Gå til innhold

Pakkekalendere (sminke, pleie, ...) erfaringer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt fristet til å unne meg en litt dyrere pakkekalender til advent. Mange fine merker som har pakkekalendere men jeg stusser litt på at man ikke kan velge f.eks. hudtone ved kjøp. Vil det ikke da inkludere mange produkter som blir ubrukelige for den enkelte? Jeg er f.eks. veldig blek og det vil være lite vits for meg å få en pakkekalender hvor flere produkter er tiltenkt mørkere hud. 
 

Er det noen med erfaring med slike kalendere som kan si noe om det er nyttig eller bare bortkastede penger? Er det mye universalprodukter eller blir det mye ubrukelig? Noen kalendere som anbefales over andre?

Anonymkode: 8ec18...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør se over innholdet. Og vite at du kan bruke det meste. Det lønner seg å legge litt penger i det for å få kvalitet og størrelse på produktene. 

De fleste slike kalendre har ikke produkter som krever en viss hudtone. Men det er jo alltid produkter man vet man er sær på. Kalendre med parfymer er for eksempel ikke noe for meg, da jeg har mine dufter. 

Jeg har stor nytte av slike kalendre, kjøper 2-3 i året. Er både i overkant glad i beauty produkter, og jeg har ca 100 reisedøgn i året, så det er en hverdagsluksus å ha spennende produkter i travelsize. 

Anonymkode: f670e...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe Lookfantastics kalender, og kan ikke komme på noe jeg ikke har kunnet bruke pga av hudtone. Det eneste jeg sliter med er sånne highlighter-greier, eller sminke med mye skimmer, men det er fordi jeg synes jeg er for gammel for sånt (45). Men det er jo ikke mengder av sånt, kanskje to-tre produkter pr. år. Og det er jo typisk "julebordsminke", så det er nok mest det at jeg er sær som er problemet. ;) 

Anonymkode: 02362...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...