Gå til innhold

Hadde en forferdelig opplevelse i dusjen på badeland 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag når jeg var på badeland og dusjet før jeg skulle ut å bade var det en mann der som plutselig kom bort til meg og tok og begynte å prøve å runke meg og sa jeg hadde den fineste penisen han noen gang har sett... Jeg fikk helt sjokk og løp fra dusjen og inn på garderoben og kledde på meg og dro hjem før jeg i det heletatt fikk badet. Jeg er bare 16 år gammel og han var nok i 35-40 årene eller i allfall rundt den alderen. 

Jeg tenkte rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre etter den hendelsen men har tenkt mye på det etter. Jeg burde vel kanskje sakt fra til resepsjonen men var bare helt i sjokk og veldig flau av hva som har skjedd. Er det for seint å gjøre noe nå, tørr heller ikke å si ifra til mine foreldre da jeg synes det er så utrolig flau ting å si. 

Hva skal jeg gjøre, kommer ikke til å få sovet i natt 😭

Anonymkode: e257d...c39

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, en stor klem til deg :(❤️ Enig i at du må gi beskjed til badelandet, og snakke med en voksen person. 

Anonymkode: c23ca...0c0

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig ikke for sent å gjøre noe. Du kan si fra til politiet og de kan finne ut hvem det er da det sikkert er overvåkningskamera ved inngangen til badeland for eksempel.  

Anonymkode: 3da4e...8fd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell det til foreldrene dine, slik at de kan hjelpe deg å si i fra. Dette skal politianmeldes.

Anonymkode: f7445...c9c

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette var ikke noe ok for deg. Men det er veldig viktig at du får sagt i fra, så han ikke får fortsette å gjøre det samme mot noen andre. Han er et seksuelt rovdyr, og han må stoppes. Du kan hjelpe til med det.

Få med deg en voksen du stoler på og få meldt fra til politi og badeland. 

Lykke til! Dette greier du :) 

Anonymkode: f2b41...f21

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med en voksen du stoler på.

Gi beskjed til svømmehallen! Det er veldig viktig at de får vite, sånn at de kan hindre at drittsekken gjør det mot andre.

Anmeld til politiet!!

Klem til deg🤗

Anonymkode: c3b11...92d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du kan forhindre at dette skjer med andre, kanskje yngre barn. Vær modig. 💛 Dette er ikke din skyld. Du var flink som fikk avbrutt dette.

Anonymkode: f7445...c9c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det kun dere i garderoben ?

Anonymkode: d5932...e75

Jeg tror egentlig ikke på dette, siden det ligger på seksualitet, noe skurrer...

Anonymkode: d5932...e75

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal fortelle det til foreldrene dine, selv om det er flaut. Så blir en av dem, eller begge, med til badeland og forteller hva som skjedde. De i badeland vil selvfølgelig gjerne vite om dette så de kan ta eventuelle grep. Det er i aller høyeste grad uønsket adferd.

Om de ikke tar det på alvor går dere til avisene med det.

Anonymkode: afbe3...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, for en ekling. Dette er en av mange grunner til at jeg ikke vil dusje i offentlig dusj. I tilfelle ei lesbisk dame finnes i dusjen. For meg er det trakassering på lik linje med at en mann skulle sett på meg.

Heldigvis kan folk flest oppføre seg, men pga eklinger som dette, blir garderober et mareritt for mange.

Anonymkode: 2d43c...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld det til politiet, da kan de få ut overvåkingsbilder før de slettes (de har sikkert overvåking både i resepsjonen og i badeland - ikke garderoben)!

Og så kan du ringe badeland om det fortsatt er åpent for å sikre at de tar vare på overvåkingsbilder - vet ikke hvor lang tid sånt lagres?

Dette lå du ikke finne deg i - du er helt sikkert ikke den første det går utover, men du kan hjelpe til så du blir den siste ❤️

Anonymkode: 3cdc0...dce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fæl opplevelse 😥

 

Først og fremst må du si ifra til noen, snakk med dine foreldre eller helsesøster på skolen din å hun kontakter dine foreldre. Dette er ikke din feil å vil absolutt tro dine foreldre hjelper deg å snakke med svømmehallen om det blir for vanskelig for deg. Ikke hold dette inni deg for det er absolutt ikke din feil! ❤️ 

 

Sender deg en stor klem❤️

Anonymkode: 69954...daa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk til dere alle som kommer med gode ord. Jeg tørr ikke si det til andre voksne men kan ringe badeland å fortelle det og muligens gå til politiet om dette er noe politiet hadde brydd seg om. Jeg vil ikke at dette skal gå ut over andre mer alvorlige saker. 

Ja jeg var alene i dusjen akkurat i det han kom, var to stykk som gikk ut til badet rett før dette skjedde. 

Anonymkode: e257d...c39

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk til dere alle som kommer med gode ord. Jeg tørr ikke si det til andre voksne men kan ringe badeland å fortelle det og muligens gå til politiet om dette er noe politiet hadde brydd seg om. Jeg vil ikke at dette skal gå ut over andre mer alvorlige saker. 

Ja jeg var alene i dusjen akkurat i det han kom, var to stykk som gikk ut til badet rett før dette skjedde. 

Anonymkode: e257d...c39

Ja! Så modig du er! Politiet vil i aller høyeste grad bry seg om dette. Jo raskere de får beskjed, dess større sjanse for at overvåkingsbilder kan hentes ut. 

Ring politiet nå. 02800.

Anonymkode: f7445...c9c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere alle som kommer med gode ord. Jeg tørr ikke si det til andre voksne men kan ringe badeland å fortelle det og muligens gå til politiet om dette er noe politiet hadde brydd seg om. Jeg vil ikke at dette skal gå ut over andre mer alvorlige saker. 

Ja jeg var alene i dusjen akkurat i det han kom, var to stykk som gikk ut til badet rett før dette skjedde. 

Anonymkode: e257d...c39

Selvfølgelig vil politiet bry seg om det! Så håper jeg at du tar kontakt med helsesykepleier om det du har opplevd. Det er fint å ha noen du kan snakke med om det som har skjedd og bearbeide det. 

Anonymkode: 3da4e...8fd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig ikke på dette, siden det ligger på seksualitet, noe skurrer...

Anonymkode: d5932...e75

- og hva skjer m en 16 åring og en 40 åring på badeland ? 

Pleier det ikke være for barn? 

Anonymkode: 6ee31...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...