Gå til innhold

Hva er fint å kjøpe i julegave til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men kan jo kjøpe smykker til damer, hva kan vi kjøpe til menn?

Anonymkode: f4c29...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Praktiske ting som gode votter, fin lue, tynne ullsokker som kan brukes om vinteren. Undertøy i bambus, en god håndkrem. Bøker, noe godt å drikke/spise. 

 

Anonymkode: 0bc89...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på interesser....

Godt brennevin, friluftsutstyr. Der er jo uendelige muligheter...en kombo kan være en gravert lommelerke. Eller...

En flott kniv. Robust ryggsekk. 

Bøker, musikk og filmer han liker.  

Eventuelt gavekort på dette.  

Men vi vet jo ikke hva din mann liker....kan like gjerne være strikkepinner og garn.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er menn veldig forskjellige da. Tre voksne menn jeg har på gavelista, og jeg kan absolutt ikke kjøpe samme til hver av dem. To av dem kan riktignok av og til få det samme, men tredjemann er helt ulik. Det han ønsker seg hadde de to andre klødd seg i hodet av, takket pent og lagt i en skuff. Han hadde forsåvidt gjort det samme om jeg ga ham det de hadde blitt glad for. 

I år får en av dem et verktøy han har ønsket seg. Ene får et klassisk og flott belte hans kone ønsker seg til ham (og mener han blir glad for, iallefall trenger). Normalt kjøper jeg klær eller verktøy til begge disse to. Siste får bling til å ha rundt arm og hals. Hadde jeg gitt ham verktøy ville han sagt "Aha, dette må være noe du ønsker deg!" :laugh:

Menn er såpass forskjellige de også at man må nesten vite hvilken type der er snakk om. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sirkelsag til Jan Thomas og pudder til fjeset til Lothepus ville sannsynligvis blitt feil. Omvendt hadde det sikkert vært innertier. 

Så svaret mitt er at det er klin umulig å svare på så lenge man ikke vet hvilke menn det dreier seg om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skjerf innafor eller er det noe man må vite at han bruker?

Anonymkode: f4c29...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin, cognac, t-skjorter, boxere, sokker, hansker, lue, slips, finskjorte, ullvang rav genser (jeg ønsker meg det ;)), ullundertøy, sko, belte, klokke, parfyme, gavekort på massasje, forundringspakke med alt mulig (småverktøy, maleverktøy, el-artikler o.l), verktøy som han trenger, bøker av interesse, strap-on (neida 😜), klippekort på intimitet med deg ;), barbermaskin/høvvel, etterbarberingskrem/skjeggolje, fotballartikler (hvis han er interessert), design øl-glass (hvis han drikker det), tøfler, ting som er relatert til hobbyen hans osv osv.

Vi er ikke så vanskelig som man tror :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvang-genser, brennevin, vin, verktøy, gavekort på Biltema/Bauhaus, caps, lue, hansker, billett til noe han er interessert i, supportereffekter til laget han støtter, feks.

Anonymkode: 3c87c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo ann på mannen. Alt fra gavekort på Steam, til en dyr designer skjorte. 

Anonymkode: be1ed...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...