes jeg det var litt kleint at han ikke ga lyd fra seg under blowjob eller sex, og har tatt det opp et par ganger uten hell. Med tiden kom erfaringene, nå synes jeg det ikke er et problem lenger, jeg blir for opptatt med min egen nytelse og jeg vet hva han digger. Det er bekreftelse nok når han må roe ned blowjobben eller sexen fordi han er så nære ved å komme. 

Anonymkode: a6341...d5e