Jump to content
AnonymBruker

Alkaline wash

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen som har erfaring med alkaline wash?

Anonymkode: d98f7...b81

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg  har brukt det i 20 år et par ganger i året. Fungerer veldig bra hvis du har arr etter kviser og fjerner dunhår i ansikt, hake og hals. Det er veldig viktig at alkaline wash ikke er på for lenge, for da kan du bli brent og få en kjemisk brannskade i huden. Jeg fikk det i fjor fordi jeg var hos en ny hudpleier som ikke fulgte med på tiden. Hele hals og kjevepartiet mitt var rødt og smertefullt i flere uker, og jeg måtte holde meg unna solen i halvannen måned. Finn en hudpleier som har erfaring med denne behandling. 

Anonymkode: 14843...f0e

morfrasør
På 19.11.2019 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Jeg  har brukt det i 20 år et par ganger i året. Fungerer veldig bra hvis du har arr etter kviser og fjerner dunhår i ansikt, hake og hals. Det er veldig viktig at alkaline wash ikke er på for lenge, for da kan du bli brent og få en kjemisk brannskade i huden. Jeg fikk det i fjor fordi jeg var hos en ny hudpleier som ikke fulgte med på tiden. Hele hals og kjevepartiet mitt var rødt og smertefullt i flere uker, og jeg måtte holde meg unna solen i halvannen måned. Finn en hudpleier som har erfaring med denne behandling. 

Hvordan er hårene når de vokser ut igjen? Like dunete som før ? Og hvordan er huden din når din vanlige hudpleier gjlr det ?

Er redd jeg må tilbake for å ta ny behandling ofte, hvis jeg først begynner.... Hårveksten skjer fort her...  Vokser de jevnt ut igjen , eller er det et og et hår her og der som kommer frem?

AnonymBruker

Det er individuelt fra person til person, og så kommer det an på om behåringen i ansiktet kommer av en hormonforstyrrelse (pcos) eller andre ting. Hårene som vokser ut er dun og det blir vel mindre med tiden,men du trenger regelmessig behandling kanskje 2-3 ganger i året. 

AnonymBruker

Hvor får man utført denne behandlingen?

Anonymkode: c9df0...ed1