Gå til innhold

5 år,,fortsatt ingen baby👶🏼Celimor vil bli mamma!


Guest90

Anbefalte innlegg

🕑🕖🕛🕠🕥🕒🕜🕜🕦

1 uke forsinka🎉 

Tørr enda ikke teste🤭 

Hatt mensen smerten i ryggen idag. Men utfloden er helt/nokså blank

 

Hat vært små kvalm men det er nok bare innbilning.. 
 

Vært å shoppa på Sørlandssenteret idag🙌🏼 Blir såå baby sjuk når jeg ser alle de med små barn😍😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BBE6C164-4C83-4B48-96EE-0E4872876E4D.thumb.png.b188ef433c13467e1a27fed201a5e74e.pngOkei, jeg blir helt dårlig.

Jeg har enda ikke testa, jeg tørr søren med meg ikke teste. Får et sånt kick at ja nå tester jeg, også plutselig så føler jeg meg sååå tung og tenker nei,, den er negativ uansett.. 

 

Jeg har jo spotta en del denne gangen, rett etter eggløsning og til nå. Så jeg tror ikke jeg får mensen i det hele tatt denne gangen, og heller at den «spottinga» var mine mensen. De siste 2 dagene har jeg spotta veldig lite😌
Jeg har heller ingen tegn på graviditet, så har det på magefølelsen at det har skjedd noe galt. 
Dette har ikke skjedd meg før, men vet det er normalt at den kan plutselig hoppe over en gang, så tenker at det er det som har skjedd meg😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LivetErNå

Hadde det vært meg hadde jeg nok tatt en test, om ikke for annet enn å roe meg med ett negativt resultat. Men 12 dager forsinka er jo mye hvis du ikke har voldsomt uregelmessige sykluser😅 Jeg blir faktisk sååå spent hver eneste gang du poster og må inn å se om du har testet😅

Men jeg skjønner godt at du ikke ønsker skuffelsen av negativt resultat! Virkelig.. 
 

Håper du er gravid jeg da🙌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei ja. Det er meg igjen 

Er 1 mnd siden sist jeg skrev noe her🙈 Jula har gått såå fort og jeg har helt glemt kvinneguiden🙊

Ja nå er vi i pp2 (her inne i dagboken) 

Jeg fikk altså mensen, hadde en syklus lengde på 64..! dager, det er rekord.. 

Så imorgen er det 1 uke siden mensen var ferdig, så da skal jeg ta i bruk eggløsningstester, skal teste en hver dag og når den blir sterkere så tar jeg to!🤩 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Da er jeg godt på vei med eggløsningstestene og de ser sånn ut til nå 

07FDB48E-4597-484E-87C4-F021298EA9E7.thumb.png.e9452307d55380e9b2108eddc3341447.pngDette er jo virkelig spennende å gøy nå som de er så sterke. Får håpe det klaffer denne mnd❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Okei nå er det snart 3 år siden jeg oppdatere noe her sist🤭

Hadde helt glemt bloggen
 

Har enda ikke klart å bli gravid

nå er det rett over 5 år siden vi starta med prøvingen av å få baby nr1

Vi har hatt det ganske hektisk de siste 3 åra, med skole som jeg har tatt opp og fullført.

Vi har kjøpt hus og har nå 2 hunder🤭

Jeg og samboeren min er litt uenige om åssen vi har «prøvd» å bli gravid tidligere.. Han mener vi har vært for dårlige og jeg synes vi har vært flinke men ikke klart å bli gravide. 
Jeg fikk mensen idag 11.08, og tenker jeg skal starte reisen videre nå med å reise til Privat Gynekolog❤️

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei🤭

Igår snakket jeg og samboeren min om neste gynekolog besøk, han ville gjerne vi skulle prate med fastlegen min som første punkt

Er ikke noe fornøyd med fastlegen min🫣Så jeg tenkte jeg skulle gå inn på nettsiden der man kan skifte fastlege og fant ei som skal starte som fastlege som er spesialist i Fødselshjelp og kvinnelige sykdommer🤭 Så da bytta jeg med engang mens ho fortsatt hadde ledige plasser😍 Så håper jeg legen er flink❤️ 

 

Etter jeg hadde MA, har syklusene mine vært svært ustabile.. og vonde!

Før jeg ble gravid og mistet varte syklusene i ca. 28 dager. Etter MA hadde jeg sykluser som varte i 28-100 dager.. Nå er det ca. 40 dager.. noen ganger 40-70.. Ikke like vonde heller. Før kunne jeg ikke stå, men nå må jeg sette meg ned litt på den første dagen med mensen.

 

jeg og samboeren min er så trygge og glade ihverandre. Men siden det tar så lang tid og ingenting er i veien for oss med å bli gravid skulle man tro at vi bare ikke var ment for å vare..

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen❤️
 

Vel!

Har tatt meg en ny tur til legen, tatt nye blodprøver og urinprøver og er nå klar for å bli henvist til IVF i Porsgrunn😃 Wiii🤭

endelig❤️
 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

HeiåHopp! 
vet dere hva😍Har noen gladnyheter 💃🏼💃🏼

Etter vi ble henvist til Porsgrunn av fastlegen tok det bare noen dager før jeg fikk brev i posten!
jeg fikk sendt igjennom alt av dokumenter i Crypho og sendte melding om at vi ønsket å sette oss på ringeliste, ble så ringt av Porsgrunn dagen etter😃ingen av de som var før meg tok telefonen unntatt meg som var nederst på ventelisten! Snakk om flaks 

så fra å bli henvist av fastlegen til første time hos de i Porsgrunn tok det 27 dager!! 

 

Jeg er på Syklusdag 52, begynt med Primolut for å få mensen, så skal vi forsøke videre å få igang eggløsning med Letrozol😄
 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 November, dag 1:

Negativ graviditetstest 

Første «dose» med Primolut

Noe mensenmurringer og EL slim🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Første runde med Letrozol gikk ikke

En Folikkel ble ca 15mm før den ble mindre igjen. Negativt forsøk 

sykluslengde etter enkel dose Letrozol 64 dager 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen 17 Januar 

startet med dobbel dose Letrozol dag 3 i 5 dager igjen 

Mensen ferdig Søndag 22 Januar

Eggløsningstest 28 Januar MAXIMAL!!

Gynekologtime Mandag 30 Januar

Fin og tykk livmor og ser ut som jeg har hatt eggløsning Søndag 29 Januar  

🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Skal gjøre som Julie og Camilla Lorentzen, ifra Instagram/Tiktok å spise fries dagen før graviditetstest. Og sette ut vann den 5 Februar for å så drikke «Moonwater»🤞🏽🤞🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til jeg skal teste for graviditet🤞🏽👼🏼 

Har fått sikkelig kviseutbrudd av Letrozolen,, tror ihvertfall det er pågrunnav den😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DPO 12 

Mensensmerter og spotting 😔🤞🏽

Har gitt opp håpet for denne pp men får krysse fingrene litt til🤞🏽

Mensen har ikke startet for fullt og jeg har enda ikke tatt en graviditetstest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syklusdag 13 

PP 3 med Letrozol

Mandag 20 Februar negativ eggløsningstest 

Onsdag 22 Februar blinkende smiley eggløsningstest 

Torsdag 23 Februar blinkende smiley eggløsningstest 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 18

Var hos gynekologen den 24.02. Da var folikken på 20mm 

EL 26.02

Jeg kjente godt at jeg hadde eggløsning😳Det stikker veldig i magen/på Høyre side!

IKM 11.03 

🤞🏽🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...