Jump to content
AnonymBruker

Ferdig med julegavene

Recommended Posts

AnonymBruker

Da er jeg ferdig med alle julegavene. For første gang i hele mitt liv er jeg ferdig før desember begynner. Neste mnd er det halv skatt, pluss at jeg får etterbetalt noen dager og vil få en god lønn.. 

bare tanken på at desemberlønna kan nytes, og ikke gå til en haug med julegaver er en digg følelse. 

Anonymkode: 3bf5f...036

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok, fint for deg.

Men hva vil du egentlig diskutere ?

Anonymkode: 4395c...777

youcancallmejune

Wow! Jeg vil oppleve å kunne si det samme en gang, men det blir neppe denne julen. Jeg har laget noen gaver og kjøpt inn nesten alt til julekalenderne, men det er lenge igjen til jeg er i mål med alt.

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, fint for deg.

Men hva vil du egentlig diskutere ?

Anonymkode: 4395c...777

Ja veldig fint for meg 😀 trenger det å være en diskusjon? 

AnonymBruker
Akkurat nå, youcancallmejune skrev:

Wow! Jeg vil oppleve å kunne si det samme en gang, men det blir neppe denne julen. Jeg har laget noen gaver og kjøpt inn nesten alt til julekalenderne, men det er lenge igjen til jeg er i mål med alt.

Da er du jo igang ❤️ Det er første julen i hele mitt liv jeg kan si jeg er ferdig med julegavene. Kalenderen har jeg ikke begynt på enda, så har igjen den. Så gøy med hjemmelagde julegaver! Heldig du som er handy! Skulle ønske jeg var også 

AnonymBruker

Jeg er ferdig med 2 av 11. Men på torsdag blir jeg ferdig med 6 til personer, kanskje flere om jeg får noen ønskelister tilsendt. Planen er å bli ferdig innen desember er her. 2 uker på meg 😄

Ikke pengene og lønna det står på, halv skatt i november, men mer at det blir mer og mer folk ute på handel jo nærmere vi kommer jul, og jeg vil unngå det kaoset.

Anonymkode: 1502c...2c0

Annonse

Luna Llena

Jeg har så vidt begynt :ler:

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ferdig med 2 av 11. Men på torsdag blir jeg ferdig med 6 til personer, kanskje flere om jeg får noen ønskelister tilsendt. Planen er å bli ferdig innen desember er her. 2 uker på meg 😄

Ikke pengene og lønna det står på, halv skatt i november, men mer at det blir mer og mer folk ute på handel jo nærmere vi kommer jul, og jeg vil unngå det kaoset.

Anonymkode: 1502c...2c0

Det skjønner jeg godt.. verste som er å løpe rundt på senterene i julerushet.. 

AnonymBruker

Jeg har heldigvis bare 2 gaver igjen. Er arbeidsledig så begynte å kjøpe julegaver i august å har kjøpt litt hver måned sånn at det ikke blir så mye i Desember.

Anonymkode: 17aa4...bbe

AnonymBruker

Jeg kjøper alle jule og bursdagsgaver for resten av året når skattepengene kommer i juni. Syns det er kjempekoselig å kjøpe julegaver i jula, men da et det så mye annet å bruke penger på 

Anonymkode: 91c65...9b4

AnonymBruker
På 19.11.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper alle jule og bursdagsgaver for resten av året når skattepengene kommer i juni. Syns det er kjempekoselig å kjøpe julegaver i jula, men da et det så mye annet å bruke penger på 

Anonymkode: 91c65...9b4

Så flink du er! Helt enig.. desember er en dyr mnd generelt.. og da er det godt alt som er gjort unna 

TotalAlkoholist

Jeg er også ferdig med julegaver ☺️

Rumle

Så fint! :)

Jeg er ferdig med 4 av 9 :nisse:

Annonse

applestories

Hva kjøper dere egentlig til de ulike familiemedlemmer når ingen ønsker seg noe og ingen vil ha tull og "husafyll"?

Her har begge foreldre bursdag tett inntil julen, på hver sin side, og jeg har håpløst manglende fantasi, så selv om jeg starter å tenke i august så kommer jeg ingen vei... :sjenert:

AnonymBruker

Har heldigvis ikke mange jeg skal kjøpe til. 3 stk tror jeg. Hater gaver, føler at det er tull og tøys. En «lek» jeg blir tvunget å være med på. 

Det må være samme tulling som fant på gaveplikt, som også skrev bibelen. 

Anonymkode: c0bd2...a80

Rumle
1 time siden, applestories skrev:

Hva kjøper dere egentlig til de ulike familiemedlemmer når ingen ønsker seg noe og ingen vil ha tull og "husafyll"?

Her har begge foreldre bursdag tett inntil julen, på hver sin side, og jeg har håpløst manglende fantasi, så selv om jeg starter å tenke i august så kommer jeg ingen vei... :sjenert:

Jeg satser mye på ting som kan spises og drikkes og noen får blomster, prøver å gjøre det så enkelt som mulig :jepp:

AnonymBruker

Eneste jeg er nesten ferdig med er kjæresten, ellers mangler jeg til alle andre :P

Skal til London om litt over ei uke, så håper å bli mest mulig ferdig der.
Og hvis ikke har jeg en idè om hva som skal kjøpes til de forskjellige her hjemme.
Målet er å bli ferdig innen 10. desember!

Anonymkode: 46de6...4b4

AnonymBruker
1 time siden, applestories skrev:

Da kjøper jeg gjerne en skikkelig god hånd- eller fotkrem. Begge deler er verd sin vekt i gull. Har gamle foreldre med bursdag rett opptil og rett etter jul selv, så det har hendt jeg har kjøpt en dyrere kombinert jule- og bursdagsgave eller bursdags- og julegave. 

Anonymkode: d2f75...534

AnonymBruker
På Tuesday, November 19, 2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Da er jeg ferdig med alle julegavene. For første gang i hele mitt liv er jeg ferdig før desember begynner. Neste mnd er det halv skatt, pluss at jeg får etterbetalt noen dager og vil få en god lønn.. 

bare tanken på at desemberlønna kan nytes, og ikke gå til en haug med julegaver er en digg følelse. 

Gratulerer!           

For enkelte tomsinger så kommer det som "julaften på kjerringa" hver eneste jul. Hvert eneste år så har TV 2 eller what ever nyhetsinnslag om at de siste par dagene før den 24. desember er fullstendig kørka på kjøpesenter  rundt omkring fordi alt for mange mennesker forsøker febrilsk å svi av mest mulig penger bare noen få dager før selve julaften. 

Anonymkode: 0d76d...571

AnonymBruker

Samme her, har bare noen få igjen. Glad jeg startet så tidlig i år også. Har blitt litt flinkere til dette hvert år, og det er deilig å senke skuldrene og bare nyte førjulstiden med mindre stressende juleforberedelser🎁🌟🎅🏻🎄

Anonymkode: b1b12...a03