Gå til innhold

Tredje og siste barn ♡


Gjest 96erjente

Anbefalte innlegg

Gjest 96erjente

Kjæresten min og jeg er 23 år og vi har vært kjærester i hele 8 år nå. Sammen har vi to barn på 3 of 1 år, begge planlagte og begge ble til på første forsøk, så vi har med andre ord vært utrolig heldige. Nå ønsker vi oss et tredje (og siste) barn og krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid denne gangen heller ❤️

Endret av 96erjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Syns dere bare skal kjøre på om dere ønsker et tredje barn, andres mening er jo uviktig. Krysser fingrene for at det går fort 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
På 17.11.2019 den 17.08, hotfudge skrev:

Så spennende! Syns dere bare skal kjøre på om dere ønsker et tredje barn, andres mening er jo uviktig. Krysser fingrene for at det går fort 😄

😄❤️

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, deg vil jeg gjerne følge😃jeg er også 23, vi prøver på vårt andre barn ❤️ dere må gjøre akkurat det som føles riktig for dere, ikke for alle andre 👍🏻 følg gjerne min prøverdagbok 😃 prøver på nr.2❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
På 20.11.2019 den 12.37, siljur skrev:

Så spennende, deg vil jeg gjerne følge😃jeg er også 23, vi prøver på vårt andre barn ❤️ dere må gjøre akkurat det som føles riktig for dere, ikke for alle andre 👍🏻 følg gjerne min prøverdagbok 😃 prøver på nr.2❤️

Så spennende! Skal ta å sjekke den ut med en gang😄❤️

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest 96erjente

Nå er det to uker siden vi startet prøvingen og jeg synes at tiden går så utrolig sakte. Er nok fordi jeg ikke helt vet når jeg kan/bør begynne å teste ettersom jeg alltid har vært så uregelmessig..

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 96erjente

Jeg har bestemt meg for å ta en test den 10. Desember ettersom det er datoen jeg ville fått mensen dersom den kom til samme tid hver måned. Jeg vet allerede at testen kommer til å være negativ, rett og slett fordi det for min del vil være for tidlig å teste, men da er jeg i alle fall i gang 😋

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

Jeg er så utrolig utålmodig! 

Jeg tok en test allerede i går, og den var som forventet negativ. Kommer nok likevel til å ta en til i morgen som da er "IKM", enda den óg sannsynligvis blir negativ, men da holder jeg meg i det minste til "planen" min.

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

Og testen var like blank som for to dager siden. Forventet det jo, men litt kjedelig var det jo. 

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

De to siste dagene har jeg hatt en del vondt nederst i magen. Vondt et par minutter før det brått har gitt seg helt. Også har det vært litt rosa på papiret etter at jeg har vært på do noen ganger. Er så vidt det er noe, det skjer ikke hver gang, og det er ikke nødvendig med truseinnlegg engang. 

TR er kanskje ikke så langt unna? Må nevnes at kroppen min så langt i mitt liv ikke har gitt meg noen forvarsler eller "symtomer" på at TR er rett rundt hjørnet da.. 

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

Skjønner virkelig ikke hvorfor, men jeg har tatt enda en test. Negativ, så klart. Mistenker at det kommer til å gå en del tester fremover.. Skal prøve å ta meg sammen og ikke ta en test før om en uke, altså neste torsdag 😋

Endret av 96erjente
Kortet ned teksten..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, 96erjente skrev:

Gjett hvem som har vært så teit og har tatt enda en test da? Meg. Resultatet? Negativ. 
 

Skal virkelig holde meg i nakkeskinnet og ikke ta en test før om en uke, altså neste torsdag (kanskje til og med fredag?🤔). Så lenge mensen holder seg unna da! Tenker nok kanskje det er bedre uansett, å bytte dag og teste den dagen hver uke isteden, så slipper jeg å «måtte» ta en test på julaften. For ordens skyld, ikke fordi det eventuelt skal drikkes alkohol (jeg hater smaken av det), men fordi ønsket om en positiv test er så sterkt at det sannsynligvis ville ødelagt dagen en del. Spesielt ettersom testen «burde vært» positiv innen da hvis jeg sammenligner med de tidligere gangene.

Det skal ekstremt mye til for å treffe «på første forsøk» tre ganger på rad, spesielt dersom du opplever å ha relativt uregelmessig syklus nå.. Ville prøvd å ikke henge meg så mye opp i akkurat det hvert fall selv om ønsket om å lykkes er stort, for alt du vet kan du ikke ha hatt eggløsning enda engang.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
Liker å tro at det er like 50/50 at dte går på første forsøk en tredje gang som alle andre ganger egentlig. Og uregelmessig har jeg alltid vært og likevel blitt gravid. Forventer ikke at det kommer til å gå på første forsøk en tredje gang, men er jo lov å håpe  😊
Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 96erjente

Jeg tok alt for mange tester forrige uke! Og likevel tok jeg en i dag som også var negativ, og nå lever jeg litt i håpet om at 1. RFSU testene er så drott som mange sier 2. Det fremdeles er for tidlig å teste eller 3. Jeg produserer HCG tregt.

Forrige uke hadde jeg jo en liten blødning, den kan vel knapt nok kalles for det engang. Det varte i to og en halv dag og det var ikke nødvendig med verken bind eller truseinnlegg. Det var kun litt rosa på papiret innimellom etter at jeg hadde vært på do. Faktisk helt likt som før jeg fikk positiv test med nr. 2.

Fant faktisk ut etter å ha googlet mitt gamle KG-brukernavn, at blødningen jeg hadde den gangen skjedde ca. to uker før "IKM" og at testen som ble tatt på "IKM" dagen var negativ, men 10 dager senere var den svak, men tydelig positiv. Så skulle historien gjenta seg vil testen være svak, men tydelig positiv 20. Desember. 

Alle disse negative testene har så klart vært kjempe kjedelige å få, men har ikke gått rett i kjelleren heller liksom. Hvis testen til fredag også blir negativ tror jeg derimot at det kommer til å bli litt mer vondt og vanskelig. Selv om alt håp ikke er ute før TR faktisk dukker opp.

Krysser fingrene for positiv test snart! ❤️

Endret av 96erjente
Fikset størrelsen på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på 2 år og ei jente på 6 mnd 😊 Jeg ønsker meg også 3 unger. Så vi tenker å begynne prøvingen til høsten 😍. Da vil det bli siste unge. 

 

Lykke til med prøvingen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

10 dager etter «IKM» var testen positiv da jeg var gravid med nr. 2.

10 dager etter «IKM» denne gangen var den derimot negativ.

Ønsket om et tredje barn er stort og det var så klart litt leit med enda en negativ test, men det går bra. TR har ikke dukket opp enda, så ting kan jo fremdeles skje 😊

Kjenner jeg er mye mindre stresset nå enn for bare noen dager siden og det er utrolig deilig. Er tom for tester nå, så skal få kjøpt inn et par stykker også tar jeg en ny test neste lørdag om ikke TR har kommet 😋

Endret av 96erjente
Trodde jeg skrev i feil tråd, men hadde tydeligvis ikke det 😅
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...