Jump to content
AnonymJente432

Hva synes dere om svart skinnbukse for jenter?

Recommended Posts

AnonymBruker

Ekstremt harry, hiv på deg skinnvesten så er du klar for fest trøndelag eller østfold, men hjemmebrent, vikingarna og rottehale. 

Anonymkode: 3bbe1...fda

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 14.11.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Syns ikke åletrange skinnbukser som glinser er pent på noen. Hverken kvinner eller menn. Hadde det vært mer løstsittende (kowboystil) kunne det vært fint.

Brun skinnjakke og med sånn saueull liknende for inni syns jeg er fint. Sistnevnte vil jeg ha selv, men har ikke funnet det enda.

Anonymkode: 5421e...f41

Må si meg enig med deg. Jeg har aldri sett noen som har sett spesielt bra ut med skinnbukse, så det har jeg aldri hatt lyst til å kjøpe meg :) 

Anonymkode: 90afd...2b4

AnonymBruker

Jeg bruker skinnbukse av og til til hverdags,man kan godt også bruke det når man skal være litt pyntet. Passer fint nå om høsten/vinteren

, jente 17

Anonymkode: d0579...0b8

AnonymBruker
På 14.11.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Syns ikke åletrange skinnbukser som glinser er pent på noen. Hverken kvinner eller menn. Hadde det vært mer løstsittende (kowboystil) kunne det vært fint.

Brun skinnjakke og med sånn saueull liknende for inni syns jeg er fint. Sistnevnte vil jeg ha selv, men har ikke funnet det enda.

Anonymkode: 5421e...f41

Herlighet! Hvem har sagt at skinnbukser må være åletrange og glinsende?! Har sett skinnbukser som er finere på enkelte enn skinnyjeans på andre. Det kommer an på om man kan kle seg eller ikke. Taste VS no taste. 

Anonymkode: 4d066...c2e

frogger

Det er veldig fint

KittyNose

Kan funke hvis man har fine bein, ikke ellers. 

Annonse

AnonymBruker

Det er desidert noe av det styggeste jeg ser! Har til gode å se noen som tar seg bra ut i dette.

Anonymkode: 64490...12d

Kjempen
På ‎14‎.‎11‎.‎2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Eg synest generelt skinnbusker er alt for sexy for daglig bruk, uansett 16 eller 30 år.

Anonymkode: c8f94...16f

Helt enig. Men ikke for sexy, det kan det ikke bli.. Det går fint både til hverdags og fest. Sexy og lekkert på slanke damer i alle aldre:) De må sitte trangt, da.