Jump to content
Guest90

🗣👶🏼Vi vil ha barn!👶🏼🗣

Recommended Posts

Guest90

🕑🕖🕛🕠🕥🕒🕜🕜🕦

1 uke forsinka🎉 

Tørr enda ikke teste🤭 

Hatt mensen smerten i ryggen idag. Men utfloden er helt/nokså blank

Hat vært små kvalm men det er nok bare innbilning.. 

Vært å shoppa på Sørlandssenteret idag🙌🏼 Blir såå baby sjuk når jeg ser alle de med små barn😍😫

Fortsetter under...

Neutral90

Altså, er du en uke forsinka må du bare teste :) er du gravid blir den pos nå 

Guest90

BBE6C164-4C83-4B48-96EE-0E4872876E4D.thumb.png.b188ef433c13467e1a27fed201a5e74e.pngOkei, jeg blir helt dårlig.

Jeg har enda ikke testa, jeg tørr søren med meg ikke teste. Får et sånt kick at ja nå tester jeg, også plutselig så føler jeg meg sååå tung og tenker nei,, den er negativ uansett.. 

Jeg har jo spotta en del denne gangen, rett etter eggløsning og til nå. Så jeg tror ikke jeg får mensen i det hele tatt denne gangen, og heller at den «spottinga» var mine mensen. De siste 2 dagene har jeg spotta veldig lite😌
Jeg har heller ingen tegn på graviditet, så har det på magefølelsen at det har skjedd noe galt. 
Dette har ikke skjedd meg før, men vet det er normalt at den kan plutselig hoppe over en gang, så tenker at det er det som har skjedd meg😫

LivetErNå

Hadde det vært meg hadde jeg nok tatt en test, om ikke for annet enn å roe meg med ett negativt resultat. Men 12 dager forsinka er jo mye hvis du ikke har voldsomt uregelmessige sykluser😅 Jeg blir faktisk sååå spent hver eneste gang du poster og må inn å se om du har testet😅

Men jeg skjønner godt at du ikke ønsker skuffelsen av negativt resultat! Virkelig.. 

Håper du er gravid jeg da🙌🏻