Gå til innhold

Sinnsyke ryggsmerter før eggløsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er endel plaget med ryggsmerter, i korsrygg/bekkenområdet. 

Og jeg har begynt å loggføre når ryggsmertene er på sitt verste og det er rundt tiden etter mens /før eggløsning

Smertene er helt for jævlig. Jeg sliter veldig disse dagene når smertene er på sitt verste.

 

Jeg går gjennom assistert befruktning og har prøvd å bli gravid i snart 4 år uten lykke.

Noen som vet hva disse ryggsmertene kan være?

Anonymkode: 886c3...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormoner. Har det sånn selv. Får prolaps tre ganger i året like før mensen fordi det er så vondt.  

Anonymkode: 9406c...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre? Jeg kan ikke Skjønne at hormoner skal gjøre at ryggen er så vondt at jeg ligger i fosterstilling 

Anonymkode: 886c3...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her å. Kroppen er helt annerledes og utenfor min kontroll under hormonbehandlinger. For meg hjelper det å ligge i sengen med beina på pute og puste kontrollert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner. Sliter med det samme selv. Det var verre under IVF. 

Trening er kjempeviktig. Etter en økt føles det mye bedre. Og i perioder jeg er flink med styrketrening er ikke smertene like ille. 

Jeg tar også Naproxen. Både for å slippe smertene, og fordi det reduserer smertene utover virketiden da du klarer å slappe av. Men som prøver skal du jo være forsiktig med NSAIDs. En paracett vil hjelpe litt. Men først og fremst vil jeg anbefale fysisk aktivitet - økt blodgjennomstrømming er også positivt med tanke på befruktning. 

Anonymkode: 45178...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...