Jump to content
Andrea_99

Flest jenter som nakenbader?

Recommended Posts

Kim123
På 19.11.2019 den 17.08, Andrea_99 skrev:

Jeg har en følelse på at vi jenter er med åpne for å nakenbade og lignende og har lettere for å kaste bhen og trusa og nakenbade med vennegjengen. Merker at guttene i gjengen er flaue og ikke tørr å vise penisen og lignende. Hva er grunnen til det.

Er vel det at menn har litt mer selvrespekt.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke vet jeg om det er vanligst blant kvinner eller menn. Men både jeg og flere av venninnene mine bader gjerne nakne når vi ikke sjenerer andre som i marka eller på fjellet. Men jeg får ikke mannen min med på det. 

Anonymkode: 793fa...61c

Alterego666
15 timer siden, Kim123 skrev:

Hæ?

AnonymBruker
På 20.11.2019 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Prestene? Har de skylden for at badevanene til folk flest også? Du lever i en verden av vrangforestillinger. 

Anonymkode: 13fd4...ed3

Snakk om å misforstå det som er skrevet.

Anonymkode: df9cc...f37

AnonymBruker
On 11/19/2019 at 5:08 PM, Andrea_99 said:

Jeg har en følelse på at vi jenter er med åpne for å nakenbade og lignende og har lettere for å kaste bhen og trusa og nakenbade med vennegjengen. Merker at guttene i gjengen er flaue og ikke tørr å vise penisen og lignende. Hva er grunnen til det.

Fordi gutter i større grad enn jenter setter likhetstegn mellom kropp og sex. Spesielt hvis kroppen er naken.

Derfor kvier de seg for fysisk nærhet - sånn som en klem - med andre gutter, for da blir det "homo" og dét blir jo helt feil for dem. Da er de livredde for å få ereksjon foran de andre guttene, for det kan jo bare bety én ting! I boka til guttene er homo det aller, aller verste en gutt kan være.

Guttene er lært opp til å være så ensporet, for at de ikke skal være snille og ømme(uten sex) men "harde og tøffe". Med et slikt ideal blir det sett som bedre å slå en annen gutt enn å vise godhet mot ham, det gjelder å holde avstand.

Og på grunn av denne ensporetheten, vil gutter mistolke jenters vennskapelighet som invitasjon til sex, og de tror at jenter har sex med hverandre om de er nakne sammen. Sånn som i jentedusjen f.eks.

Anonymkode: f8331...f10

AnonymBruker

Jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har en stor penis når den ikke errigert. ca. 8 cm, men i erigert tilstand er den rundt 19cm. Så ja jeg synes det gir et feil inntrykk om at når man nakenbader så (spesielt i kaldt vann) viser det til mindre penis. Jeg veit for fakta at penisstørrelse har veldig mye å si ettersom det ble spredt rykter om meg når jeg gikk på vgs om at jeg hadde liten penis. Der har du ihvertfall mitt svar.

Anonymkode: 888b6...35b

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har en stor penis når den ikke errigert. ca. 8 cm, men i erigert tilstand er den rundt 19cm. Så ja jeg synes det gir et feil inntrykk om at når man nakenbader så (spesielt i kaldt vann) viser det til mindre penis. Jeg veit for fakta at penisstørrelse har veldig mye å si ettersom det ble spredt rykter om meg når jeg gikk på vgs om at jeg hadde liten penis. Der har du ihvertfall mitt svar.

Anonymkode: 888b6...35b

Leit å høre at du følte det sånn men de ryktene burde du ikke bry deg om vi jenter vet jo at gutter ikke er erigert hele tiden

Anonymkode: 334ab...e13

Jævla fyllekalas !
På 19.11.2019 den 18.53, Andrea_99 skrev:

Det er sant har sett en del eldre menn som velger å nakenbade men ikke så mange unge 

Jeg nakenbader ofte, er ung, altså i 20 årene 

AnonymBruker
På 20.11.2019 den 21.56, Kim123 skrev:

Ja det har du helt rett i. Kvinner liker jo å kle av seg i sosiale medier å vise seg frem. De har nok et langt høyere bekreftelsesbehov enn menn.

Anonymkode: d6b27...60e

Kim123
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har du helt rett i. Kvinner liker jo å kle av seg i sosiale medier å vise seg frem. De har nok et langt høyere bekreftelsesbehov enn menn.

Anonymkode: d6b27...60e

Nettopp👍

AnonymBruker
På 21.11.2019 den 21.59, Jævla fyllekalas ! skrev:

Jeg nakenbader ofte, er ung, altså i 20 årene 

Det er bra 😊

Jævla fyllekalas !
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra 😊

👍😊

Trøndermann

Jeg har inntrykk av at det er motsatt. Bader ofte naken, men venninner beholder som regel bikinien på😒

Annonse

Bamseklemmer

Skulle vært artig å tatt seg en tur til Cap d'agde :humpe:

Alterego666
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Skulle vært artig å tatt seg en tur til Cap d'agde :humpe:

Enig! Virker spennende. Et vennepar av meg har vært der, og de elsket det. Jeg har trodd at det er blodharry flatfyll, men de forteller at den delen er lett å velge vekk...

Bamseklemmer
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Enig! Virker spennende. Et vennepar av meg har vært der, og de elsket det. Jeg har trodd at det er blodharry flatfyll, men de forteller at den delen er lett å velge vekk...

Snakket med noen på cupido som skrøt av den plassen, det er en "ting på lista mi før jeg dør" som skal prøves🙈