Gå til innhold

Menn som ikke kan få følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg holdt på med sa at han ikke får følelser og aldri har hatt følelser for noen. Er det i det hele tatt mulig? Jeg synes det er veldig merkelig

Anonymkode: 2ad96...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som ikke kan få følelser

Anonymkode: 2ad96...07a

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

En fyr jeg holdt på med [...]

Anonymkode: 2ad96...07a

Var det én fyr, eller alle menn?

Anonymkode: 63c39...c8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er aromatisk? Eller noe på den skalaen?

Anonymkode: 028a3...8f9

Finnes det? Jeg har bare hørt om aseksuell. Men han her har da sexlyst

Anonymkode: 2ad96...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Var det én fyr, eller alle menn?

Anonymkode: 63c39...c8e

Det var én fyr, men jeg lurer generelt på om det finnes menn som er sånn, om det går an.

Anonymkode: 2ad96...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det var én fyr, men jeg lurer generelt på om det finnes menn som er sånn, om det går an.

Anonymkode: 2ad96...07a

Det finnes både kvinner og menn som ikke kan få følelser.

Anonymkode: 63c39...c8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, for noen tar det litt lengre tid å få følelser. Kanskje flere år. Kanskje noen bare ikke har funnet de dem har rett kjemi med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd verden vi lever i; usmakelig og får mindre lyst på livet av dette. jeg føler for alle som har dødd noen sinne. ikke tull. jeg har så mange følelser, men snart ingenting å gi. alt forsvinner. smerten er evinnelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de finnes. De har en diagnose som på folkemunne kalles psykopati. Les deg opp på det.

Anonymkode: f68d0...5d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg holdt på med sa at han ikke får følelser og aldri har hatt følelser for noen. Er det i det hele tatt mulig? Jeg synes det er veldig merkelig

Anonymkode: 2ad96...07a

Er selv sammen med som ikke visste hva slags følelser kjærlighet og forelskelse var. Vi måtte sette oss ned å prate om det. Hvordan følte han det i starten med meg, hvordan har han det med meg nå. Han visste ikke at spenning, glede seg til å se noen, bare ville være med de, le mer, smile mer, at det betydde forelskelse. 

Anonymkode: 129c3...a84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff dn i 7 mnd’er. Jeg ble forelsket. Han hadde null følelser ... så skjønner egentlig ikke at han gadd når jeg ser det nå i ettertid. Ja så d fins de som kan holde på med deg lenge uten å få følelser. Men håper da ikke alle menn er sånn da. D tror jeg heller ikke da.

Anonymkode: ef40c...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes aseksuelle og det finnes psykopater.

Men også veldig mange menn som er pyser og uærlige. For eksempel: "Jeg vil ikke gifte meg" betyr som regel: "Du er ikke ei dame jeg vil gifte meg med ". De bruker å ende opp både gift, med barn og stormende forelsket tilslutt. Bare ikke med deg.

Anonymkode: f8565...e1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er synd det skal være sånn. Han jeg traff har til nå vært treff én gang i måneden og mye kontakt på snap. Men så sa jeg at det ikke er nok for meg lenger og at jeg trenger noe mer, og da ville han bare avslutte. Han mener at han ikke får følelser for folk, og at jeg ikke betyr noe for han. Men jeg har jo merket at han blir glad av å skrive med deg, han har tatt mte kontakt og har jo ønsket å treffe meg. Men med én gang det ble snakk om følelser ble han helt kald og avvisende. Det synes jeg er merkelig. Akkurat som om det blir for vanskelig for han å kunne gi noe mer.

Anonymkode: 2ad96...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er synd det skal være sånn. Han jeg traff har til nå vært treff én gang i måneden og mye kontakt på snap. Men så sa jeg at det ikke er nok for meg lenger og at jeg trenger noe mer, og da ville han bare avslutte. Han mener at han ikke får følelser for folk, og at jeg ikke betyr noe for han. Men jeg har jo merket at han blir glad av å skrive med deg, han har tatt mte kontakt og har jo ønsket å treffe meg. Men med én gang det ble snakk om følelser ble han helt kald og avvisende. Det synes jeg er merkelig. Akkurat som om det blir for vanskelig for han å kunne gi noe mer.

Anonymkode: 2ad96...07a

Han synes vel det er hyggelig med bekreftelse da. En dame han kan prate med som beundrer han, uten noen forpliktelser? Perfekt! Kjenner noen slike. 

Anonymkode: f8565...e1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er synd det skal være sånn. Han jeg traff har til nå vært treff én gang i måneden og mye kontakt på snap. Men så sa jeg at det ikke er nok for meg lenger og at jeg trenger noe mer, og da ville han bare avslutte. Han mener at han ikke får følelser for folk, og at jeg ikke betyr noe for han. Men jeg har jo merket at han blir glad av å skrive med deg, han har tatt mte kontakt og har jo ønsket å treffe meg. Men med én gang det ble snakk om følelser ble han helt kald og avvisende. Det synes jeg er merkelig. Akkurat som om det blir for vanskelig for han å kunne gi noe mer.

Anonymkode: 2ad96...07a

Samme her, er i prosessen av å glemme en fyr som er helt lik. Han kan være reneste drømmeprinsen, men sekundet jeg nevner følelser eller gjør en gest for han som kan oppfattes omtenksomt blir han ISKALD og avvisende. Kjenner at selv om det er han som har problemer har han med denne oppførselen gjort meg som egentlig er følelsesmessig sunn og oppegående til et delvis nervevrak. Fant meg i for mye siden jeg er forelsket. Kom deg vekk du og, de vil aldri elske oss, men de vil sannsynligvis elske en annen kvinne veldig høyt. Og det å bli «straffet» med slik iskald oppførsel bare fordi vi tar opp normale ting er ganske ille. 

Anonymkode: ede40...c68

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, er i prosessen av å glemme en fyr som er helt lik. Han kan være reneste drømmeprinsen, men sekundet jeg nevner følelser eller gjør en gest for han som kan oppfattes omtenksomt blir han ISKALD og avvisende. Kjenner at selv om det er han som har problemer har han med denne oppførselen gjort meg som egentlig er følelsesmessig sunn og oppegående til et delvis nervevrak. Fant meg i for mye siden jeg er forelsket. Kom deg vekk du og, de vil aldri elske oss, men de vil sannsynligvis elske en annen kvinne veldig høyt. Og det å bli «straffet» med slik iskald oppførsel bare fordi vi tar opp normale ting er ganske ille. 

Anonymkode: ede40...c68

Ja der er veldig dumt. Han ville ikke engang møte meg for å avslutte siden vi tross alt har kjent hverandre ett år. Jeg vet ikke om han her vil kunne elske noen siden han ikke har gjort det til nå. Trist at noen er så lukket at de ikke klarer å kjenne på følelser. Vi har jo avslutta, så jeg kommer ikke til å ta kontakt igjen

Anonymkode: 2ad96...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste får følelser når de treffer den rette som de er tiltrukket av. Hvis man ikke er denne personen må man svelge stoltheten og akseptere at det ikke kommer til å bli noe. 

Anonymkode: 882e8...4f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde lyst til å møte deg flere ganger i løpet av 7 mnd. Da hadde han jo noen følelser.

Anonymkode: 458bf...e89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"H*n kan ikke få følelser" er noe folk forteller seg selv når de har blitt avvist, sammen med en hel masse lignende ting (er useriøs, ikke interessert i noe akkurat nå, osv.). Det er en selvforsvarsmekanisme, akkurat som den som avviser forsvarer seg med "det er ikke deg, det er meg". Jeg tror kvinner er bittelitt mer troende til å bruke disse forklaringsmodellene enn menn. Lettere å takle avvisning når det er noe "galt" med den som avviser.

Anonymkode: ef94b...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...