Gå til innhold

Mannen tror jeg er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen har funnet en ( samling) av el testene mine og har vist fortalt et vennepar av oss at han tror jeg er gravid og skal overraske han med det til bursdag / jul kanskje. Han hadde vært sååå glad😕 

håper litt på at det går veien denne pp da .. men vet ikke helt hva jeg skal si til han.. jeg vet jo egentlig ikje at han tror heller.. bare venninna som ble sjokkert da jeg tok et glass vin i kveld.. 

 

Anonymkode: 20c17...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj da. Du er da nøtt til å fortelle ham hva de testene er.  Lykke til håper den siter denne gangen

Anonymkode: bba92...f74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i alle😂 hvorfor tror han at du skal overraske han til jul med dette? Tenker han at det er normalt å holde tett i månedsvis for partneren sin? Altså. Hvis ikke dette er et trolleinnlegg så må du virkelig sette deg ned og snakke med ham. Merkelig at han skulle si dette til vennene deres og🤪

Anonymkode: ab97d...280

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at vi har to barn fra før , første sa jeg at jeg var gravid med , med en gang men neste klarte jeg å ordne overraskelse med..  så det er vel kanskje derfra han har det..

vi er på helgetur på hver vår kant, så vil ikke ringe å si dette heller.. har egentlig litt lyst å ta han med å kjøpe g test så han får se at de er forskjellige😏 

skjønner jo at vi må snakke om det, bare ble litt satt ut da venninna fortalte dette.. 

Anonymkode: 20c17...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å ringe eller sende melding og si at venninnen fortalte at han kanskje hadde mistanke om at du var gravid, men at det er du (dessverre?) ikke. Og at hvis det var testene han fant, så er de el-tester og ikke graviditetstester. 

Hva er problemet? Bedre det enn at han går rundt å forteller alle at du er gravid. Forresten litt rart å fortelle andre om en graviditet han ikke vet om enda. 

Anonymkode: 4bfae...30b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare late som du ikke vet dette og på en eller annen måte fortelle om El testene dine.. Hvis han har funnet en samling av dem f. Eks i skuffen på badet, så kan du f. Eks. Si "jeg må rydde i skuffen, jeg har for mye greier der, ligger alt fra hårruller til brukte eggløsningstester" eller noe lignende.. På den måten slipper du å "såre" ham liksom.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fuglemor skrev:

Kan du ikke bare late som du ikke vet dette og på en eller annen måte fortelle om El testene dine.. Hvis han har funnet en samling av dem f. Eks i skuffen på badet, så kan du f. Eks. Si "jeg må rydde i skuffen, jeg har for mye greier der, ligger alt fra hårruller til brukte eggløsningstester" eller noe lignende.. På den måten slipper du å "såre" ham liksom.. 

Takk for svar... var akkurat noe slikt jeg var ute etter.. 

 

Anonymkode: 20c17...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 9.36, Fuglemor skrev:

Kan du ikke bare late som du ikke vet dette og på en eller annen måte fortelle om El testene dine.. Hvis han har funnet en samling av dem f. Eks i skuffen på badet, så kan du f. Eks. Si "jeg må rydde i skuffen, jeg har for mye greier der, ligger alt fra hårruller til brukte eggløsningstester" eller noe lignende.. På den måten slipper du å "såre" ham liksom.. 

 

På 16.11.2019 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Takk for svar... var akkurat noe slikt jeg var ute etter.. 

 

Anonymkode: 20c17...293

Såre han? 😳 Ærlighet varer lengst..

Anonymkode: 83bd4...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...