Gå til innhold

Hva er din motivasjon til å gå ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å gå ned i vekt er hardt arbeid. Hvorfor vil du gå ned i vekt? 

Jeg vil få mer selvtillit med mannen min i mer intime stunder. 

Itillegg til at dette har vært et mål så lenge at nå vil jeg bare nå det.

Hva er din grunn eller grunner?

Anonymkode: 9e1b3...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen går utenfor puppene, og det gjør at jeg ser forferdelig ut i de fleste klærne mine. 

Anonymkode: a4dfb...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg, men også andre ting. 

Kroppen min virker bedre om den er lettere. 

Jeg ser penere ut ved trivselsvekt (dobbelthake og mage forsvinner).

Føler meg mer komfortabel i klær.

Bedre selvtillit.

Bli ferdig med å tenke på vekt og kropp. Når jeg trives tenker jeg ikke på slikt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte 10 push ups på tærne her om dagen, og jeg er kvinne! Merker at jeg klarer mer jo lettere jeg er, men er opptatt av å bli sterk og se trent ut. Det kommer ikke til å skje på lenge for jeg har fortsatt høy fettprosent, men på sikt er det målet. Jeg har på ett år gått opp masse i vekt på styrketrening, noe jeg er veldig stolt av og det har strammet opp betraktelig :)

Føler meg vel, rett og slett. Har fotsatt 10 kg jeg vil ha vekk

Anonymkode: 1cce5...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga at klær vil sitter penere. Har ikke handlet klær på lenge, gleder meg til å kjøpe noe Nye bukser, og Føle meg vel. Har ikke mange kg for mye. Men 4-5 kg gjør mye på kroppen min. Så nå er jeg igang med periodisk fasting:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært jojo-slanker nesten hele livet og det forringer livet mitt. Tør ikke å date fordi jeg er flau over kroppen min, går ikke i shorts pga lårene mine og slippe å tenke passer det plagget nå før en ny sesong kommer. 

Anonymkode: 96efd...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte 10 push ups på tærne her om dagen, og jeg er kvinne! Merker at jeg klarer mer jo lettere jeg er, men er opptatt av å bli sterk og se trent ut. Det kommer ikke til å skje på lenge for jeg har fortsatt høy fettprosent, men på sikt er det målet. Jeg har på ett år gått opp masse i vekt på styrketrening, noe jeg er veldig stolt av og det har strammet opp betraktelig :)

Føler meg vel, rett og slett. Har fotsatt 10 kg jeg vil ha vekk

Anonymkode: 1cce5...340

Ååå så flink 👏💪

jeg klarer bare 10x3 på knærne 😰

men har nettopp begynt! 

Anonymkode: 75d0c...1fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon er å føle meg sterkere og sunnere. Bonus er jo st klær sitter penere bort m slappe dvaske armer og rompe og dobbelthake ..,  er så lei Av å se slapp ut. Har aldri vært i super form. Hatt mye sykdom skade og depresjon som har holdt meg tilbake. 

Å trene styrke har gitt meg mye positivt psykisk. 

Jeg tenker liksom på morgen: klarer jeg ..... 10x3 reps x diverse øvelser klarer jeg alt som kommer min vei i dag:) 

Anonymkode: 75d0c...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte 10 push ups på tærne her om dagen, og jeg er kvinne! Merker at jeg klarer mer jo lettere jeg er, men er opptatt av å bli sterk og se trent ut. Det kommer ikke til å skje på lenge for jeg har fortsatt høy fettprosent, men på sikt er det målet. Jeg har på ett år gått opp masse i vekt på styrketrening, noe jeg er veldig stolt av og det har strammet opp betraktelig :)

Føler meg vel, rett og slett. Har fotsatt 10 kg jeg vil ha vekk

Anonymkode: 1cce5...340

Hvordan har du testet fettprosenten ? 

Anonymkode: 75d0c...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bruke de klærne jeg vil uten at magen og hoftene buler så mye.

Vil klare pull-ups, i det minste en. 

Anonymkode: 34a21...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ååå så flink 👏💪

jeg klarer bare 10x3 på knærne 😰

men har nettopp begynt! 

Anonymkode: 75d0c...1fd

Det er ganske bra det, faktisk! 10 x 3 på knærne er ganske mye :) På denne tiden i fjor klarte jeg såvidt 1 på tærne 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du testet fettprosenten ? 

Anonymkode: 75d0c...1fd

Målte hos PT :)

Anonymkode: 1cce5...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil føle meg vel, og kunne gå med de klærne jeg vil uten å tenke over om mage syns for mye, eller lårene er for store. Tør ikke begynne å date heller nå, er redd for at alle vil synes jeg er ekkel uten klær.

Anonymkode: 363f0...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å presisere for min del at jeg også vil bygge muskler, ved siden av å gå ned i vekt. :) 

- Ønsker mer energi og overskudd

- Lettere kropp = lettere å bevege seg, være i aktivitet. 

- Passe inn i klærne mine igjen (fødte for 2 måneder siden)

- Mer selvtillit i sosiale sammenhenger. Gikk opp mye under graviditet, så har følt meg utilpass i egen kropp en god stund nå. 

Anonymkode: 77d9f...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting.

1. Bryllup
2. Bli sunnere og friskere til jeg blir gravid i fremtiden
3. Overfladiske årsaker, som f.eks. ta meg godt ut i bikini i syden
4. Få en sunnere kropp for min egen helse sin skyld
5. Bli mer selvsikker
6. Passe inn i de gamle klærne mine like godt som før

Anonymkode: 83c41...5c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Å unngå livsstilssykdommer (hadde litt høyt blodtrykk).

- Se om kronisk sykdom kommer mer under kontroll ved normal vekt/trening og et sunt kosthold.

- Kunne bevege meg lettere. 

- Utseende i seg selv motiverer meg ikke noe særlig, men det å kunne bare gå inn i en butikk og handle en bukse fordi jeg synes den var fin synes jeg er en drøm. Det å måtte undersøke om butikken fører store størrelser er ydmykende...

Anonymkode: 9d8e4...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justloseit

Jeg er rett og slett ikke fornøyd med meg selv slik det er nå, og det går utover kjærlighetslivet mitt (som er ikke-eksisterende). Jeg ønsker å komme tilbake til trivselsvekta mi, hvor jeg er fornøyd og utstråler det bedre. Jeg gleder meg til å ta i bruk klær som jeg har liggende i skapet som jeg har vært glad i, men som jeg enten ikke passer eller ikke kler lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å miste noen kilo for å se bedre ut, men også pga. den helsemessige gevinsten. Er nå noen få kilo over BMI-grensa for normalvekt og ønsker å komme under den igjen. Vil tilbake der jeg var før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 9f710...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...