Gå til innhold

Problemer med sex etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her på forumet har noen tips til oss! Jeg har vært en av dem som alltid lett har fått vaginal orgasme, derimot er klitorishodet mitt rimelig dødt. Etter fødsel har jeg blitt ganske/veldig løs, og det fungerer ikke lenger å få stimulert det skikkelig med penis. Vi har til nå først fokusert på min orgasme først, og hans etterpå, men jeg begynner å savne sexen vi hadde før. Vi kan jo ikke stimulere dette punktet med fingre mens han er inni meg, og vibrasjoner gir meg ingenting. Har noen tips vi kan forsøke? Tenkte på sleeve, men tror han ville følt seg utilstrekkelig om jeg nevnte noe slik. Ikke tips som knipeøvelser, de gjør jeg selvsagt, men problemet er medisinsk. 

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gynekolog.

Anonymkode: 8e46c...267

Hva skal gynekologen gjøre? De hjelper jo ikke med slike problemstillinger. :klo:

Anonymkode: 98ac4...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bumblebeee skrev:

Hvor lenge er det siden fødsel?

2 1/2 år ca. 

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til gynekolog og få deg en sjekk og eventuelt henvisning videre til sexolog eller spesialist. Kan vere mange grunner til at det er sånn. Og kjøp deg en bekkenbunnstrener. 

Anonymkode: 67d32...fef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til gynekolog og få deg en sjekk og eventuelt henvisning videre til sexolog eller spesialist. Kan vere mange grunner til at det er sånn. Og kjøp deg en bekkenbunnstrener. 

Anonymkode: 67d32...fef

Jeg har jo skrevet at problemet er medisinsk, så jeg har såklart vært gjennom hele den mølla. Derfor jeg spør her.

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 1/2 år ca. 

Anonymkode: 98ac4...202

Mtp at du sier du gjennomfører bekkenøvelser, så vet jeg faktisk ikke hva jeg kan råde med. Har noen fortalt deg hvorfor det er slik etter fødsel? 

Jeg fikk kraftig fremfall og brukte et års tid på å trene det. Lege sa at dersom dette ikke trekker seg tilbake, er det mulig å operere det på plass ved behov. Kan noe slikt være tilfellet for deg også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bumblebeee skrev:

Mtp at du sier du gjennomfører bekkenøvelser, så vet jeg faktisk ikke hva jeg kan råde med. Har noen fortalt deg hvorfor det er slik etter fødsel? 

Jeg fikk kraftig fremfall og brukte et års tid på å trene det. Lege sa at dersom dette ikke trekker seg tilbake, er det mulig å operere det på plass ved behov. Kan noe slikt være tilfellet for deg også? 

Det er skader på muskulatur, og venstre side er overstrukket slik at den ikke fungerer slik den skal. Så det er bare høyre side som trekker seg sammen på normal måte. Og sannsynligvis skader på nerver fikk jeg beskjed om, selv om de ikke testet spesifikt for det. Det var ikke noe de kunne gjøre med det, så nå er jeg på utkikk etter kreative løsninger. Det er jo fortsatt godt når det stimuleres, det er bare hvordan vi skal få det til. 

Takk for at du tok det tid til å svare uansett. :)

Anonymkode: 98ac4...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skader på muskulatur, og venstre side er overstrukket slik at den ikke fungerer slik den skal. Så det er bare høyre side som trekker seg sammen på normal måte. Og sannsynligvis skader på nerver fikk jeg beskjed om, selv om de ikke testet spesifikt for det. Det var ikke noe de kunne gjøre med det, så nå er jeg på utkikk etter kreative løsninger. Det er jo fortsatt godt når det stimuleres, det er bare hvordan vi skal få det til. 

Takk for at du tok det tid til å svare uansett. :)

Anonymkode: 98ac4...202

Om det er skader på muskulatur og nerver går det an å fikse jo. Har selv vert der. Kom deg til spesialist, her gikk jeg til fysioterapeut med spesialisering på bekken, sexolog og gynekolog, og ho kunne trene musklene fra innsiden og gav meg øvelser å gjøre hjemme sammen med litt medisiner for nervene sin del. Så igjen, kom deg til spesialist. I mellomtiden, kjøp xylocain krem på apoteket og smør de ødelagte nervene hver kveld og 30 min før samleie en kort periode, så kan de bli resetta om du er heldig. 

Anonymkode: 67d32...fef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

penissleeve til mannen. like godt for begge

Anonymkode: b890f...cf9

Er litt redd for å ta det opp, hvordan burde jeg evt gå fram? Det er jo ikke han det er noe galt med, det er jo meg. Han er litt sensitiv på slikt.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om evt. analsex som en løsning?

Anonymkode: 922c7...660

Har fått beskjed om at det ikke var lurt ettersom musklene allerede var skadet. Ikke er jeg veldig glad i det heller.

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det er skader på muskulatur og nerver går det an å fikse jo. Har selv vert der. Kom deg til spesialist, her gikk jeg til fysioterapeut med spesialisering på bekken, sexolog og gynekolog, og ho kunne trene musklene fra innsiden og gav meg øvelser å gjøre hjemme sammen med litt medisiner for nervene sin del. Så igjen, kom deg til spesialist. I mellomtiden, kjøp xylocain krem på apoteket og smør de ødelagte nervene hver kveld og 30 min før samleie en kort periode, så kan de bli resetta om du er heldig. 

Anonymkode: 67d32...fef

Jeg har vært hos spesialist. Mulig vi ikke har samme type skader? Deler av min muskulatur har forsvunnet etter skaden, og blitt til arrvev. Har vært hos to fysioterapeuter siden fødsel, og flere timer på sykehuset.

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker du om evt. analsex som en løsning?

Anonymkode: 922c7...660

Dette er også en løsning vi bruker.

men ts, jeg haddde bare sagt det, si det som det er, fødsel skaper endring i kroppen og da kan en penissleeve være løsning. jeg og min mann har en lett tone og snakker rett ut som det er..

fungerer her hvertfall

Anonymkode: b890f...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er også en løsning vi bruker.

men ts, jeg haddde bare sagt det, si det som det er, fødsel skaper endring i kroppen og da kan en penissleeve være løsning. jeg og min mann har en lett tone og snakker rett ut som det er..

fungerer her hvertfall

Anonymkode: b890f...cf9

Takker for tips! Jeg skal ta det forsiktig opp med ham. 

Anonymkode: 98ac4...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det er skader på muskulatur og nerver går det an å fikse jo. Har selv vert der. Kom deg til spesialist, her gikk jeg til fysioterapeut med spesialisering på bekken, sexolog og gynekolog, og ho kunne trene musklene fra innsiden og gav meg øvelser å gjøre hjemme sammen med litt medisiner for nervene sin del. Så igjen, kom deg til spesialist. I mellomtiden, kjøp xylocain krem på apoteket og smør de ødelagte nervene hver kveld og 30 min før samleie en kort periode, så kan de bli resetta om du er heldig. 

Anonymkode: 67d32...fef

Medisiner for nervene? Og xylocain for resetting av nerver?? Utdyp gjerne.

Anonymkode: 6e965...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

penissleeve til mannen. like godt for begge

Anonymkode: b890f...cf9

Er du mann eller kvinne?

Ikke sikkert det er noe deilig for han å ha en stor gummipikk utenpå pikken sin, med mindre han tenner på det. Da kan han jo heller ha på glidemiddel i sleeven å runke seg med den, fordi er jo i praksis det han gjør med en sleeve på kuken. Blir runket i sleeven.

Jeg har prøvd det fordi vi tenner på å prøve nye ting, men er ikke sikker på at alle menn ville brukt en sånn.

Anonymkode: d766d...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...