Gå til innhold

Forrige helg fortalte jeg en "morsom" historie..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen får latterkrampe av å se at noen faller og slår seg. Det er heller ikke morsomt.

Det var nok det samme som skjedde her, de lo AV deg ikke MED deg.

Stor forskjell.

Anonymkode: 04f94...d10

Slutt å vær så bitter. Vi hadde ledd av deg for å være kjedelig og liten sans for humor.😂

Anonymkode: 37eb0...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det har du hørt. Som dame i 40-årene, og noen ganger til og med med drammer innabords, kan jeg opplyse at du har blitt lurt.

Ta det til deg, ts, du har fått mange svar og ingen synes du var morsom. 

Anonymkode: 4f8dd...b35

Poenget var ikke om dere syns det var gøy. I edru tilstand er lite morsomt. Det jeg lurer på er hvorfor noen blir snurte fordi noen er trange. Men mange vide damer som følte seg truffet tydeligvis:fnise:

Anonymkode: 37eb0...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å vær så bitter. Vi hadde ledd av deg for å være kjedelig og liten sans for humor.😂

Anonymkode: 37eb0...48d

Nå er det vel ingen i tråden som synes historien din var morsom. Er det fordi vi er bitre alle sammen og har liten sans for "humor"?

Anonymkode: f21b0...40b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var ikke om dere syns det var gøy. I edru tilstand er lite morsomt. Det jeg lurer på er hvorfor noen blir snurte fordi noen er trange. Men mange vide damer som følte seg truffet tydeligvis:fnise:

Anonymkode: 37eb0...48d

Det er jo ønsketekning fra din side og nettopp derfor du startet tråden, noe som er enda mer harry enn den teite historien du fortalte.

Anonymkode: 32c83...cab

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såeeeh, du er snurt fordi du fortalte en historie som du selv skjønner at ikke er morsomt i edru tilstand (altså er den ikke morsom punktum, at fulle folk kan finne på å le av det meste gjør ikke en historie morsom fordi du er full når du forteller den)? Er du en sånn som alltid skal fortelle morsomme historier på fest og så ler høyest av deg selv samtidig som du ser deg rundt og møter blikket til hver enkelt person i rommet for å forsikre deg om at alle har skjønt at nå skal vi le? 

Det er oftest menn på 50+, men det finnes jo yngre varianter også. Like pinlig hver gang, men de fleste ler jo. Det er liksom "obligatorisk". På samme måte som at man klapper høflig etter endt forestilling, uansett om den var dårlig 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at de to jentene ikke liker deg, og at det var derfor de ikke lo. Hadde de likt deg ville de i alle fall ledd høflig. 

Anonymkode: 06bfe...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, altflyter skrev:

Jeg er glad i både mørk og flåsete humor, men jeg skjønner ikke helt hva som var morsomt. 

Samme her. Leste den flere ganger (for det var heller ikke godt språk eller godt forklart) og la godviljen til. Det jeg får ut av den, om man tar bort det seksuelle. Er at det er en historie på linje med:
 

Det var en gang en dame som fikk servert mat hver gang hun var på date, og hver gang syntes hun maten var for sterk. Det hun ikke skjønte var at det var hun som var litt vel sensitiv for sterk mat. Hahahahahahaaaa. 

edit: Man kan også legge til på slutten at den siste daten antydet at det var hennes feil at hun ikke likte maten fordi hun hadde litt for sensitiv gane, og så kastet hun ham ut. Fortsatt ikke en ROFL historie.. 

 

Endret av Embla82
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi mange jenter ser ikke humoren i det, blir så lett sur og fornærmet. Hvorfor er ikke godt å si. 

Hun ene som lo er vel ei jente som så humoren og klarer å ikke bli fornærmet av den minste ting. Selv om det er mange som blir sur og fornærmet så er det mange som klarer å le med og se humoren i det.  Det er gøy med folk som har humor, kan le med og ikke være sur hele tiden😋

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Sikkert fordi mange jenter ser ikke humoren i det, blir så lett sur og fornærmet. Hvorfor er ikke godt å si. 

Hun ene som lo så humoren og klarer å ikke bli fornærmet av den minste ting. Det er gøy med folk som har humor, kan le med og ikke være sur hele tiden😋

De ble nok fornærmet ja. Fikk høre det i går fra en av de som var på festen at de ble sur fordi det ble spøkt om at hun var så trang. Hadde skjønt det om det hadde vært snakk om ei som var for vid. Men å være trang er jo bare et kompliment.😊

Anonymkode: 37eb0...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er morsomt med historien er at hun skylder på alle mannfolka (blir han sur? Nei) mens når han skylder ut på henne så blir hun så sur at han kaster henne på dør?🤣 Wtf? Må bare le av folk som skylder på andre, men hvis noen skylder på de tilbake så blir de dritsur. 

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt sur om noen fortalte meg den historien, men jeg hadde ikke ledd heller, fordi jeg hadde ventet på at historien skulle ha et poeng. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...