Gå til innhold

Er rødhårete kvinner kåtere enn andre?


Bamseklemmer

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rødhårete kvinner har mer temperament, det gjelder over hele verden. Typisk hissige kjerringer i filmer har vill hårfrisyre, og rødt hår. Case closed.

Kjenner jeg verden rett, så vil de om noen år stå sammen om å være krenket. Da vil de kreve mørkhudede menn med kullsvart hår for å spille rollen som hissig kjerring i filmer. 

 

Anonymkode: df1a7...407

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Korrelasjon er ikke kausalitet. 

Anonymkode: 30233...559

Det jeg svarte bamsemumsen. Har man hatt statistikk vet man at mye spiller inn på forskningsresultatene. De skriver ikke hvor mange som var med i undersøkelsen. 100 eller 1000 kvinner?

Dessuten virker det som om forskeren gikk inn i undersøkelsen med det formålet å bevise hypotesen om at rødtopper er mer kåte enn andre. Allerede der er det mange feil forskere gjør, lærte nå vi i statistikken.

Man har en tendens til å ville lete etter data og div som beviser hypotesen istedetfor å se alt som en helhet. Undersøkelsen sier ingenting om alle var single. Bor i storby med stor tilgang til menn og andre i en liten by. Det som om forskeren automatisk konkluderer med at hyppig sex er det samme som mye kåthet. Da kan får spørre alle jomfruene på 40 år som aldri har draget på damer om de er mindre kåte en playboyen som har sex hver helg på byen. Svaret er nok at alle er like kåte. At man sjelden har sex betyr ikke at man er mindre kåt. Man kan vri mye på forskningsresultater. 

Anonymkode: 789bd...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe spesielt med rødhårede damer, alle jeg kjenner har vært psykisk ustabil, på en eller annen måte. Det er genetisk og slår ut ulikt? De jeg har kjent/kjenner har hatt bipolar lidelse, adhd, psykopat og spiseforstyrrelser. Jeg holder meg langt unna disse ustabile genene. Rødt er vel også en varselfarge i naturen. Så ikke umulig at de har annen hormon-sammensetning og er mer aggressive. Holder meg unna.

Anonymkode: aab3b...563

Sikker på at alle var naturlig rødhårede da? Eller er det heller det at mange psykisk ustabile trekkes mot å farge håret rødt? 😉

Anonymkode: 789bd...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken36

Jeg er naturlig rødhåret men jeg vil da ikke kalle meg mere psykisk ustabil enn andre. Dog jeg har stor sex lyst, kan fort bli sint, men aldri langsint. Men det tru jeg har mer med personligheten min enn hårfargen altså😉 🤷‍♀️👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snorkfrøken36 skrev:

Jeg er naturlig rødhåret men jeg vil da ikke kalle meg mere psykisk ustabil enn andre. Dog jeg har stor sex lyst, kan fort bli sint, men aldri langsint. Men det tru jeg har mer med personligheten min enn hårfargen altså😉 🤷‍♀️👩‍🦰

Nei dette med psykisk ustabil har ikke jeg kjent noe av, men at de har større appetitt har jeg selv erfart. Myter er bestandig vanskelig å legge død, men i den første linken står det jo svart på hvitt. Det er jo sexologen Werner Habermehl som har kartlagt dette. I en annen reporttasje skriver de at rødtopper er smartere, og er ofte venstrehendte🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken36
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Nei dette med psykisk ustabil har ikke jeg kjent noe av, men at de har større appetitt har jeg selv erfart. Myter er bestandig vanskelig å legge død, men i den første linken står det jo svart på hvitt. Det er jo sexologen Werner Habermehl som har kartlagt dette. I en annen reporttasje skriver de at rødtopper er smartere, og er ofte venstrehendte🙈

Vel ikke er jeg særlig smartere enn vanlig, og høyrehendt😂😂🙈 men gjelder det samme rødhårede menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...