Gå til innhold

Menn: hvor vanlig er det at dere gir puppene oppmerksomhet under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er mest sannsynlig at du gjør under et vanlig samleie med en fast ff eller partner?

Anonymkode: 97c25...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Jarle skrev:

Deilig å kose med puppene mens en holder på 😊

På hvilken måte da?

Anonymkode: 97c25...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte da?

Anonymkode: 97c25...d8e

Hvor gammel er du som stiller et slikt spørsmål? Menn ofrer seg ikke og gir puppene oppmerksomhet for å være hyggelig. De nyter dem til fulle. 

Anonymkode: 93df8...5ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser ofte med dama sine pupper enten vi bare ligger i senga å koser og  både før, under og etter sex. Er skikkelig glad i puppekos😍

Anonymkode: b544c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper skal alltid vies god oppmerksomhet, men ikke selve brystvorten. Liker gjerne å stryke/kile/slikke godt rundt selve brystvorten, det har en tendens til å virke veldig godt på min utkårede :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Er ikke spesielt interessert i pupper. De er fine, og deilige å ta på, men musa er nok i særklasse den jeg koser mest med. Puppekos er bare et påskudd for å komme lenger ned. Har en svakhet for det varme og våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser, slikker, biter, knar, slår og hva enn jeg vil (så lenge hun tenner på det). 

Puppene er jo en del av den helhetlige seksualiteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Paramount skrev:

Er ikke spesielt interessert i pupper. De er fine, og deilige å ta på, men musa er nok i særklasse den jeg koser mest med. Puppekos er bare et påskudd for å komme lenger ned. Har en svakhet for det varme og våte.

Ved stimulering av brystene økes nivået av oxytocin. Oxytocin får livmoren til å trekke seg sammen, pulsere. Så med godt forarbeid med klitoris,g-punktet før du penetrerer dypt mens du stimulerer brystene øker hennes evne til å komme vaginalt. Så stimulering av brystene er ikke dumt. En vaginal orgasme og to sier noe om din evne som elsker. 

Anonymkode: 81638...21d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må man kose med puppene også under seg 😁kona mi har veldig store bryster , elsker det 🤗

Anonymkode: 1b106...ca1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min pleier å kna på de eller holde rundt de om han tar meg i misjonær eller om vi ligger sidelengs:) om jeg sitter oppå han og rir, så slikker han og suger litt på de. Han er veeldig puppefiksert så han finner en måte å ta på de uansett hvilken stilling det er egentlig 🥰🥰 og jeg elsker det!!! 

Anonymkode: 1441f...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er en viktig del når jeg har sex. Kan gjerne innrømme at jeg er litt puppegal. Det betyr ikke at de må være store eller "perfekte". Har alltid tent på puppene til den jeg har sex med, uansett store, små, spretne eller henger 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var rart. Free the nipple har overbevist oss om at pupper ikke er annet enn menns bryster, som de burde få vifte med i full offentlighet. Noe annet er da kjønnsdiskriminering!

Og så kommer dere her og forteller at pupper er til seksuell nytelse? Det kan da ikke stemme?

I alle fall kan begge deler ikke stemme ... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig, de er jo full av erogene nupper, husk å kose med begge, den ene puppen kan bli sjalu. Husk også at alle erogene soner på dama forsterker sjansene for å oppnå orgasme. Er man for hardhendt kan man bremse opp orgasmen, det er alt ettersom hva dama liker😋

Menn har også erogene soner, ikke bare på pikken som mange tror🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er en faktor ved dyp penetrering. Les din TAO.

Når menn skjønner at det er en link mellom kvinners bryster og livmor så skjønner de og hvordan manipulere frem en dyp vaginal orgasme. Er du i tillegg litt velutstyrt og vet å bruke den rett, da kan resultatet bli en serie eller multiorgasme hos henne. Men TAO sier at før du begynner med kombinasjon bryster og dyp penetrering så må Port 1 og Port 2 åpnes først. Da er hun klar. Så skal du sette dype spor i hennes seksualitet så nytter det ikke bare å dunke på som resten av amatørene som hun nok har slitt seg gjennom. Bli han, han med WOW faktor. 

23/18 over og ut. 

Anonymkode: 81638...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med pupper og vaginal orgasme er alfa og omega.  kvinnebryster har større påvirkning en de fleste vet til kvinnens forskjellige typer orgasme. ved lang stimuli kan en kvinne få orgasme bare ved og få brystene berørt. Jeg har klart dette mange ganger, stort sett uten og gjøre noe annet med henne. en og stryke og kjæle og klemme på dem. i kombinasjon med slikking og suging og litt klyping for de som liker det. i kombinasjon med g-punkt stimuli som må være litt røfft så har mange sprutet og nesten gått i svart når jeg har gjort det. og forteller om orgasmer som ved flere tilfeller har vart i flere minutter! noen ganger kunne jeg ønske jeg var kvinne 😄 det som er så trist er at så mange kvinner ikke VET om dette.  og kjenner ikke sin egen kropp godt nok til å få slike gode opplevelser.  så JA pupper er viktig. veldig viktig. og det har en helsebringende effekt for menn også og få lov og leke med et par deilige myke varme kvinnebryster.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Horten Market skrev:

Nei, dette var rart. Free the nipple har overbevist oss om at pupper ikke er annet enn menns bryster, som de burde få vifte med i full offentlighet. Noe annet er da kjønnsdiskriminering!

Og så kommer dere her og forteller at pupper er til seksuell nytelse? Det kan da ikke stemme?

I alle fall kan begge deler ikke stemme ... ;)

menn kan da også få seksuell nytelse ved stimuli av brystvortene... 

Anonymkode: f8d8c...5d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...