Gå til innhold

Har du spist brødet til Funkygine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bukkenbruse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker det? Kan jeg få muskler av det?

Anonymkode: ad1e1...5e6

Du får muskler og blir seende ut som henne som en rosin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvde det , var ikke godt, ikke god skorpe eller noe. Det selger kun pga navnet. Dyrt brød med lite god smak. Betaler gjerne penger for brød, men ikke kun fordi en blogger har fått navnet sitt på det . Ungene her i huset var heller ikke imponert. Ble den ene gangen

Anonymkode: caff5...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare hype, tror dere seriøst at hun sitter på en magisk brødoppskrift?

Anonymkode: b7233...891

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd for å se for maskulin ut 😣

Anonymkode: 10038...5f2

Av brød?

Anonymkode: b7233...891

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var helt ok. Ikke fantastisk, ikke ekkelt. Bra næringsinnhold altså, men ikke revolusjonerende på noen måter. Mykt med hard skorpe. Følte ikke at det metter bedre eller tilsvarende andre 100% grovbrød. Proteininholdet var vel 1 gram mer per skive enn kiwi sitt om jeg husker rett, men kostfiber var 2 gram lavere. Ikke noe som gir utslag for oss vanlige mennesker som trener 3-4 ganger i uka og har normalt kosthold deretter.

For dyrt i forhold til andre tilsvarende brød til at jeg kjøper det flere ganger. Men for all del, om kondistensen er avgjørende for om du elsker eller hater brød er det verdt ett kjøp for å teste selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte det en gang da det var eneste grove brødet som var igjen. Jeg kjøper helst ikke sånne kjendis-gadgets, så hadde ikke kjøpt det om ikke det var for at det bare var lyse brød igjen ellers. Men synes det var godt jeg. Det gjordet barnet mitt også. Men det var vel nokså likt det som heter GROV som de også selger på Kiwi. 

Anonymkode: fac5a...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...