Gå til innhold

På slutten av perioden og har mulighet til sex i morgen. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsatt innlegg og litt på papiret. 

Blir vel ikke noe sex da. Villede sagt dette til han? Redd for klein setting dersom han prøvde seg. 

Anonymkode: aa1b1...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sagt det som det er, så er det opp til han om du synes det er greit. 

Ikke noe problem her i min bok, om mannen synes det er ok. Våtservietter og håndduk under.. Evt dusjer vi sammen etterpå 

Anonymkode: ae1a1...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ny mann lar jeg det bare stå til og later som det var et uhell, når det er helt i starten eller slutten. Freaker han helt ut blir det ikke noe mer, men tar han det som en mann informerer jeg så godt jeg kan etterhvert. Grei shit-test, sånn sett, og det er jo ikke helt usannsynlig, siden jeg ikke alltid har full kontroll på syklusen min. 

Anonymkode: 99064...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette en kvalitetssjekk. Liker han ikke sex under mensen så kan det heller være. (Jeg er kåt når jeg har mensen også, og sex er en fantastisk smertestillende medisin på de verste dagene.) Jeg kan forstå at full brannbil ikke er veldig sexy i tidlig datingperiode, men om han syns det er ekkelt med litt sporing tenker jeg han er prippen. Gi ham muligheten til å bestemme selv, si at du ikke er helt ferdig ennå. Min erfaring er at de fleste menn ikke lar en sjanse til sex gå fra seg.

Anonymkode: e0f4b...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha nevnt det og spurt om han syns det gjør noe. Mensen har alle kvinner! Menn er vant med slikt. Mange menn syns ikke det gjør noe, mens andre tåler ikke synet av blod. 

Anonymkode: a8826...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si det som det er, at du er på slutten av mensen. Menn reagerer veldig ulikt på det. Noen sier "Det gjør ingenting 😀", andre vil vente til senere. Jeg synes begge reaksjoner er helt ok, det er dårlig gjort å bli sur på en mann som ikke vil ha sex på rød-dagene. 

Anonymkode: d2193...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville sagt det til han. Jeg og min ff puler som faen uansett. Første gangen var jeg usikker på om han ville. Jeg kom fra et forhold hvor mensen betydde null vaginal penetrering. Men han jeg holder på med nå vil uansett, mensen ingen hindring, og han synes fortsatt jeg er deilig. 

Anonymkode: b2d16...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...