Gå til innhold

Hva er galt med meg? Trives med å gi service


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å lage kaffe til folk og servere mat. Nå mener jeg over disk. Er jeg kjedelig? Jeg foretrekker å jobbe i bar/kaffebar. 
 

Anonymkode: c1246...aaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å lage kaffe til folk og servere mat. Nå mener jeg over disk. Er jeg kjedelig? Jeg foretrekker å jobbe i bar/kaffebar. 
 

Anonymkode: c1246...aaf

Hvorfor skulle det være noe galt med det? Service er viktig uansett yrke, at du liker å jobbe i bar/kaffebar er jo bare kult. Vær takknemlig for at vi ikke er like :) 

Anonymkode: bac85...7b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du liker å yte service for at folk skal ha det bra. Det er vel ingen kjedelig jobb! Du treffer jo folk hele tiden og det regner jeg med at du liker da. Helt topp med mennesker som liker å yte service! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også å jobbe på café. Det er en av de bedre jobbene jeg har hatt, bortsett fra lønnsmessig. 

Anonymkode: 7bf10...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med deg😊er nok av de som jobber i det yrket som ikke aner hva god service betyr. En kaffekopp og et kakestykke el som blir servert med et smil og evt et «ha en god dag», smaker så mye bedre😊👍vær stolt av å være en god serviceyter😍

Anonymkode: 57eae...c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du liker jobben din! Jeg jobber selv med service men det er mer fordi jeg trenger penger mens jeg er student. Det er mye bedre med ansatte som liker jobben sin for dette vises utad også😊

Anonymkode: 6c5e2...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår hva du mener. Jeg er sykepleier nå,føler jo litt at jeg yter service til pasientene mine❤

Anonymkode: 6e468...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på restaurant og tok senere utdanning i helsevesen. Noen likheter der faktisk. Tenker vi liker å gi service og å glede andre. Ikke noe galt med det, tvert imot. Verden trenger slike folk. Lykke til i arbeidet 

Anonymkode: 4d8f3...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at folk liker jobbene sine 😀

Håper du får det til å gå rundt også 👍🏽😊

Anonymkode: 3697e...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du være kjedelig fordi du liker en type jobb? Det er jo superbra og har ingenting med om du er kjedelig å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte å gi service da jeg jobbet i servicenæringen. De fleste folk er veldig hyggelige😊 Bare jobb i vei og kos deg!

Jeg fikk nok til slutt, da...:sprettoy: :fnise: Nå skyr jeg alt som har med kundebehandling å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i serviceyrket som ufaglært i mange år og stortrivdes med det. Derfor utdannet jeg meg som sykepleier, og føler at jeg fortsetter å gi service :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke noe galt med deg. Jeg synes også det er fint å gi service til andre - og de beste kundene er de kundene som er  sure og misfornøyde, men som man gjøre blide og fornøyde. Finnes ikke noe bedre enn det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, veldig fint å jobbe med mennesker og yte service. Noen har dessverre fått for seg at det å sitte bak PC og i møter er det som gjør livet litt ekstra spesielt og verdifullt. 

Anonymkode: 3b2cd...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener, veldig fint å jobbe med mennesker og yte service. Noen har dessverre fått for seg at det å sitte bak PC og i møter er det som gjør livet litt ekstra spesielt og verdifullt. 

Anonymkode: 3b2cd...413

Hvorfor dessverre? Noen må jo gjøre det også. Jeg har jobbet med service, hatet hvert sekund, men veldig glad andre liker det.

Anonymkode: f5936...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dessverre? Noen må jo gjøre det også. Jeg har jobbet med service, hatet hvert sekund, men veldig glad andre liker det.

Anonymkode: f5936...593

Vi er forskjellige. Dessverre er et uttrykk for at man verdsetter mer det ene framfor det andre. Status, lønn, bl.a.

Anonymkode: 3b2cd...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...