Gå til innhold

Kunne du tenke deg å lese en bok med denne handlingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

                         
Vurderer å bli forfatter. Jobber litt med et utkast til en roman. Vi får se.

Altså:

Boka handler om to vellykkede par som får sitt selvbilde endret på en utenlandsreise. De bytter koner eller menn, alt etter, og så følger jeg dem til de blir 40 sånn cirka. De bor i en småby, alle baktaler dem, og de handler inn på lørdager etter tur. Og mennene kjøper tamponger for hverandres koner, og kvinnene kjøper øl og mannfolkblader til mennene. Og helt på slutten møtes de i en hytte oppe i nordenden av Mjøsa, og da har de kjøpt inn tamponger og mannfolkblader for en helt uke. Men allerede første kvelden anklager de hverandre for feil kjønnsrollemønser, og jentene setter seg på hyttetaket og snakker ut, mens mennene slår hverandre med ølflasker, og så blir de venner og den ene mannen slikker den andre i øret. Og så slutter det med at alle er nakne foran peisen mens de synger og steker pølser. 

Anonymkode: 48a02...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig foretrekker andre typer romaner, men jeg ønsker deg lykke til med skrivingen. Skriving er også fint på hobbybasis! 😁 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boka handler om to vellykkede par som får sitt selvbilde endret på en utenlandsreise. De bytter koner eller menn, alt etter, og så følger jeg dem til de blir 40 sånn cirka. De bor i en småby, alle baktaler dem,

Her hadde du noe som kunne høres ut som en lovende start, men du mistet meg litt på fokuset på tamponger og mannfolkblader... Generelt har sjanger, form og språk vel så mye å si for hvorvidt jeg plukker opp en bok som handlingen - denne synopsisen kan bli utgangspunktet for en bok jeg ville lese med interesse, eller en jeg ikke engang ville sett på i butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, herlig. Hadde kanskje ikke lest boka, men hadde nok gitt filmen en sjanse. ;)

Anonymkode: 25c39...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Wam og Wennerød?

Anonymkode: 1ab6d...a84

Snurp igjen smella di du maser som et lokomotiv🤐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Kågebruker said:

Snurp igjen smella di du maser som et lokomotiv🤐

Rull inn puppen 'a, mor! 😝

Anonymkode: 48a02...4fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at jeg forsto ikke mye av sammendraget ditt, men hvis du liker å skrive så syns jeg du skal fortsette med det! Men skriv fordi du liker det, ikke for å bli annerkjent forfatter, jeg sier ikke at du ikke kan bli det med tiden, men det er hardt å være skribent og hvis du ikke liker å skrive så kommer det ikke noe godt ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...