Gå til innhold

Sex med en annen person - rart!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha endelig avsluttet et fire år langt forhold med en som ikke behandlet meg bra, har jeg møtt noen nye gutter. Det eneste som egentlig var bra i det forrige forholdet, var sexen. Og nå er jeg litt redd for at jeg aldri får det slik igjen?! Jeg hadde kun hatt sex med han ila livet, så var også litt nysgjerrig på hvordan det var å være med andre. Og har nå prøvd en annen, men det var bare rart? Samt at han hadde mye tynnere penis enn eksen min, så jeg kjente han nesten ikke, samt at han kom veldig fort. Ellers var det veldig bra, da han var opptatt av at jeg skulle komme først, fikk massasje... Beklager for teit post, men føler ikke jeg kan dele dette med vennene mine, men ja, slutter det noen gang å være rart å ha sex med andre?

Anonymkode: f38c3...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en annen mann, så det vil føles annerledes. Anbefaler deg å fortsette hvis du har følelser for denne andre-prøv igjen, du blir vant til det. Hvis det ikke er følelser, så bør du vente til du får følelser for noen, du slår meg som noen som trenger det.

Anonymkode: 2a796...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et manneperspektiv kan jeg bekrefte at det kan være litt rart første par gangene med nye kvinner. Man kan ha litt nerver, prestasjonsangst være litt overtent. Tar et par ganger før en "tuner" inn på kroppsspråket osv.

Lykke til.

Anonymkode: 130fa...2a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager for teit post, men føler ikke jeg kan dele dette med vennene mine, men ja, slutter det noen gang å være rart å ha sex med andre?

Synes ikke det er en teit post jeg da, helt normalt spørsmål. Uvant i begynnelsen bare, så går det over etterhvert. Jeg synes det er spennende å treffe nye personer jeg da, men jeg har jo stor appetitt og skjønner hva de vil ha👌🤭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du venner deg til det. Jeg husker den følelsen,og tro meg, den går over, og du finner noe som er minst like bra i løpet av et langt liv. Nå, tjue år etter, husker jeg knapt hva som var bra med han første, fordi jeg har hatt så mange bedre opplevelser etterpå. Og de kommer alltid litt fort, første gangen man hopper til køys, spesielt hvis det er lenge siden sist, har ingenting å si om de er er 20 eller 40. Så ikke døm dem etter det første gangen. Se heller på forspill, kjemi osv, hvis du vil gjenta det holder han sikkert litt lengre neste gang. Han jeg er sammen med nå er i slutten av tredveåra, og egentlig god på å holde lenge, type tantra, men første ukene vi gjorde det uten kondom smalt han raskere enn en nyttårsrakett han også. :fnise:

Anonymkode: 42b46...89d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok bare rart fordi det er nytt og du sitter med noen forventninger. 

Virker som du møtte en fyr som var klar over at han kom fort og ikke hadde spesielt gode vagina-tilfredstillelse-kvaliteter, og derfor ville gi deg orgasme først. Kunne vært verre. Hvor ofte hører vi ikke om 2 minutters samleie, og når han kommer så er sexen over.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, artigmedsex skrev:

Det er nok bare rart fordi det er nytt og du sitter med noen forventninger. 

Virker som du møtte en fyr som var klar over at han kom fort og ikke hadde spesielt gode vagina-tilfredstillelse-kvaliteter, og derfor ville gi deg orgasme først. Kunne vært verre. Hvor ofte hører vi ikke om 2 minutters samleie, og når han kommer så er sexen over.

 

Jeg vet! Så dermed var jeg veldig fornøyd. Han spurte hele tiden om det gikk bra, og virket som han ville at jeg skulle komme. Også ville han kose etterpå! Så alt i alt var det positivt altså, selv om jeg kanskje ikke fremstilte det slik tidligere i tråden. Så vil gjerne møte han igjen.

Det er bare så rart å være i en så intim/sårbar situasjon med en annen person enn det jeg er vant til. Men absolutt bedre enn å være i den situasjonen med en som ikke tar nei for nei og overskrider mine grener

Anonymkode: f38c3...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet! Så dermed var jeg veldig fornøyd. Han spurte hele tiden om det gikk bra, og virket som han ville at jeg skulle komme. Også ville han kose etterpå! Så alt i alt var det positivt altså, selv om jeg kanskje ikke fremstilte det slik tidligere i tråden. Så vil gjerne møte han igjen.

Det er bare så rart å være i en så intim/sårbar situasjon med en annen person enn det jeg er vant til. Men absolutt bedre enn å være i den situasjonen med en som ikke tar nei for nei og overskrider mine grener

Anonymkode: f38c3...82d

Godt å høre. Når du blir bedre kjent med ham så kan du ta opp dette med følsomhet i vagina. I og med at han er åpen for å tilfredstille deg så er det mye dere kan gjør sammen. Han kan bruke dildoer, penis-sleeve, fisting,  osv.  Dersom han har den rette holdningen kan han indirekte gi deg mer nytelse enn en velutstyrt. Lykke til.

Endret av artigmedsex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, artigmedsex skrev:

Godt å høre. Når du blir bedre kjent med ham så kan du ta opp dette med følsomhet i vagina. I og med at han er åpen for å tilfredstille deg så er det mye dere kan gjør sammen. Han kan bruke dildoer, penis-sleeve, fisting,  osv.  Dersom han har den rette holdningen kan han indirekte gi deg mer nytelse enn en velutstyrt. Lykke til.

Takk! Får håpe det blir flere møter.

Anonymkode: f38c3...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du venner deg til det. Jeg husker den følelsen,og tro meg, den går over, og du finner noe som er minst like bra i løpet av et langt liv. Nå, tjue år etter, husker jeg knapt hva som var bra med han første, fordi jeg har hatt så mange bedre opplevelser etterpå. Og de kommer alltid litt fort, første gangen man hopper til køys, spesielt hvis det er lenge siden sist, har ingenting å si om de er er 20 eller 40. Så ikke døm dem etter det første gangen. Se heller på forspill, kjemi osv, hvis du vil gjenta det holder han sikkert litt lengre neste gang. Han jeg er sammen med nå er i slutten av tredveåra, og egentlig god på å holde lenge, type tantra, men første ukene vi gjorde det uten kondom smalt han raskere enn en nyttårsrakett han også. :fnise:

Anonymkode: 42b46...89d

Så bra å høre! Han jeg er med nå er tre år eldre enn eksen, som igjen var tre år eldre enn meg. Vi brukte kondom (jeg vil helst være på den sikre siden). Alt annet var veldig bra, men jeg er redd han ikke likte det av en eller annen grunn? :fnise: Synes egentlig det var greit han gikk fort, mer kosetid etterpå😍

Anonymkode: f38c3...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Synes ikke det er en teit post jeg da, helt normalt spørsmål. Uvant i begynnelsen bare, så går det over etterhvert. Jeg synes det er spennende å treffe nye personer jeg da, men jeg har jo stor appetitt og skjønner hva de vil ha👌🤭

Synes også det er spennende. Uvant, men spennende. Er som om jeg er jomfru igjen! Hvordan skal jeg egentlig ta på denne personen, hvordan kysser man igjen, haha... Hvordan klarer du å skjønne hva de vil ha? Kan jeg vri det om til flørting? Denne gangen var det han som styrte, typ "vil du sette deg nærmere meg", men kan jeg feks spørre "hvordan liker du å bli tatt på.." eller, "kan du vise meg hva du liker i senga" eller blir det for direkte? 😅

Anonymkode: f38c3...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er som om jeg er jomfru igjen!

Føler meg ikke som jomfru akkurat da, men kan fort spille uskyldig for å overaske dama. Ja spill litt på uskyldighet, de blir fort stor i øynene når de kjenner på hva du virkelig kan🙈

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var veldig rart i begynnelsen her og. Hadde vært sammen med eksen i 7 år. Følte jeg var utro første gangen jeg hadde sex med en annen.

Det føles etter hvert mindre rart. Nå er jeg i nytt forhold med en annen og sexen er helt fantastisk, var selv redd jeg ikke kom til å finne noen som målte seg med eksen når det kom til soveromsprestasjoner, men det har jeg heldigvis gjort. Det er enda bedre nå ❤️

Anonymkode: cc877...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker første gangen jeg hadde sex med en ny fyr etter det ble slutt med ungdomskjæresten min. Han kalte meg en skitten hore (et forsøk på dirty talk) og prøvde å lure den opp i toeren på meg. Midtveis i sexen (som var helt forferdelig) sa jeg at jeg måtte på do. Rasket med meg klærne og gikk hjem. Etter den episoden tok det nesten et år før jeg gadd å ha sex med noen igjen. 

Anonymkode: b990d...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...