Gå til innhold

Hva er den mest rare parafilier du har hørt?  


Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min ex:

Jeg vil drikke alt mensblodet ditt, drikke deg helt ren. Det var vanlig i vikingtiden, og jeg ser på det som den ultimate kjærlighetserklæringen fra deg til meg. Er du villig til å gjøre det for meg?

Så ble han snurt da jeg nektet.

Han tok også på seg en diger grisemaske en gang (før ovennevnte). Jeg lo, men han ville i fullt alvor ha sex med meg med den på. Jeg sa nei.

Han elsket å høre meg tisse på do, sa han ble tent av det, og kom med antydninger om wetsex og dritesex. Uaktuelt.

Ja, han er en eks😉

Anonymkode: 8c342...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min ex:

Jeg vil drikke alt mensblodet ditt, drikke deg helt ren. Det var vanlig i vikingtiden, og jeg ser på det som den ultimate kjærlighetserklæringen fra deg til meg. Er du villig til å gjøre det for meg?

Så ble han snurt da jeg nektet.

Han tok også på seg en diger grisemaske en gang (før ovennevnte). Jeg lo, men han ville i fullt alvor ha sex med meg med den på. Jeg sa nei.

Han elsket å høre meg tisse på do, sa han ble tent av det, og kom med antydninger om wetsex og dritesex. Uaktuelt.

Ja, han er en eks😉

Anonymkode: 8c342...aac

Interessant, er du redd for at dette løftet vil holde seg i tid?🤔
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Familytree skrev:

Interessant, er du redd for at dette løftet vil holde seg i tid?🤔
 
 

Hæ? Snakker du om et løft- som i et opprykk, eller om et løfte? Og hva i alle dager har dette med det jeg skrev å gjøre?😂

Anonymkode: 8c342...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Snakker du om et løft- som i et opprykk, eller om et løfte? Og hva i alle dager har dette med det jeg skrev å gjøre?😂

Anonymkode: 8c342...aac

Løfte😂 

Han sa "Jeg vil drikke alt mensblodet ditt", jwg trodde det var et "promise"😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Familytree skrev:

Løfte😂 

Han sa "Jeg vil drikke alt mensblodet ditt", jwg trodde det var et "promise"😂😂

Fortsatt «hææææ»!?

Anonymkode: f5a1d...07a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som liker å gå med bleie.

Hørt noke om å slikke øyeballen for å greie komme.

Suge tær.

Anonymkode: 5b7fd...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt «hææææ»!?

Anonymkode: f5a1d...07a

Ha, ha😁. Må innrømme jeg fremdeles ikke henger helt med jeg heller.

Men altså, nei, ingen løfter. Det var et ØNSKE han hadde😊

Anonymkode: 8c342...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som liker å gå med bleie.

Anonymkode: 5b7fd...7ba

Det er en parafili? Det er absolutt en særegen aktivitet, men jeg kjente ikke forholdet til det seksuelle.
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 23.17, Familytree skrev:

Det er en parafili? Det er absolutt en særegen aktivitet, men jeg kjente ikke forholdet til det seksuelle.
 
 

Det kan være det ene eller det andre, eller en blanding. For meg er det en blanding, men hovedsaklig ikke-seksuelt. Jeg har minner fra da jeg gikk på barnehagen der ei som var eldre enn meg fortsatt brukte bleier, og jeg husker at jeg var veldig misunnelig. Jeg har også andre minner fra tidlig barndom, lenge før jeg oppdaget seksualitet.

Ja, det er utrolig sært og rart, jeg skulle ønske jeg var helt A4, men det er jeg ikke. Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men det går ikke bort, og jeg har hatt det så lenge jeg kan huske.

😰

Anonymkode: 995f6...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være det ene eller det andre, eller en blanding. For meg er det en blanding, men hovedsaklig ikke-seksuelt. Jeg har minner fra da jeg gikk på barnehagen der ei som var eldre enn meg fortsatt brukte bleier, og jeg husker at jeg var veldig misunnelig. Jeg har også andre minner fra tidlig barndom, lenge før jeg oppdaget seksualitet.

Ja, det er utrolig sært og rart, jeg skulle ønske jeg var helt A4, men det er jeg ikke. Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men det går ikke bort, og jeg har hatt det så lenge jeg kan huske.

😰

Anonymkode: 995f6...fe1

Jeg forstår deg, denne praksisen er normal i privatlivet, og det er et stort fellesskap av mennesker som deler sine erfaringer som Diaper Lovers😊

Helt ærlig, Hvem kan bestemme hva som er normalt og hva som ikke er det? Du er ikke rart.

 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Familytree skrev:

Jeg forstår deg, denne praksisen er normal i privatlivet, og det er et stort fellesskap av mennesker som deler sine erfaringer som Diaper Lovers😊

Helt ærlig, Hvem kan bestemme hva som er normalt og hva som ikke er det? Du er ikke rart.

Takk for forståelsen og fine ord, men "normalt" er det ikke, om vi skal være ærlige 😕. Gudskjelov er jeg ikke "adult baby" (ikke at det er noe galt med det heller), jeg liker bare å gå med bleier, men det er likevel en veldig vanskelig ting å leve med. Det er ikke mange som vet dette, og det kommer det nok ikke til å bli heller. Jeg skulle ønske jeg kunne "være meg selv" og slippe skammen.

Jeg er faktisk ikke "rar", og på alle andre områder er jeg helt normal, men jeg har fått utdelt noen rare kort i livets lotteri, og det må jeg bare leve med. Det verste er kanskje at man ikke "kan" være seg selv uten å bli sett på som rar, det er ikke sosialt akseptabelt i det hele tatt.

En annen ting er at de som står frem ofte er de mest ekstreme eksemplene, og ofte faktisk ER "rare" / spesielle,

Som jeg skrev tidligere har jeg "alltid" vært slik, så det er ikke noe utelukkende seksuelt heller, som hadde vært lettere å styre. Det er en slags trygghet i det for min del, og jeg mistenker at det av en eller annen grunn ble utviklet da jeg var veldig, veldig ung, muligens i forbindelse med bleieslutt og kanskje at jeg ble pushet litt mye.

Anonymkode: 995f6...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forståelsen og fine ord, men "normalt" er det ikke, om vi skal være ærlige 😕. Gudskjelov er jeg ikke "adult baby" (ikke at det er noe galt med det heller), jeg liker bare å gå med bleier, men det er likevel en veldig vanskelig ting å leve med. Det er ikke mange som vet dette, og det kommer det nok ikke til å bli heller. Jeg skulle ønske jeg kunne "være meg selv" og slippe skammen.

Jeg er faktisk ikke "rar", og på alle andre områder er jeg helt normal, men jeg har fått utdelt noen rare kort i livets lotteri, og det må jeg bare leve med. Det verste er kanskje at man ikke "kan" være seg selv uten å bli sett på som rar, det er ikke sosialt akseptabelt i det hele tatt.

En annen ting er at de som står frem ofte er de mest ekstreme eksemplene, og ofte faktisk ER "rare" / spesielle,

Som jeg skrev tidligere har jeg "alltid" vært slik, så det er ikke noe utelukkende seksuelt heller, som hadde vært lettere å styre. Det er en slags trygghet i det for min del, og jeg mistenker at det av en eller annen grunn ble utviklet da jeg var veldig, veldig ung, muligens i forbindelse med bleieslutt og kanskje at jeg ble pushet litt mye.

Anonymkode: 995f6...fe1

Naturligvis er "normalt" et ord som jeg vil slutte å bruke fordi det ikke korrekt viser hva jeg mener.
Diaper lovers, mennesker som ikke er en adult baby, men bare deler bruken av bleien, er ikke selvdestruktiv eller påvirker andres helse. Så jeg forstår ikke det denne aktiviteten er uakseptable, folk kan gjøre dette i privatlivet uten problemer.
Jeg var alltid nysgjerrig på opprinnelsen til dette, takk for at du delte litt om deg, og jeg kan forsikre deg om at det er ikke noe skammelig ved dette😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...