Gå til innhold

Redd han ikke skal syns jeg er pen i virkeligheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en og ser flere innlegg om at folk har møtt noen fra tinder de tenkte var attraktiv og blitt skuffet. Har tenkt å møte han neste helg men blir redd nå. Vi snapper mye og jeg sende av og til bilder av meg selv, men prøver selvfølgelig å se bra ut på disse. Bildene mine på tinder, Facebook og Instagram er Max 2 år gammel og noen helt nye. Har mange helfigursbilder. Likevel er jeg redd.. Er ikke særlig pen i profil pga nese og dårlig definert kjeve men får høre av andre at jeg er pen.. burde jeg la være å møte han nå? Til dere som har blitt skuffet, hva ble dere skuffet over? Redigerer ikke bildene mine og pleier å ta bilder i dagslys til han på snap 

Anonymkode: 45485...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har da ingenting å bekymre deg for. Du lurer han ikke. De som blir skuffet er jo fordi de møter folk som hadde bilder fra de var myyye yngre, eller mange kilo siden. Noen menn skjuler også at de har mistet hår. 

At du er pen vil bare føre deg såpass langt fram, at du er god å snakke med og er omsorgsfull spiller større rolle for å treffes videre. Fokuser på han og spør han om ting i stedet for å fikle med håret eller rette på klærne.

Anonymkode: 8ce96...906

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like fotogene, som de i virkeligheten heller da. Du er nok penere enn du selv tror, du er nok for kritisk til deg selv. Bra at du ikke retusjerer bildene dine da. Ekthet er det som jeg tenner mest på, å ha en liten "skavank" kan for meg virke sjarmerende og søtt. Det er kanskje det som gjør deg spesiell og som jeg kan bli glad i. Ikke alle ser som meg da, men typen du skal treffe tenker kanskje det samme som meg. Ikke trekk deg er du snill, kanskje er han den rette mannen til deg😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jeg og redd for etter å ha lest her inne, men forstod etter å ha snakket med kompiser at jeg har vært redd forgjeves. At man har litt mer glød og penere hud på et bilde vil ikke si at daten syns du er stygg irl, det mine kompiser fortalte meg om ang skuffelse var kvinner som så normalvektige ut men var overvektige irl, eller hadde facetunet øynene store og grønne, så var de små og en annen farge 

Anonymkode: 8f8e3...75a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en og ser flere innlegg om at folk har møtt noen fra tinder de tenkte var attraktiv og blitt skuffet. Har tenkt å møte han neste helg men blir redd nå. Vi snapper mye og jeg sende av og til bilder av meg selv, men prøver selvfølgelig å se bra ut på disse. Bildene mine på tinder, Facebook og Instagram er Max 2 år gammel og noen helt nye. Har mange helfigursbilder. Likevel er jeg redd.. Er ikke særlig pen i profil pga nese og dårlig definert kjeve men får høre av andre at jeg er pen.. burde jeg la være å møte han nå? Til dere som har blitt skuffet, hva ble dere skuffet over? Redigerer ikke bildene mine og pleier å ta bilder i dagslys til han på snap 

Anonymkode: 45485...b17

Se deg i speilet og se hva du synes selv. Liker du deg selv ? Jada, ingen er perfekte, men er du fornøyd med deg selv, det du ser? Viss ja, du er grei nok, så er du mer enn bra nok. Viss han møter deg og blir skuffet så drit i han og hans meninger, det viktigste er at du er glad i deg selv og respekterer deg selv som den du er. 

Anonymkode: 17adb...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å undervurdere seg selv og henge seg opp i egne skavanker. Du er nok penere enn du tror, så ingenting å bekymre seg for 😊 Jeg kjenner ofte på det samme - mennene er alltid veldig kjekke, og jeg kan være redd for at de kanskje ikke liker den ene litt skjeve tanna mi, eller at de ikke synes jeg er fin fra den og den vinkelen osv. Men det har alltid gått veldig bra 😊 

Anonymkode: 70512...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på deg selv som super pen og glem alt annet. Ikke tenk at du ikke er pen nok, ikke god nok osv. Klart du ER det.

Lykke til på date

Anonymkode: 694fc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har blitt skuffet, hva ble dere skuffet over? Redigerer ikke bildene mine og pleier å ta bilder i dagslys til han på snap 

Anonymkode: 45485...b17

Jeg har aldri blitt skuffet over utseende i form av fasong på ansikt, kjeve eller hår liksom. Men jeg har blitt sykt skuffet, overrasket og forbannet pga vedkommende direkte har jobbet for å skjule sin sykelige overvekt. Ja det har skjedd meg, ikke bare en gang, ikke to, men hele 3 ganger! Bildemanipulering gjennom bevisst valg av mørke og dekkende plagg, bildefiltre og bildevinkler. Jeg trodde jeg f.eks skulle møte en pen og fit kvinne, det som faktisk møtte meg var noe helt annet. Jeg følte meg rundlurt. Hun trodde derimot at hun skulle klare å sjarmere meg til å henne gjennom personlighet.
Hadde disse bare vært åpen om overvekten så kanskje det hadde gått bare fint. Men når man føler seg rundlurt som første tanke når man møtes, da er det dødfødt. 

Anonymkode: b06ba...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Stille, hvis du ikke redigerer bildene, vet han hvem han vil være med. Det er ingenting å frykte, jeg har aldri datet noen for Tinder eller noen dating-app, men jeg ønsker deg lykke til!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle så opphengt i om den andre aksepterer deg som pen eller ikke?

Sist jeg sjekket var de fleste menn helt average så hvorfor skal de sitte og ha en haug med krav til utseendet når de ikke kan backe disse kravene selv?

Du har ikke bilder der du veier 30kg mer eller noe så det er ikke noe stress, men om han er en sånn kravstor en som ikke finner deg pen så la han være...det er sånne som mener kvinner er for kravstore men ser ikke hvor kravstore de selv er.

Går for 5% av kvinner men mener alle er kravstore😂😂

Anonymkode: 2284b...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Sist jeg sjekket var de fleste menn helt average så hvorfor skal de sitte og ha en haug med krav til utseendet når de ikke kan backe disse kravene selv?

Nå er ikke jeg inne og ser på menn. Men veldig mange av damene jeg ser på f.eks. Tinder bruker masse filter og sminke. Mange av dem unngår også fullkropps-bilder.

Er da ikke rart at noen blir skuffet hvis de møter noen som ser helt annerledes ut på bilde enn i virkeligheten...

Anonymkode: 1ddad...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...