Gå til innhold

Hadde en forferdelig opplevelse i dusjen på badeland 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er seksuell handling uten samtykke etter strl. 297. Ville anmeldt det til politiet og sagt ifra til badevaktene på steder. Slike folk må ikke få lov til å drive med det forbanna tullet sitt i fred!

Endret lovhjemmel da jeg leste hi for kjapt.

Endret av Tran09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig ikke på dette, siden det ligger på seksualitet, noe skurrer...

Anonymkode: d5932...e75

Vet du hva, hva du tror er revnende likegyldig. For dette er til syvende og sist et anonymt forum, hvor en aldri vil vite om noe er sant eller ikke. 

Men ved at du lirer av deg slike kommentarer kan faktisk føre til at en person som er utsatt for et overgrep lar være å si fra om det til andre, av frykt for at ingen tror på det i den virkelige verden. 

Så det at du synes at din mening i dette tilfelle er så viktig, at du er villig til å risikere dette, det er ikke bare umodent og dumt, men veldig trist. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine er voksne begge to og de takler nok det helt fint. Det er jobben deres å hjelpe og beskytte deg.

Mange greier ikke si det til noen etter et overgrep fordi de er redde og føler seg ekle. Og det er nettopp det denne mannen håper på og regner med, at du skal være for redd og skamfull til at du greier å fortelle det til noen. Da kan han bare fortsette med det han gjør.

Som flere her sier så har både helsesøster og lege har taushetsplikt, du kan fortelle det til dem uten at de forteller det videre. Hvis du ikke orker å melde fra til politiet, så blås i akkurat det. Det viktigste er at du får noen å snakke med.

Anonymkode: 3d03a...3c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke slappet av og sovet om natten for er redd han skal vite hvem jeg er å oppsøke meg mens jeg sover. Jeg er nå på et kjøpesenter, orket ikke å gå til skolen for er redd de skal spørre om hva som har skjedd hvis læreren forstår at jeg liksom skulket istedenfor at jeg hadde vondt i hodet mitt. Er redd jeg skal møte på denne mannen her også så jeg er der det er mange mennesker

Anonymkode: e257d...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ikke slappet av og sovet om natten for er redd han skal vite hvem jeg er å oppsøke meg mens jeg sover. Jeg er nå på et kjøpesenter, orket ikke å gå til skolen for er redd de skal spørre om hva som har skjedd hvis læreren forstår at jeg liksom skulket istedenfor at jeg hadde vondt i hodet mitt. Er redd jeg skal møte på denne mannen her også så jeg er der det er mange mennesker

Anonymkode: e257d...c39

Jeg må bare si det igjen: Dette vil bli bedre så fort du får snakket med noen. Det er veldig viktig at du finner noen å snakke med raskt. Alt dette kan løses opp i! Du behøver ikke å gå rundt og være redd. Men du må våge å betro deg til noen.

Du reagerer helt normalt på det du har blitt utsatt for. Mange tusen mennesker har opplevd noe som dette før deg og reagert på liknende måte.

Jeg foreslår at du skriver et lite brev og gir til helsesøster. Skriv kort hva som skjedde. Skriv at du er redd at han skal oppsøke deg, at du er redd for å treffe han ute, at du er redd for å få bank hvis du forteller det til noen. Skriv at du ikke får sove om natten. Skriv at du ikke har greid å gå på skolen. Noen skoler har skolepsykolog som man kan snakke med også. Både helsesøster og psykologen har taushetsplikt!

Anonymkode: 3d03a...3c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får ikke slappet av og sovet om natten for er redd han skal vite hvem jeg er å oppsøke meg mens jeg sover. Jeg er nå på et kjøpesenter, orket ikke å gå til skolen for er redd de skal spørre om hva som har skjedd hvis læreren forstår at jeg liksom skulket istedenfor at jeg hadde vondt i hodet mitt. Er redd jeg skal møte på denne mannen her også så jeg er der det er mange mennesker

Anonymkode: e257d...c39

Du MÅ jo si fra til noen. DU skal jo ikke går rundt å være redd fordi det finnes en sikkelig kjip fyr som forgriper seg på andre i området!!!!

Jeg forstår at du føler skam, det gjør alle vi som har vært utsatt for vold eller overgrep. Men tenk deg, jeg var så dum jeg at jeg ikke anmeldte, og det forfølger meg mange år etterpå fordi jeg er den som går rundt og er redd mens han burde sittet i fengsel! For meg har foreldelsesfristen gått ut (5år)..

 

I stedet for å skjemmes, så bli sinna! Tenk om det hadde vært lillebroren/lillesøsteren din eller noen andre du kjenner, hadde du ikke blitt forbanna da? Ta opp den samme styrken du ville hatt for noen andre og bli like sinna på din egen vegne! INGEN skal oppleve noen slikt, INGEN har rett til å ta på din kropp på den måten! Hører du? INGEN!!

HAN ER EN FORBANNA DRITTSEKK, EN JÆVEL, EN OVERGRIPER!!!

Han er SYK!!!

Og det at du sier fra det kan føre til at han blir arrestert av politiet, NORGE HATER SLIKE MENN! Bare se på sakene i media, de slår HARDT ned på slike ting. Du er jo gammel nok til å forstå, tenk om han går etter en niåring liksom!?

Og forresten, du trenger ikke bli innblandet i dette mer enn nødvendig, det kommer politiet til å sørge for, så ikke ver redd. Ingen kommer heller til å dømme deg, like lite som at noen ville stigamtisert deg for at du ble slått ned av en fremmed på gata.

Please, på alle barns vegne og din egen: SI I FRA! GÅ TIL POLITIET!

 

 

Anonymkode: fa5d5...585

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sakt ifra til pappa om hva som skjedde han tok det heldigvis veldig bra og han ringte rett til badeland å fortalte der hva som har skjedd. Jeg vet ikke hva han sa eller hva de på badeland svarte men pappa ordner opp og jeg har fått mye trøst av han. Jeg ville ikke at mamma skal vite det da jeg synes det er mye flauere og vet at mamma ikke nødvendigvis tar slik så bra da ho er så følsom og fort blir lei seg. Pappa har lovet at han ikke skal si noe til mamma om dette når jeg ikke vil at han skal det. Pappa sa at dette går bra og kommer meg over det og han mente at overvåkings ilder kan fortsatt være aktiv selv om det har gått litt tid fra da det skjedde. Jeg håper bare at jeg aldri møter eller får sett han som gjorde dette igjen

Anonymkode: e257d...c39

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg fikk sakt ifra jeg har det bedre nå. Takk for all støtte her inne som hjalp meg til å si ifra hadde jeg ikke lest så mye støtte her så hadde jeg nok ikke turt å si fra for at det er flaut og at jeg føler skyld. 

Anonymkode: e257d...c39

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal snakke med noen voksne, og få hjelp til å anmelde. Dette er et overgrep. Du var snartenkt og kom deg unna, det er ikke sikkert neste gutt gjør det, det er ganske vanlig å fryse til når man opplever noe sånt. Så anmeld for din skyld, og andre mindre gutters skyld, ikke la predatorer drive på ustraffet i garderober. Politiet vil være veldig interessert.

Du har ikke gjort noe galt eller feil. Du har ingenting å skjemmes av.

Anonymkode: a6d61...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er glad jeg fikk sakt ifra jeg har det bedre nå. Takk for all støtte her inne som hjalp meg til å si ifra hadde jeg ikke lest så mye støtte her så hadde jeg nok ikke turt å si fra for at det er flaut og at jeg føler skyld. 

Anonymkode: e257d...c39

Du er kjempeflink ❤️ Snakk mer med din far om du har behov for det. Han virker som en super type!

Anonymkode: 7e986...04e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Så grusomt, du må snakke med noen voksne du stoler på dette kan du ikke bære på, og du har ingenting å skamme deg over, ingenting av det som skjedde er din feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Luna Llena said:

Så grusomt, du må snakke med noen voksne du stoler på dette kan du ikke bære på, og du har ingenting å skamme deg over, ingenting av det som skjedde er din feil.

Han har jo nettopp skrevet at han har fortalt det til sin far.

Anonymkode: afbe3...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo nettopp skrevet at han har fortalt det til sin far.

Anonymkode: afbe3...6c2

Det så jeg etter at jeg hadde svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Luna Llena said:

Det så jeg etter at jeg hadde svart. 

Ok

Anonymkode: afbe3...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er, det er ikke lett å snakke med noen om slike ting, men du greide det. Skulle ønske jeg hadde vært like tøff som deg da jeg var barn/ungdom. 

Anonymkode: 84f56...631

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.11.2019 den 19.32, Hildur70 skrev:

Seriøst!! Tror du virkelig lesbiske får lyst på alle nakne kvinner de ser? Jeg er hetero dame og dusjer ofte i fellesdusj. Aldri opplevd å bli seksuelt trakassert av andre damer. Eller glodd på 

Nei, det tror jeg ikke. Men de finnes dessverre. De som ikke kan oppføre seg, og som ødelegger trivselen for andre. 

Anonymkode: 2d43c...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er glad jeg fikk sakt ifra jeg har det bedre nå. Takk for all støtte her inne som hjalp meg til å si ifra hadde jeg ikke lest så mye støtte her så hadde jeg nok ikke turt å si fra for at det er flaut og at jeg føler skyld. 

Anonymkode: e257d...c39

Jeg og mange andre er kjempestolte over deg. Du er tøff! Så flott at du fikk sagt det til faren din. Det er heldig vanlig å føle skyld i sånne sitasjoner, men du er HELT UTEN SKYLD her.
Du ble utsatt for et overgrep og er helt uskyldig. Det er helt åpenbart for alle vi som leser hva som har skjedd. 

Sender deg gode tanker💐

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg ble veldig glad da jeg leste at du hadde snakket med din far om dette. Han gjorde det rette ved å kontakte badelandet. 

Jeg vet at det er vanlig å føle skyld og skam når slike ting skjer, men det er ingen grunn til at du skal det. Du ble utsatt for et rovdyr som jakter på bytter, og dessverre er det en kjent sak at de tyr til svømmehaller og badeland noen ganger. Der det skulle være trygt og kjekt for deg å være er blitt omgjort til noe av dette rovdyret. Det er ikke din feil.

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har snakket med pappaen din. ❤️ En skal ikke gå igjennom noe slikt alene. Og det er god støtte i en god pappa. Selv om du er 16 år så er du fremdeles et barn som skal tas godt vare på. 

Og mitt råd er å snakke om det. Sett ord på det du føler og tenker. Og vit at du har gjort ingenting galt. Det denne mannen har gjort er en straffbar handling. Og det er krenkende da du bestemmer over din egen kropp. 

Og bra dere har snakket med badelandet. Jeg håper det går an å identifisere mannen og anmelde han til politiet. 

Bruk tiden til å komme deg igjennom dette. Kanskje trenger du noen å snakke med, da kan fastlege henvise til samtaler hos Barne- og Ungdomspsykiatrien (BUP), og det finnes ulike støttesenter rundt om i landet som kan hjelpe, feks SMISO. 

Statens barnehus og politiet er gode støttespillere i forbindelse med å ta han som har gjort det, og forhindre at han begår andre overgrep. 

Ønsker deg alt godt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...