Gå til innhold

Mikrobølget stråling fra AMS-målere gir helse- og miljøskader.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, slask said:

Ja, værmanipulatorene tar også ferie eller pause i blant.
Kan ikke fornekte det.

I år hadde vi helt normalt sommervær. Var det også manipulert?

Anonymkode: d5dc5...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, slask said:

Enda en som ikke har hørt om stasjonær pc og ethernet-kabel...
Joda, noe kan sikkert lekke ut av stålkabinettet, men det får være måte på paranoia.

Lavfrekvent elektromagnetisk stråling fra elektriske innstallasjoner er noe annet enn høyfrekvent radiostråling. Det trodde jeg du visste.

Måler jeg magnetfeltet 30 cm fra en (helt ny) desktop PC her måler jeg mellom 0,2 og 0,4 mikrotesla (µT). Statens strålevern har fastsatt en grense på 0,4 mikrotesla for å vurdere tiltak for å redusere eksponeringen.

Anonymkode: d5dc5...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Lavfrekvent elektromagnetisk stråling fra elektriske innstallasjoner er noe annet enn høyfrekvent radiostråling. Det trodde jeg du visste.

Måler jeg magnetfeltet 30 cm fra en (helt ny) desktop PC her måler jeg mellom 0,2 og 0,4 mikrotesla (µT). Statens strålevern har fastsatt en grense på 0,4 mikrotesla for å vurdere tiltak for å redusere eksponeringen.

Anonymkode: d5dc5...38a

Mange har problemer med elektromagnetiske felt i lavfrekvent-området.
Ikke alle merker problemer.

Når det gjelder mikrobølger er det masse dokumentasjon på at det er skadelig, selv svak eksponering.
I dag eksponeres det meste av befolkningen av dette via wifi, mobil 3G, 4G, 5G.....
Noen får direkte plager, andre ikke. At  man ikke merker plager betyr ikke at det ikke er skadelig.
Folk som får diagnostisert kreft kan ha levd 30-40 år uten å merke noe som helst. Det betyr ikke at diagnosen kan hoppes bukk over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

I år hadde vi helt normalt sommervær. Var det også manipulert?

Anonymkode: d5dc5...38a

Skylaget manipuleres stadig og det er lagt lokk på saken.
Om folk hadde kikket litt mer opp fra mobilen og brukt noen hjerneceller kunne de spurt seg selv hvorfor sola nesten alltid er omkranset av smog-lignende partikkelstøv. Grå blass himmel når man ubevisst tenker at det er fint vær. Snakker altså om når sola skinner og man ser mot den. Legg merke til det glisne blasse partikkelstøvet rundt. Er det normal blå himmel?


Hvorfor det fornektes

 

Spansk intervju, svensk tekstet video.
https://www.bitchute.com/video/XaDYty406CEG/

josefina-fumigacion-aviones.jpg

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/18/2019 at 9:42 PM, AnonymBruker said:

Ufattelig at til mer opplyste vi er, desto dummere blir vi.... ams-måling er ikke farlig og kan heller faktisk forebygge for eksempel brann. For eksempel kan ams-måleren avdekke at du over en periode har veldig lav eller høy spenning inn til huset, så man everket sende ut montører å finne ut hvorfor. Vet om et sted der de fant tilløp til brann pga at måleren gav beskjed om at spenningen til huset var for lav, noe som indikerer feil.

Anonymkode: 8e840...2a3

Jeg pleier ikke kommentere folk som begir seg ut på fagfelter de ikke aner noe om, men denne tar kaka...
AMS skal brukes til å profittere mer på strøm (den samme strømmen) og samtidighetstaksering er rundt hjørnet.
Da kan vi få superhøye priser i rushen rundt morgen og middag, så folk tvinges til å kjøre vask, varme vann osv på natta. Videre kan det tvinge seg inn store investeringer i boligbatteri som også må lades på natt - eller utenfor rush.
Det gjør at høyeffekt-apparater konsentreres i tid og kjøres men man sover. AMS er ikke brannforebyggende - tvert om.
Måle høy eller lav spenning? Tøys og tull. Intet behov.

Her er litt fagmessig dokumentasjon på løgnene som er servert rundt AMS-stråling sammenlignet med 3G og 4G (som er svakere og dessuten ikke kontinuerlig). AMS er omfattet av mange løgner og utelatt info.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2019 at 10:40 PM, slask said:

Jeg pleier ikke kommentere folk som begir seg ut på fagfelter de ikke aner noe om, men denne tar kaka...
AMS skal brukes til å profittere mer på strøm (den samme strømmen) og samtidighetstaksering er rundt hjørnet.
Da kan vi få superhøye priser i rushen rundt morgen og middag, så folk tvinges til å kjøre vask, varme vann osv på natta. Videre kan det tvinge seg inn store investeringer i boligbatteri som også må lades på natt - eller utenfor rush.
Det gjør at høyeffekt-apparater konsentreres i tid og kjøres men man sover. AMS er ikke brannforebyggende - tvert om.
Måle høy eller lav spenning? Tøys og tull. Intet behov.

Her er litt fagmessig dokumentasjon på løgnene som er servert rundt AMS-stråling sammenlignet med 3G og 4G (som er svakere og dessuten ikke kontinuerlig). AMS er omfattet av mange løgner og utelatt info.

 

Dette er bare overdrivelser.

Anonymkode: d5dc5...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...