Gå til innhold

Burde vi få felles garderober?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva syntes dere om det jeg er for det

Anonymkode: f5eaa...90f

Er du mann?

Anonymkode: 16619...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann?

Anonymkode: 16619...7fc

Nope er kvinne 

Anonymkode: f5eaa...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå og skifte blant menn med ståpikk, som ikke klarer å styre øya sine unna alle kvinnfolka? Nei takk. Det er helt uaktuelt.

Så lenge menn tenner visuelt på kvinner er det uaktuelt med felles garderober for menn og kvinner.

Anonymkode: 6753f...cf2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg om å skifte blant både menn og kvinner. Dusje gjør jeg ikke på trening uansett, venter til jeg kommer hjem. 

Anonymkode: 6bdbe...af7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Det får da være grenser. Felles dusjes og felles garderober. Hva blir det neste? Skal ikke vi kvinner få fred for siklende menn noen steder?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nope er kvinne 

Anonymkode: f5eaa...90f

Jaha? Hvorfor har du postet tråden på seksualitetforumet?

Anonymkode: 16619...7fc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Bevis det.

Er sikkert en kvinnelig feminist som ikke forstår at det er en biologisk forskjell mellom menn og kvinner. Alt må jo være likt, ellers blir det urettferdig mellom kjønnene 😏

Anonymkode: e42b8...d56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jaha? Hvorfor har du postet tråden på seksualitetforumet?

Anonymkode: 16619...7fc

👌

Anonymkode: 2f711...54a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sikkert en kvinnelig feminist som ikke forstår at det er en biologisk forskjell mellom menn og kvinner. Alt må jo være likt, ellers blir det urettferdig mellom kjønnene 😏

Anonymkode: e42b8...d56

Sikkert. Hvorfor kan ikke noen akseptere at det har alltid vert og alltid kommer til å være ulikheter og forskjell på menn og kvinner og slik bør det være. Jeg forstår meg ikke på de som krampaktig forsøker å viske ut alle forskjeller og ulikheter. Snart vet vi ikke hvem som egentlig er menn og hvem som egentlig er kvinner. Er oppgitt 😔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles garderober har jeg vært i flere ganger. Da er det skiftebåser langs skapene, og dusjen er delt etter mann/kvinne. Genialt når en har barn av motsatt kjønn med seg. Da trenger de kun å gå igjennom dusjen alene. Men felles som at alle dusjer sammen og skifter sammen er jeg ikke for. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei takk. Jeg synes det er ubehagelig nok med damer som stirrer i svømmebassenget om ikke de skal få stå og sikle mens de glor på penisen min i garderoben. 

Anonymkode: fac34...aa8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at man har atskilte garderober og toaletter er fordi man i en så sårbar posisjon er ekstra utsatt for overgrep og uønskede tilnærmelser. Jeg syntes det er bra vi fortsatt har kjønnsdelte garderober. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Er sikkert en kvinnelig feminist som ikke forstår at det er en biologisk forskjell mellom menn og kvinner. Alt må jo være likt, ellers blir det urettferdig mellom kjønnene 😏

Anonymkode: e42b8...d56

Tøys.

Anonymkode: 16619...7fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...