Gå til innhold

Er jeg for overtroisk nå? Tallet 22:22.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden fått opp tallet 22:22. Både på mobil, stoppeklokke og igjen nå nettopp på mobilen. Jeg gråt nettopp pga en diskusjon med kjæresten og jeg sa litt høyt til meg selv - kom noen med en bekreftelse, så på mobilen og tallet 22:22 kom opp. Siden stopekloken min igår stod på 22:22, la jeg merke til dette tallet igjen. Vil gjerne høre med noen som faktisk har peiling. 

Anonymkode: 124a0...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er nok slik at du ser det oftere fordi du har merket deg den tiden i hodet ditt.

Anonymkode: d024f...f35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har opplevd sånt selv men tror det kalles ''confirmation bias''

Anonymkode: ca02b...b69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har opplevd sånt selv men tror det kalles ''confirmation bias''

Anonymkode: ca02b...b69

Hva er det da? Pratet med ei "synsk" dame her inne på KG, hun kunne fortelle at ord gjerne fra de "ovenifra" og kom mange ganger ut i tall. 

Anonymkode: 124a0...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kvelertak skrev:

Ikke så lenge siden klokka var 22:22. Da viste det hos meg også. Klokkeslett viser hos alle.

Så du på det akkurat da i de 60sek? Det er noe av betydningen. 

Anonymkode: 124a0...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det da? Pratet med ei "synsk" dame her inne på KG, hun kunne fortelle at ord gjerne fra de "ovenifra" og kom mange ganger ut i tall. 

Anonymkode: 124a0...118

er det noen ''ovenfra'' du forventer kontakt me da?

 

Anonymkode: ca02b...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du på det akkurat da i de 60sek? Det er noe av betydningen. 

Anonymkode: 124a0...118

Ser bare full fart på klokken jeg. Helt naturlig ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg skal være så grei at jeg gir den "overtroiske" forklaringen du ber om: Det du opplever betyr at du skal ta det med ro, for alt er greit med deg og kjæresten.

Jeg synes selv at det kan være interessant med slike tegn, men vil understreke at det er viktig å holde seg "på jorda" og ikke ta helt av.

Anonymkode: 28073...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tallet 22 i kabbala representerer den 22. kategorien. Har du opplevd noe paranormalt idet siste?

Anonymkode: 780b5...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hele mitt voksne liv lagt spesielt merke til 22:22. Ser ikke på klokka spesielt, men den har de tallene når jeg plutselig ser. Det har avtatt litt de siste årene, men tallene er der. De er gode tall for meg. 

Anonymkode: 7ac30...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i hele mitt voksne liv lagt spesielt merke til 22:22. Ser ikke på klokka spesielt, men den har de tallene når jeg plutselig ser. Det har avtatt litt de siste årene, men tallene er der. De er gode tall for meg. 

Anonymkode: 7ac30...cd4

Takk for et normalt svar!

Altså jeg er ikke gal og trenger ikke hjelp. Men har hele tiden hatt noe uforklarlig med meg. Sanndrømmer, noe skjer det jeg tenkte ville skje. Av og til når ting er på det verste, så skjer det som regel en eller annen ting som gjør meg lykkelig igjen. Får av og til også bekreftelser når jeg ønsker svar, osv. 

Vi lever i en verden som er merkelig, det skjer ting i livet ikke alltid har svar på. 

Overtroisk eller ei. 

Ts30:) 

Anonymkode: 124a0...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tallet 22 i kabbala representerer den 22. kategorien. Har du opplevd noe paranormalt idet siste?

Anonymkode: 780b5...955

Hva mener fu med det?

Ts. 

Anonymkode: 124a0...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er et dødstall. Bestemor havnet på rom 22 da hun døde. Hadde alltid det klokkeslett og. JEG tbryr meg ikke. Mamma trodde på det bare

Anonymkode: 24554...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://numerologist.com/numerology/keep-seeing-2222/ 

 

Sitat

Seeing Angel Number 2222 is a very powerful spiritual omen.

It’s a number that encourages balance and harmony, containing the energies of both the divine masculine and the divine feminine principles. If you’re seeing this angel number, you’re being given the message that you are on the right track so create with beauty and care, rather than force.

Sies det :sleep:

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...