Gå til innhold

Prøve på nr.2❤️


siljur

Anbefalte innlegg

Tr dukket opp i dag tidlig dessverre..😥starter pp6 med nytt håp❤️Ikm i slutten av desember, positiv test hadde vært en veldig fin måte å starte 2020 på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

CD 13 i dag og jeg har begynt med eggløsningstester..spennende å se når den eventuelt blir like sterk som den andre streken :) den øverste er CD12 og den nederste er i dag CD13.

FC78AF29-1C69-4CEC-B3A9-6CA846DE7300.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste bort i helgen som var og jeg klarte å glemme igjen testene hjemme..vi var på båt så var ikke mulig å få kjøpt nye..🙈men men..har lagt inn aksjer hyppig denne pp så føler vi har truffet 🤷🏼‍♀️ Nå må vi bare vente og se😳tror jeg hadde EL 16/17 des, så er rundt 2-3 dpo om det stemmer :) Tr er ventet rundt 30.des så blir spennende å se om vi starter det nye året med en liten spire i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så typisk 🤦🏻‍♀️ Men så lenge dere har hatt jevnlige hyggestunder burde det jo ikke spille en rolle, egentlig. Jeg følger spent med! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 9?

Har hatt så sykt mye luft i magen de siste par dagene😳flaut å si det, men går å slipper ut luft hele tiden🙈har i tillegg fått litt murringer i dag..men er vel for tidlig å skulle få symptomer allerede hvis jeg er gravid?🤷🏼‍♀️Dagene snegler seg fremover og det er under 1 uke til ikm❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo og har ingen symptomer på verken mens eller graviditet. Føler ikke at jeg er gravid, så regner med at tr dukker opp på mandag/tirsdag :) tenkte jeg skulle prøve meg på å drikke grapefruktjuice for å produsere mer EL slim. Det er helt sikkert tilfeldig, men jeg ble gravid sist jeg prøvde 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 96erjente skrev:

Godt nyttår😊 Hvordan går det med deg?😊

Godt nyttår👍🏻😃 har hatt noen kjipe dager nå som tr dukket opp på mandag, men har begynt å hjelpe nå :) går inn i det nye året med nytt håp❤️Hvordan går det med deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
21 timer siden, siljur skrev:

Godt nyttår👍🏻😃 har hatt noen kjipe dager nå som tr dukket opp på mandag, men har begynt å hjelpe nå :) går inn i det nye året med nytt håp❤️Hvordan går det med deg? :) 

Uff, så kjedelig..😕 Krysser fingrene for deg🤞🏼 Hah jo her går det jo for så vidt fint. Verken noen TR, noen symptomer eller positiv test😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd13 i dag og begynte med eggløsningstester cd10. Ikke positiv test ennå, men testene blir sterkere for hver dag nå. Tenker ekstremt mye på det å skulle bli gravid igjen og jeg får en klump i magen hver gang jeg ser gravide...ei barndomsvenninne av meg har termin om ikke så lenge og jeg kjenner på en følelse av sjalusi og det får meg til å føle meg så dum. Unner henne selvfølgelig dette og det handler jo egentlig ikke om at hun er gravid, men bare det at jeg så gjerne skulle vært det selv også😔 er i pp7 nå og begynner å stresse med at det skal ta like lang tid som sist..💕 vet jo at det er helt normalt å bruke opp i mot 1 år, men allikevel sniker det seg inn tanker om at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Pappegøye207 skrev:

Masse lykke til! Krysser fingrene for dere🤞🏽💗 Hvor lang tid tok det sist?

Tusen takk 💕Litt over 2 år :) føltes ut som et helt liv når vi stod midt oppi det😔  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

1 time siden, siljur skrev:

Tror ikke jeg trenger å være usikker på om det stemmer mer😍❤️

3C43AC64-A152-4A02-A323-E2D4D7CCDE8E.jpeg

Gratulerer😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, siljur skrev:

Tror ikke jeg trenger å være usikker på om det stemmer mer😍❤️

3C43AC64-A152-4A02-A323-E2D4D7CCDE8E.jpeg

Åå gratulerer så mye!!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, siljur skrev:

Tror ikke jeg trenger å være usikker på om det stemmer mer😍❤️

3C43AC64-A152-4A02-A323-E2D4D7CCDE8E.jpeg

Gratulerer så mye 😃❤️

Er selv i PP3 nå, 4 DPO så krysser fingrene for at vi nærmer oss baby snart☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5💕

De siste dagene har jeg opplevd mye murringer i magen og jeg har vært litt kvalm og jeg klarer ikke slappe helt av. Er så redd det skal ende i en SA, vet jo at det ikke er noe jeg får gjort om det skjer...prøver så godt jeg kan å tenke positivt og så lenge jeg ikke begynner å blø så har jeg jo ingen grunn til å stresse🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...