Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Noen som har fått tilgang til Disney+ ennå?

Recommended Posts

AnonymBruker

Nå har disney+ blitt sluppet i usa, men jeg leste at man kan få tilgang til det i norge med å bruke vpn på denne nettsiden. Jeg er veldig fristet til å prøve det, men vil høre om det er noen med erfaringer først. Finner mange som sier det har prøvd det for å få amerikansk netflix, men ingen med disney+ erfaring ennå. Er kjipt om det ikke funker liksom. Og det er vel ikke ulovlig siden jeg må betale månedsprisen for det?

Anonymkode: 9b56c...512

Fortsetter under...

Okapi

Det er ikke ulovlig, men det er et avtalebrudd. Med andre ord, du kan ikke bøtelegges eller hives i fengsel, men Disney+ (og Netflix mfl.) kan kutte abonnementet ditt, svarteliste deg, etc., om du blir fersket. Samtidig er det vel nesten null sjanse for at det skjer, og i verste fall er det jo maks en månedsavgift du mister.

Brukte VPN og amerikansk Netlix for en del år tilbake, men følte det ble mindre nødvendig ettersom den norsk fikk mer utvalg.

AnonymBruker

Samboern ser på mandolarian (eller noe sånt) på Disney+

Anonymkode: 374d3...226

AnonymBruker

Blir vel ikke lansert i Norge før mars? 🤪

Anonymkode: 99cbc...cb3

Okapi
10 hours ago, AnonymBruker said:

Disney+ kommer nesten garantert ikke til Norge i mars. De har presentert en liste med land som blir inkludert i mars, og Norge er ikke på. Jeg tipper sommeren, men det kan like gjerne blir høst eller vinter for alt vi vet.

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

UK, Tyskland og et par andre land i Europa får det i mars, tviler ekstremt sterkt på at Norge får det før om leeeeeenge dessverre. Appel har kanskje sine feil, men de har nå klart å få sin streaming tjeneste til oss :) Må bare finne tid til å sette meg ned å faktisk prøve det ut, noen av seriene der hørtes veldig spennende ut 😄

Da man kan bli «tatt» for å gjøre det på den måten, så har jeg ikke gjort det. Får bare smøre meg inn med en stor mengde tolmodighet. 

Anonymkode: b68db...764

Annonse

AnonymBruker

Du kan jo alltids teste ut med VPN, men det er ikke garantert at det fungerer, om du er betalende kunde eller ei.

Det avhenger helt over hvilke sperrer nettstedet har satt opp, noen er mer slepphendte som f.eks Netflix, mens BBC er beklageligvis mye mer streng når det kommer til slikt. Disney har flust av ressurser og glad i å verne over "eiendommen" sin generelt, så jeg ville trodd at VPN ikke ville vært noen stor suksess.

Anonymkode: 65f72...3d9