Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Bør jeg bekymre meg? Bør jeg ringe etter den hvite bilen med dicolys på taket, den bilen som spiller musikk. Altså, i går snakket jeg med bror på telefon. Etter ei stund ble han mer og mer distansert, han romsterte noe voldsomt, og jeg kunne høre at han herja rundt og flytta på ting... Jeg:"Hva er det du styrer med?" Bror:" Jeg finner ikke telefonen min..."
Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 godt han visste hvor han selv var da... Det er det jeg faktisk stiller meg litt tvilende til...
Gjest Lompa Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Ahem... har faktisk opplevd det der selv. Sen ettermiddag, skal rekke noe, har nettopp stengt sentralbordet og skravlesjuk kusine ringer meg på mobil mens jeg holder på å pakke sammen sakene mine. Blir sittenede å se meg rundt og banne for meg selv, til hun spør hva det er.Hvorpå jeg desperat svarer: jeg MÅ gå og finner ikke fonen min! :oops: :oops: :oops: Hun lo så hun måtte legge på. Hun ringte meg et par timer senere, men lo like j***i da....
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Ahem... har faktisk opplevd det der selv. Sen ettermiddag, skal rekke noe, har nettopp stengt sentralbordet og skravlesjuk kusine ringer meg på mobil mens jeg holder på å pakke sammen sakene mine. Blir sittenede å se meg rundt og banne for meg selv, til hun spør hva det er.Hvorpå jeg desperat svarer: jeg MÅ gå og finner ikke fonen min! :oops: :oops: :oops: Hun lo så hun måtte legge på. Hun ringte meg et par timer senere, men lo like j***i da....
Gjest Lompa Skrevet 27. mai 2005 #8 Skrevet 27. mai 2005 Ikke le, jeg har nok av gode unnskyldninger. Jeg er både blond og gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå