Gå til innhold

Ikke sex hele eksamensperioden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten sier at vi ikke skal ha sex hele eksamensperioden? Blir ekstremt frustrert, da jeg har veldig stor lyst og kunne gjerne gjort det to ganger om dagen for min del, da slipper jeg i hvert fall å sitte og kjenne på lysten hele tida..

Anonymkode: a7c11...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen til det? Presterer han bedre på eksamen uten sex?😄

Anonymkode: cb56d...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg tror det funker bra for mange, for andre ikke, selv er jeg blant de første. Lyst gir energi og motivasjon. Tilfredsstillelse gir tilfredshet og ro. Tror det er bra å være "sulten" under eksamen, da jobber du kjapt og effektivt. Noen blir ukonsentrert og drømmer seg vekk, de trenger motsatt medisin. Eksamen krever aktiv handling, hadde det vært snakk om passive forelesninger ville det vært motsatt, for meg i hvert fall. Tror ikke det er noen fasit som gjelder alle på dette området heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kjæresten din som har eksamen så respekter det. 

Anonymkode: fe79b...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er kjæresten din som har eksamen så respekter det. 

Anonymkode: fe79b...9d1

Jeg har nå også eksamen, samt jobb.

 

Anonymkode: a7c11...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Paramount skrev:

Jeg tror det funker bra for mange, for andre ikke, selv er jeg blant de første. Lyst gir energi og motivasjon. Tilfredsstillelse gir tilfredshet og ro. Tror det er bra å være "sulten" under eksamen, da jobber du kjapt og effektivt. Noen blir ukonsentrert og drømmer seg vekk, de trenger motsatt medisin. Eksamen krever aktiv handling, hadde det vært snakk om passive forelesninger ville det vært motsatt, for meg i hvert fall. Tror ikke det er noen fasit som gjelder alle på dette området heller.

Ja, for meg fungerer det absolutt ikke bra. Kjenner på lysten gjennom dagen, hadde vært mye bedre hvis jeg bare kunne fått det unna på morgenen og jobbet fokusert

Anonymkode: a7c11...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det bare er snakk om å "lette på trykket", så vil jeg si at du bør kjøpe en Womanizer. Den får jobben gjort.

Hvis du har behov for kjærestetid, så forstår jeg vel din kjære i at det kommer ubeleilig i en stressende periode. Spesielt hvis du er opptatt av at han ikke skal haste ut døra etterpå og hvis det evt er litt reisevei, så går det jo også en del tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MuffinStud skrev:

Hvis det bare er snakk om å "lette på trykket", så vil jeg si at du bør kjøpe en Womanizer. Den får jobben gjort.

Hvis du har behov for kjærestetid, så forstår jeg vel din kjære i at det kommer ubeleilig i en stressende periode. Spesielt hvis du er opptatt av at han ikke skal haste ut døra etterpå og hvis det evt er litt reisevei, så går det jo også en del tid.

Nei, vi bor sammen, så går ikke noe tid til det. Han haster uansett etterpå med å dusje osv. Er vel mer det at jeg har savnet kjærestetid hele høsten. Må bare innse at vi ikke passer sammen....

Anonymkode: a7c11...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje se an om det kommer en bedre tid etter eksamensperioden først? Siden det virker som en kar du liker å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi bor sammen, så går ikke noe tid til det. Han haster uansett etterpå med å dusje osv. Er vel mer det at jeg har savnet kjærestetid hele høsten. Må bare innse at vi ikke passer sammen....

Anonymkode: a7c11...09d

Har han litt lite energi å fordele? Litt engstelig type? Introvert? ....? Sånn er det bare. 

Anonymkode: 11252...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...