Gå til innhold

Vil avsløre utro mann, han truer med å kontakte min arbeidsgiver?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er det

Anonymkode: feab5...f5b

Nei det er du IKKE. Den eneste som er offeret i dette er konen. Verken du, eller mannen. Hva han gjør, og hvem han forteller det til spiller ingen rolle. Ille straffbart å snakke med noen om slike ting. Og om du forteller det til konnen, så gjør du det, men da kan du forvente dritt tilbake. 

Anonymkode: 44c06...a95

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har et kort forhold med en gift mann, og så valgte han å avslutte av samvittighetsgrunner som han påstod. Jeg ønsket å fortsette. Ble til at vi avtalte å møtes for å snakke ut, men han skrev så kalde meldinger etc, slik at jeg sa at jeg ønsket å avsløre alt til kona som en hevn fordi han har behandlet meg så dårlig.

Da kom han med trusler om å kontakte min arbeidsgiver om jeg fortalte noe til kona. Synes det virker helt vilt og ekstremt, er ikke det straffbart?Altså, om jeg avslører utroskapen hans til kona, er det jo å si ifra til en person som dette direkte angår, om han sladrer til min arbeidsgiver (fordi han mener at det å sladre til kona viser at jeg har dårlig dømmekraft og ikke burde få ha jobben jeg har som lærer) er det vel ikke lovlig? Det er vel trakassering? Noens privatliv (så lenge man ikke gjør noe ulovlig) er ikke arbeidsgivers sak så lenge man utfører jobben sin bra.

Anonymkode: feab5...f5b

En råtten hevngjerrig egoist er du. 
Du ønsket å fortsette med en gift mann. Hvor er skammen din? Helt blottet for det kanskje? 
Du hadde planer om å fortsette med en gift mann men når han behandlet deg dårlig, DA mente du at kone burde få vite om dere to?! Om han hadde behandlet deg ok derimot, hadde du ikke brydd deg en dritt om kona. Det er kona som er offeret her. Å si fra pga skyldfølelse og anger er kanskje ok, men hevn?? Søk hjelp heller du. Hva får du ut av hevn? Tilfredsstillelse av å ødelegge forholdet mer enn det du allerede har bidratt til? 
Og nei, det er ikke ulovlig å si slikt til din arbeidsgiver. Det går ikke ut over deg på noen måte annet enn at sannheten om deg kommer ut og ditt rykte VELFORTJENT blir svertet. Du er tross alt en elskerinne som står i med en gift mann. 

Anonymkode: aa026...67c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er det relevant for arbeidsforholdet mitt? dårlig moral? Høres ut som en mørkemann du

Anonymkode: feab5...f5b

Du underviser små barn. Da er du ikke egnet til stillingen din når du gjør slike dumme valg. Jeg hadde blitt nervøs hadde jeg blitt deg. Dette kan absolutt påvirke jobbe 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å se trynet til sjefen min om noen ringte til henne og sa vi hadde hatt sex. Selv om jeg er gift. 🤣.

Tror ikke hun hadde giddet engang informere meg om samtalen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vits å si dette til kona, hun kommer til å hate deg. Kanskje spre rykter om deg, true deg osv.

Anonymkode: 5d28d...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som arbeidsgiver hadde jeg nok tenkt mitt om dere begge to. Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: 897c2...502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, min nærmeste leder har jeg en veldig god tone med. Egentlig ville det være litt morsomt på en tragikomisk måte, men likevel ville jeg selvsagt anmeldt han om han gjør det.

Anonymkode: feab5...f5b

Anmelde for hva da? Du fremstår som ganske ustabil. La mannen være I fred. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, sjwslayer skrev:

Du underviser små barn. Da er du ikke egnet til stillingen din når du gjør slike dumme valg. Jeg hadde blitt nervøs hadde jeg blitt deg. Dette kan absolutt påvirke jobbe 

Tull. Dessuten jobber jeg på vgs.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rare svar du får her, men til poenget.. Han virker jo bare som en psykopat som prøver å «skremme» deg. Ville bare ledd av det og spurt om det var det beste han kom på. Du har ikke gjort noe galt. Det er ikke du som er i et forpliktet forhold der du har lovet på tro og ære å være trofast til døden skiller dere ad. Det er ene og alene han sitt ansvar. 

Tro meg, han kommer ikke til å kontakte din arbeidsgiver. Kan du tenke deg å være den som ringer en vilt fremmed arbeidsgiver for å si at en av hennes ansatte har hatt sex med deg?😂 Det der er bare tomme trusler av en desperat mann. 

Kan du tillegg tenke deg som kona til en utro mann å være å først få beskjed om at mannen din har vært utro for så å høre at denne mannen din har ringt arbeidsgiveren til elskerinnen og fortalt at de har hatt sex og at hun prøver å ødelegge et allerede ødelagt ekteskap?😂😂 Jeg hadde løpt!

Anonymkode: b6efd...7ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slut? LOL, hvorfor? Er du en mørkemann eller islamist? Dårlige kvinnefiendtlige holdninger du har.

 

Anonymkode: feab5...f5b

Nei

Det er slike hdninger samfunnet har. Og med oppførselen din å tenke på så har du vært billig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitches be craycray. 

Du har ikke blitt urettferdig behandlet når du informert inntar rollen som elskerinne og blir behandlet deretter. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som privatperson kan sladre til hvem han vil, han har ingen taushetsplikt. 
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du vil oppnå med å fortelle det til kona.

Anonymkode: 58c6e...2ba

Det er en sånn dameting. Det er ikke meningen å skjønne alt de driver med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke riktig god da. Kona fortjener å vite at han hvordan han holder på.

Anonymkode: 5cac9...1b7

Han er ikke riktig god? Visste du ikke at han var gift? Tror du må se litt innover. Du har vært like mye delaktig som ham. Hvorfor ga du ikke beskjed da dere holdt på? Hvorfor er det mer feil hva han gjør nå som dere har kuttet kontakten? 

Hilsen ei frue som selv har et forhold til en gift mann. 

Anonymkode: 208a9...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye rare svar du får her, men til poenget.. Han virker jo bare som en psykopat som prøver å «skremme» deg. Ville bare ledd av det og spurt om det var det beste han kom på. Du har ikke gjort noe galt. Det er ikke du som er i et forpliktet forhold der du har lovet på tro og ære å være trofast til døden skiller dere ad. Det er ene og alene han sitt ansvar. 

Tro meg, han kommer ikke til å kontakte din arbeidsgiver. Kan du tenke deg å være den som ringer en vilt fremmed arbeidsgiver for å si at en av hennes ansatte har hatt sex med deg?😂 Det der er bare tomme trusler av en desperat mann. 

Kan du tillegg tenke deg som kona til en utro mann å være å først få beskjed om at mannen din har vært utro for så å høre at denne mannen din har ringt arbeidsgiveren til elskerinnen og fortalt at de har hatt sex og at hun prøver å ødelegge et allerede ødelagt ekteskap?😂😂 Jeg hadde løpt!

Anonymkode: b6efd...7ad

Du mener at om du hadde vært kona, hadde du løpt?

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er jo forskjell på å fortelle kona (som har noe med å saken å gjøre) og å fortelle min arbeidsgiver om det -arbeidsgiver er ikke part i "saken" for å si det slik, og det blir trakassering.

Anonymkode: feab5...f5b

Kona gir jo du en lang f i uansett. Du ønsker å skade ham, og han ønsker å skade deg. Selvfølgelig er ikke din arbeidsgiver involvert i dette dramaet, men så lenge du ikke er gift eller har andre forpliktende forhold, så er vel jobben det eneste alternativet han har. 

Uansett, hvis fyren har rota seg borti deg og gått på en smell med et bluss av følelser, men angrer seg, så er det vel lite å hente på å ødelegge kona også. La det være. Og gå etter single menn heretter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Påkrevd skrev:

Kona gir jo du en lang f i uansett. Du ønsker å skade ham, og han ønsker å skade deg. Selvfølgelig er ikke din arbeidsgiver involvert i dette dramaet, men så lenge du ikke er gift eller har andre forpliktende forhold, så er vel jobben det eneste alternativet han har. 

Uansett, hvis fyren har rota seg borti deg og gått på en smell med et bluss av følelser, men angrer seg, så er det vel lite å hente på å ødelegge kona også. La det være. Og gå etter single menn heretter. 

Det er jo ikke legitimt å gå etter arbeidsgiver, det er trakassering. Arbeidsgiver har ikke noe med saken å gjøre. Jeg vil jo ikke for eksempel informere hans arbeidsgiver, kun kona fordi det angår henne. Og ja, selvsagt gir jeg faen i kona.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye rare svar du får her, men til poenget.. Han virker jo bare som en psykopat som prøver å «skremme» deg. Ville bare ledd av det og spurt om det var det beste han kom på. Du har ikke gjort noe galt. Det er ikke du som er i et forpliktet forhold der du har lovet på tro og ære å være trofast til døden skiller dere ad. Det er ene og alene han sitt ansvar. 

Tro meg, han kommer ikke til å kontakte din arbeidsgiver. Kan du tenke deg å være den som ringer en vilt fremmed arbeidsgiver for å si at en av hennes ansatte har hatt sex med deg?😂 Det der er bare tomme trusler av en desperat mann. 

Kan du tillegg tenke deg som kona til en utro mann å være å først få beskjed om at mannen din har vært utro for så å høre at denne mannen din har ringt arbeidsgiveren til elskerinnen og fortalt at de har hatt sex og at hun prøver å ødelegge et allerede ødelagt ekteskap?😂😂 Jeg hadde løpt!

Anonymkode: b6efd...7ad

Helt uenig. Det hun har gjort er ikke stort bedre enn det han har gjort. 

Vi vet ikke hvem som evt får vite at skolen ble kontaktet, hvis noen i det hele tatt. Bør uansett ta trusselen på alvor, og det virker som at han kan finne på mer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OnFire skrev:

Helt uenig. Det hun har gjort er ikke stort bedre enn det han har gjort. 

Vi vet ikke hvem som evt får vite at skolen ble kontaktet, hvis noen i det hele tatt. Bør uansett ta trusselen på alvor, og det virker som at han kan finne på mer også. 

Og hva mer mener du han kan finne på?

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva mer mener du han kan finne på?

Anonymkode: feab5...f5b

Det er ganske mye. Jeg har allerede nevnt fysisk vold. Naivt å tro at det å kontakte skolen er det verste han kan finne på. 

Litt overraskende at folk tør å yppe mot noen som tilsynelatende kan finne på litt forskjellig som hevn. Og folk kan finne på å gjøre ganske drøye ting uten å advare først også. Så i utgangspunktet best å la slikt ligge, selv om det frister med hevn. Vil fort angre på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...