Gå til innhold

Blir stadig oppringt fra Storbritannia - Er det noen andre som blir det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Med mindre jeg venter pakkelevering eller pizzalevering, svarer jeg ikke på typiske spoofing forsøk der nr i displayet har +47 foran. Svarer aldri på utenlandske anrop.

Anonymkode: 3ab03...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å blokkere. Men da ringer de bare fra et nytt nr. I en periode var det hver time på minutter. Så virket som nr mitt var lagt inn hos dem for å ringe 1 gang i timen 😩

Anonymkode: 5920f...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også oppringt stadig vekk fra England. Tok den ikke siden det var så mye svindel telefoner. Plutselig av american express kortet mitt sperret. Var visst de som hadde prøvd å ringe meg :) 

Anonymkode: 17f33...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Finnes det noen måte man kan beskytte seg mot å få slike svindel-oppringninger? Jeg har jobbkontakter i UK som noen ganger ringer meg fra et nytt nummer, så jeg burde egentlig svare på oppringninger fra UK men tør ikke pga. fare for svindel. 

Anonymkode: d23c2...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2019 den 15.35):

Jeg er blitt oppringt fra Storbritannia tre ganger bare i november, men fra forskjellige nummere. Jeg har ikke svart da jeg ikke kjenner noen der. Er det noen av dere som har opplevd det samme? Jeg bodde i England en stund, men jeg har ikke venner og bekjente der som har dette nummeret. Alle jeg kjenner er venner med meg på Facebook. Jeg har også blitt oppringt fra Danmark og USA i oktober. 🤔

Anonymkode: a9eb8...f22

Daglig :rolleyes:

neste gang skal jeg svare; Ni hao på kinesisk, og så bare bable tulle-kinesisk hver gang de sier noe for å se hvor lenge de prøver seg.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...