Gå til innhold

God dag- og nattkrem uten skadelige stoffer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig tørr hud for tiden, og er på utkikk etter en god, fuktiggivende krem uten skadelige stoffer. Leser om a-krem fra apoteket, og at den skal være bra? Men det er jo flere typer a-krem viser det seg, etter en del søking. Noen som har prøvd, og kan anbefale?

Anonymkode: b65ff...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A-krem er vel kuldekrem? (eller husker jeg heelt feil nå?)

Jeg bruker ænglamark sin dag- og nattkrem. Den er veldig god, og uten skadelige stoffer, og bra for miljøet. Den er faktisk bedre for min hud enn dyre kremer kjøpt på apoteket. 

Anonymkode: b74bf...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A-krem er vel kuldekrem? (eller husker jeg heelt feil nå?)

Jeg bruker ænglamark sin dag- og nattkrem. Den er veldig god, og uten skadelige stoffer, og bra for miljøet. Den er faktisk bedre for min hud enn dyre kremer kjøpt på apoteket. 

Anonymkode: b74bf...de6

Takk for tips. Ifølge apoteket er dette en "Universalkrem med A-vitamin til hele familien for en myk og smidig hud". Den inneholder vann, så den er vel ikke en kuldekrem? Kommer også godt ut i test hos Fremtiden i våre hender. Ser at Apotek 1 sin kundeklubb gir -40%, så tenkte å prøve. Men Ænglamark skal jeg absolutt vurdere og. Brukt mye av matvarene derfra, og er veldig fornøyd!

Anonymkode: b65ff...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marieeeee skrev:

Jeg bruker parabenfri a-krem og er veldig fornøyd med den. Det er den som har fungert best for meg når det er kaldt ute. 

Takk. Jeg prøver. Nå får jeg den til kr 107,-. Så d er det verdt et forsøk.

Anonymkode: b65ff...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg prøver. Nå får jeg den til kr 107,-. Så d er det verdt et forsøk.

Anonymkode: b65ff...07e

Er den så billig må jeg ta meg en tur jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Marieeeee skrev:

Er den så billig må jeg ta meg en tur jeg også! 

Du må være medlem av kundeklubben. Er du det, kan du bestille den på nettet til Apotek1. Gjorde det nå nettopp. 

Anonymkode: b65ff...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke satt meg så godt inn i produktlisten, men kremer fra Avene thermale er iallefall det eneste jeg kan bruke som jeg får tak i hos en norsk butikk. 

Det er noe parfyme i enkelte av kremene, men de for hypersensitiv hud med "anti-bakteriell" åpning lukter ingenting og fukter bra for meg.

Anonymkode: f889a...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på hvilken pris du vil opp i og hvor tørr du er. Jeg har veldig sensitiv hud og tåler nestes ingenting før jeg får utslett. Tørr som en ørken i ansiktet i tillegg.

Hudpleier anbefalte denne, og den er heilt super til min tørre, sensitive hud! Svindyr, men drøy i bruk 😛

Screenshot_20191121-210936_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...