Gå til innhold

Prøve på nr.2❤️


siljur

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er 23 år, samboer med en flott mann og pappa på 25 år❤️Har et barn sammen og nå drømmer vi om nr.2😃 Er i pp5 nå, eggløsning i går, så 1dpo i dag 👏🏻 Ikm 29.11❤️

Vi brukte ca.2 før jeg ble gravid med datteren vår, så ble jeg gravid igjen når hun var 4mnd...første eggløsning etter fødsel(ikke planlagt), men det ble dessverre ingen baby😢nå er jeg redd vi kommer til å bruke like lang tid før spiren sitter igjen...

Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Tok det like lang tid med nr.2 som med nr.1?

Går inn i hver pp med nytt håp, og vi krysser fingrene for en baby i 2020❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 dpo

Om det klaffer denne mnd så vil jeg bli veldig overrasket. La inn aksjer 3 og 2 dager før eggløsning, så ble samboer syk og det ble ikke mer denne pp 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, her vil jeg følge med! 😊Krysser fingrene for at det går raskere med nr 2.
Selv brukte vi 20 måneder på å få til en spire som satt, er førstegangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hotfudge skrev:

Så spennende, her vil jeg følge med! 😊Krysser fingrene for at det går raskere med nr 2.
Selv brukte vi 20 måneder på å få til en spire som satt, er førstegangsgravid.

Så koselig :) her krysser vi alle fingre for det🙈 så bra at det da endelig klaffet for dere😃føler liksom ikke at vi kan «klage» like mye denne gangen om det tar lang tid, ettersom vi allerede har vært heldige å fått et barn..er jo tross alt ikke alle som er så heldige ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo?

Nå er jeg litt usikker på om jeg faktisk er 3 dpo eller om jeg har litt senere eggløsning enn først antatt denne mnd...våknet opp i dag med ganske mye, seigt slim🤷🏼‍♀️ Går ut i fra 3 dpo, men er også forberedt på at ikm kan ha blitt flyttet et par dager ☺️Vurderer å begynne med tempen og tester neste pp om det ikke klaffer nå 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her 😀 Vanskelig å vurdere EL ut i fra sekret har jeg funnet ut, noen får det før, under eller etter EL. Blir aldri klok på det egentlig.. 

Du er vel uansett i dpo land om EL så har vært eller er nå, ville bare lagt aksjer så lenge EL slimet holder på 😍

Krysser fingrene for at dere slipper å vente i 2 år på nummer 2 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dpo

Dagene åler seg sakte fremover..dpo land er virkelig en prøvelse 😅 selvfølgelig ingen symptomer på noe som helst ennå, men forventer egentlig ikke at jeg vil få symptomer før ikm uansett om jeg er gravid eller ikke. Merket ikke graviditeten før i uke 8 når jeg var gravid med datteren vår❤️ Nå nærmer det seg desember og jeg er i full gang med gave innkjøp og pakking av gavekalender🎅🏼 Det blir så morsomt å feire jul med en 2-åring, julen får liksom enda litt mer mening i år❤️ Godt å ha noe annet å fokusere på i denne prøve tiden ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at tiden snegler seg avgårde ja. Utrolig lurt å få tiden til å gå med julegavehandling da 😍
Før 11 dpo fløy tiden avgårde, er nå 13 dpo og føles ut som 1 uke siden jeg var 11 dpo😂 heldig som har ei lita tulle å feire jul med, barna er liksom hele julen! Er egentlig veldig glad for at jeg ikke har noen barn enda mtp at jeg skal jobbe julekvelden, men spiren kan godt komme til jul 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

Ingenting nytt å melde :) under 1 uke igjen til ikm og jeg er så spent 🤞🏻De siste dagene har vi snakket litt om navn og sånt på en eventuell baby...og for min del så spiller det virkelig ingen rolle hvilket kjønn det blir, men etter å ha snakket litt om navn så slår det meg at vi kan faktisk ikke få en gutt😂da kommer vi aldri til å bli enige om navn 😅🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, siljur skrev:

8 dpo

Ingenting nytt å melde :) under 1 uke igjen til ikm og jeg er så spent 🤞🏻De siste dagene har vi snakket litt om navn og sånt på en eventuell baby...og for min del så spiller det virkelig ingen rolle hvilket kjønn det blir, men etter å ha snakket litt om navn så slår det meg at vi kan faktisk ikke få en gutt😂da kommer vi aldri til å bli enige om navn 😅🤷🏼‍♀️

Du har så spennende dager fremfor deg!! Har du tenkt å teste noe før IKM, eller greier du å holde deg? :)

Er det ikke slik da, at hvis man venter jente så greier man kun å finne på guttenavn og omvendt? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J1994 skrev:

Du har så spennende dager fremfor deg!! Har du tenkt å teste noe før IKM, eller greier du å holde deg? :)

Er det ikke slik da, at hvis man venter jente så greier man kun å finne på guttenavn og omvendt? 😅

Skal prøve å holde meg til ikm, men spørs om jeg klarer det 😅vi har ei jente fra før av og når jeg gikk gravid med ho så brukte vi 10 min på å finne et navn vi begge likte 😂men når det kommer til guttenavn så har vi ekstremt ulik smak😅han liker litt moderne guttenavn, mens jeg elsker litt eldre navn 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo 

Føler ikke på noen trang til å teste ennå, har en veldig rolig følelse i hele kroppen egentlig og det er veldig deilig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo

i dag har jeg vært litt uvel..det kommer og går. Jeg vet jo at sannsynligheten for å merke en graviditet så tidlig er ekstremt liten, men tar alt jeg kan få av positive tegn nå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å få murringer nederst i magen...er så redd for at det skal være mensen som kommer tidligere enn antatt 😥 burde egentlig lest til eksamen som er til fredag om litt over 1 uke, men tankene mine er helt andre steder for tiden ❤️Håper sånn på en liten baby snart👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen mens enda, skal teste i morgen tidlig igjen :) håper på positiv test eller at mensen kommer snart 😅 kjipt å få verken positiv test eller mensen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...