Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Rynker ved munn og hake

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg er så lei meg. Hadde en heftig sykdomsperiode som varte nesten to år og jeg følte jeg ble minst ti år eldre på den tiden der. Spesielt kom det rynker på skrå ved hake og munnen. Jeg føler at det er det eneste folk ser på når de snakker med meg. Jeg sliter så enormt. Ser jeg noen titte dit når de snakker med meg mister jeg fokus i samtalen og kan speile meg i lange tider når jeg kommer hjem. Teste ut ulike vinkler og lys osv.. 

Har noen samme problemet? Eventuelt noen som har prøvd laser eller kanskje muskeltrening for ansikt? Bryr meg ikke om vanlige smilerynker. Nærmer meg 40 forresten. Hadde flott hud frem til rundt 36, da ble det ekstremt forfall på de to følgende årene. 

Anonymkode: 9baec...c0a

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du penger til det så er det bare å kjøre på med det ene og det andre av laser, hårprodukter, Botox osv. Det vil hjelpe.

Hvis ikke du er av de heldige, så må du kanskje bare leve med det? Fremdeles mange rundt 40 som ser ut som de er 40. 

Anonymkode: 1479f...721

AnonymBruker

Hater rynker. Det skulle ikke vært nødvendig! Merkelig hvordan vi er skapt.

Anonymkode: eb985...b4f

AnonymBruker

Jeg kommer til å sjekke ut alternativ, men erfaringer er jo greit å plukke med seg hvis noen har testa ut ting som faktisk funker. 

Og jeg bryr meg null om at andre har rynker. Jeg føler det er helt normalt at det dukker opp. Det er bare mine jeg syns er intenst stygge og jeg rakk ikke å venne meg til de på den korte tiden de brukte på å dukke opp 😪

Føler jeg kommer til å ende med å se ut  som kona til han skjeggete nederlenderen i gullgraverne. Noen som har sett den serien? Hun har et veldig lite kledelig munn og hakeparti. 

Anonymkode: 9baec...c0a