Gå til innhold

Dere som jobber og studerer 100 %..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva studerer dere? Hvilket studie er overkommelig med tilnærmet full (tilrettelagt/kveld/natt) stilling?  

Anonymkode: 0195f...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med 100%?

Anonymkode: 3fadc...afe

Skrevet

Heltidsstudier og heltidsjobb.. Altså 200% belastning.  

Anonymkode: 0195f...b5f

Skrevet

Hva som er overkommelig vil vel gjerne være forskjellig fra person til person. Jeg studerte sykepleie samtidig som jeg jobbet mellom 80-100%, og selv om sykepleierstudiet ikke er det hardeste studiet så ble det horribelt slitsomt i lengden (etter et halvt års tid)😅

Skrevet

Jeg studerer med mange som både studerer heltid og jobber 100%. Og de sliter, det går utover studiene grovt mye faktisk.  Folk er ganske forskjellige da, men jeg ville aldri risikert utdannelsen min utover for en jobb. Self jobbe, men med mindre stillingsprosent.     

Anonymkode: 2972c...ef3

Skrevet

Jeg går sykepleien på fulltid, er på 1.året nå. Har fram til nå jobbet minimum 80%, med veldig tilrettelegging på jobb. Har ikke gått glipp av noe undervisning, og ligger veldig godt an med pensum.
Har i tillegg mulighet til å lese i arbeidstiden, når jeg har nattevakt. I tillegg har vi lite obligatorisk undervisning, så man blir veldig fleksibel, og jeg har derfor tenkt at full jobb og fulle studier er easypeasy. Men nå kjenner jeg at jeg har jobbet ALT FOR MYE. Selv om jeg ligger godt an så er jeg dritsliten😅 og Selv om selve studiebelastningen ikke er så stor er det fryktelig mye man skal lære på kort tid, og det krever sitt. Man har aldri helt fri. Skal derfor ned til 25% stilling nå. Selv om man tror man er robot avogtil så funker det nok ikke i lengden:)

Anonymkode: 72b61...1d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...