Gå til innhold

Hadde en forferdelig opplevelse i dusjen på badeland 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært som har fortalt hva som skjedde til faren din, dette var godt å lese! ❤️

Anonymkode: 3d03a...3c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree

Jeg håper du føler deg bedre og jeg sender deg mange gode tanker!
Dette var seksuelle overgrep, og ingen har mer rett enn deg over kroppen din❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du orker en påkjenning til, så tror jeg du gjør stor nytte ved å anmelde dette. Det kan hende at du har noen puslespillbiter ut av noe større. Og samtidig har du et saksnr som du kan referere til dersom dere tilfeldigvis ser samme person en annen gang og ringer politiet. Dette høres ut som en person som sannsynligvis har forgrepet seg på mange.

Dette er en sak som sannsynligvis får noen etterforskningstimer før evt henleggelse i og med at skadeomfanget for allmennheten er såpass stort. Tenk på hvor mye han påvirket deg bare på få minutter. Slik at bildematerialer og slikt både hentes ut og taes vare på. Alt slikt er ferskvare, så det er best å ikke vente for lenge.

Vurder å snakke med din far om det, i det minste. (Har ikke lest absolutt alt her inne, så beklager hvis du allerede har tatt stilling til anmeldelse).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har sakt ifra til pappa om hva som skjedde han tok det heldigvis veldig bra og han ringte rett til badeland å fortalte der hva som har skjedd. Jeg vet ikke hva han sa eller hva de på badeland svarte men pappa ordner opp og jeg har fått mye trøst av han. Jeg ville ikke at mamma skal vite det da jeg synes det er mye flauere og vet at mamma ikke nødvendigvis tar slik så bra da ho er så følsom og fort blir lei seg. Pappa har lovet at han ikke skal si noe til mamma om dette når jeg ikke vil at han skal det. Pappa sa at dette går bra og kommer meg over det og han mente at overvåkings ilder kan fortsatt være aktiv selv om det har gått litt tid fra da det skjedde. Jeg håper bare at jeg aldri møter eller får sett han som gjorde dette igjen

Anonymkode: e257d...c39

Så bra! Dette ordner seg nå skal du se. Så bra du har en fin pappa som stiller opp for deg!

Det går enkelt an å få ordnet et såkalt "besøksforbud" gjennom politiet om du ønsker det som en ekstra trygghet, det kan du spørre faren din om så det blir ordnet om du vil.

Æsj, for en mann sant? Du fikk en ekkel opplevelse der, og den sitter nok i, men jeg har tro på at du kommer til å komme over dette jeg også om litt, sånn som pappaen din sier. Nå har du fått sagt i fra og det blir nok konsekvenser nå for denne mannen skal du se!

Og husk en ting, at selv om det finnes slike folk der ute, så er de aller fleste sånn som deg og pappaen din, fine gode mennesker som ikke har ekle tanker i hodet, som ikke vil skade andre.

Selv om det kanskje ikke skjer med en gang så anbefaler jeg deg å dra tilbake til svømmehallen når du føler deg klar for det, kanskje med pappa eller en kompis første gangen. Bare så du viser for deg selv at du ikke lar deg skremmes bort av denne episoden. 

Stolt over deg TS, virkelig! Det å si i fra krever mot, og det hadde du! Vær stolt over deg selv du! Kjempebra!

Du får en stor klem herifra, ja både du og pappaen din :klem:

 

Anonymkode: fa5d5...585

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra det ikke var atskilte båser. Da hadde det vært mye vanskeligere å komme seg unna.

Overgripere liker garderober med atskilte båser.

Anonymkode: a446f...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2019 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Du er ikke riktig klok, mannen er pedofil ikke homofil!!! Dra de homofobiske holdningene langt vekk herfra! 
 

Til Ts, jeg støtter alle andre her, dette må du melde fra om. Du er modig, og ingenting av dette er din feil eller skamfullt. Du har vært utsatt for et seksuelt overgrep. Klem til deg💕

Anonymkode: 68731...327

Så lenge gutten er 16 år så er vel denne mannen strengt talt ikke pedofil. Men en ekkel overgriper er han dog.

Anonymkode: c993d...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er trådstarter

Jeg vil bare skrive til dere at politiet har blitt kontaktet og at de har fått tak i videoovervåkingen på badeland og har lagret videoene av han. Jeg ble spurt om det var han de mistenkte og det stemte så nå har politiet kontroll på mannen han var vist kjent for politiet for samme og lignende tilfeller tidligere. 

Takk til alle dere som støttet meg og fikk meg til å si ifra, uten dere hadde jeg nok ikke turt det og hatt det like ille som jeg hadde det. Jeg har det nå mye bedre takket være dere og føler meg mye mer trygg nå og ikke så redd for å møte på han lenger. Jeg håper bare politiet får straffet han så hardt så han aldri får gjort det han gjorde med meg og de tidligere mot noen andre fremover

Jeg har fått veldig god hjelp av alle jeg har snakket med

 

Anonymkode: e257d...c39

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.01, AnonymBruker skrev:

- og hva skjer m en 16 åring og en 40 åring på badeland ? 

Pleier det ikke være for barn? 

Anonymkode: 6ee31...454

Jeg jobbet på et badeland før. Tro meg, masse tenåringer, og masse voksne. Avhenger av tid på dagen og hvilke tilbud badelandet har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei jeg er trådstarter

Jeg vil bare skrive til dere at politiet har blitt kontaktet og at de har fått tak i videoovervåkingen på badeland og har lagret videoene av han. Jeg ble spurt om det var han de mistenkte og det stemte så nå har politiet kontroll på mannen han var vist kjent for politiet for samme og lignende tilfeller tidligere. 

Takk til alle dere som støttet meg og fikk meg til å si ifra, uten dere hadde jeg nok ikke turt det og hatt det like ille som jeg hadde det. Jeg har det nå mye bedre takket være dere og føler meg mye mer trygg nå og ikke så redd for å møte på han lenger. Jeg håper bare politiet får straffet han så hardt så han aldri får gjort det han gjorde med meg og de tidligere mot noen andre fremover

Jeg har fått veldig god hjelp av alle jeg har snakket med

 

Anonymkode: e257d...c39

Jeg er vanvittig stolt av deg! ❤️ Du er kjempesterk.

Anonymkode: 7e986...04e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg er trådstarter

Jeg vil bare skrive til dere at politiet har blitt kontaktet og at de har fått tak i videoovervåkingen på badeland og har lagret videoene av han. Jeg ble spurt om det var han de mistenkte og det stemte så nå har politiet kontroll på mannen han var vist kjent for politiet for samme og lignende tilfeller tidligere. 

Takk til alle dere som støttet meg og fikk meg til å si ifra, uten dere hadde jeg nok ikke turt det og hatt det like ille som jeg hadde det. Jeg har det nå mye bedre takket være dere og føler meg mye mer trygg nå og ikke så redd for å møte på han lenger. Jeg håper bare politiet får straffet han så hardt så han aldri får gjort det han gjorde med meg og de tidligere mot noen andre fremover

Jeg har fått veldig god hjelp av alle jeg har snakket med

 

Anonymkode: e257d...c39

Så bra at vi har kunnet hjelpe deg i denne vanskelige situasjonen. 

Dessverre er det vel ofte slik at straffen ikke står i forhold til skaden han har påført deg. Men vel så viktig som straff er at han ikke kan skade andre.

Du er en modig ung mann, og jeg er stolt av deg for at du turde å ta tak i dette. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker at dette ikke skjer igjen med deg og andre barn, så må du si fra. Å ikke si fra, betyr at du godtar at slikt fortsetter å skje. Men som med alt annet, det er du som må ta den avgjørelsen.

Anonymkode: 68c9e...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du ønsker at dette ikke skjer igjen med deg og andre barn, så må du si fra. Å ikke si fra, betyr at du godtar at slikt fortsetter å skje. Men som med alt annet, det er du som må ta den avgjørelsen.

Anonymkode: 68c9e...377

Meg igjen. Fint å høre at du sa fra om dette. Og bra at politiet fikk vite om det, uansett hvilke straff han får. Du har vist at du er en mann som det står respekt av. 

Anonymkode: 68c9e...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...