Gå til innhold

Vil avsløre utro mann, han truer med å kontakte min arbeidsgiver?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtillit etter årevis med mobbing i tenårene, men jeg er faktis stabil til vanlig. Men slike ting som dette påvirker meg og sårer meg dypt.

Anonymkode: feab5...f5b

Og derfor må du bruke tid på å roe deg ned. Få det litt på avstand. Du kan risikerer å gjøre alt vondt verre for deg selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtillit etter årevis med mobbing i tenårene, men jeg er faktis stabil til vanlig. Men slike ting som dette påvirker meg og sårer meg dypt.

Anonymkode: feab5...f5b

Da bør du la være å innlede forhold til menn som er opptatte. Hvorfor er det noe verre at en gift mann dumper deg enn en hvilken som helst annen mann? Har du som vane å hevne deg på menn som gjør det slutt med deg?

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sjwslayer skrev:

Følelser.

Kvinner er mentalt ustabile i tide og utide og veldig lite rasjonelle. Dette er pga høyt østrogen og prolaktin+mensen

Om ts venter i 2 mnd uten å gjøre noe så tenker jeg hun ikke bryr seg så mye i ettertid

Livet går også videre

Har du noen gang vurdert muligheten for at kvinner reagerer negativt fordi de som menn: kan mislike andre mennesker? 

Sånn som ts. Hun er ikke hevngjerrig fordi hun har mensen, hun er hevngjerrig fordi hun ble behandlet dårlig og ønsker hevne seg på vedkommende. 

Anonymkode: 3a657...6f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du la være å innlede forhold til menn som er opptatte. Hvorfor er det noe verre at en gift mann dumper deg enn en hvilken som helst annen mann? Har du som vane å hevne deg på menn som gjør det slutt med deg?

Anonymkode: 8eab6...c3a

Nei, har ikke hevnet meg tidligere. Men så har ingen behandlet meg så dårlig og brutalt urettferdig som denne mannen heller.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang vurdert muligheten for at kvinner reagerer negativt fordi de som menn: kan mislike andre mennesker? 

Sånn som ts. Hun er ikke hevngjerrig fordi hun har mensen, hun er hevngjerrig fordi hun ble behandlet dårlig og ønsker hevne seg på vedkommende. 

Anonymkode: 3a657...6f4

Hvordan ble hun dårlig behandlet? Han gjorde det slutt, er det å behandle noen dårlig? 

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtillit etter årevis med mobbing i tenårene, men jeg er faktis stabil til vanlig. Men slike ting som dette påvirker meg og sårer meg dypt.

Anonymkode: feab5...f5b

Da skulle du ALDRI ha rotet deg bort i denne situasjonen. Er man med på leken får man tåle steken. Denne mannen kommer til å strekke seg langt for å ta hevn om du sladrer til kona. Du får det ikke lettere om det blir folkesnakk om deg. Hadde jeg vært kona hadde det vært naturlig for meg å fortelle alle som vil høre hvem som hadde spredd bena for mannen min. Kanskje det kommer for øre, både til foreldre på skolen, barna... Ja hvem vet? 

Anonymkode: 00ad1...73a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble hun dårlig behandlet? Han gjorde det slutt, er det å behandle noen dårlig? 

Anonymkode: 8eab6...c3a

Han behandlet meg dårlig, ja, men jeg vil ikke skrive detaljene her.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke hevnet meg tidligere. Men så har ingen behandlet meg så dårlig og brutalt urettferdig som denne mannen heller.

Anonymkode: feab5...f5b

Hva var urettferdig og brutalt? At han skrev «kalde» meldinger? 

Anonymkode: 8eab6...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han behandlet meg dårlig, ja, men jeg vil ikke skrive detaljene her.

Anonymkode: feab5...f5b

Men hvorfor synes du at du fortjener å bli behandlet noe bedre av ham enn hvordan han behandler sin kone? Er du mer verdt en henne, synes du? Han er jo en dritt mot sin kone, så hvorfor skulle han behandle deg noe annerledes?

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slut? LOL, hvorfor? Er du en mørkemann eller islamist? Dårlige kvinnefiendtlige holdninger du har.

 

Anonymkode: feab5...f5b

du ligger med gift man.

hva forventer du å få ? women of the year premien liksom

Anonymkode: ae11f...621

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var urettferdig og brutalt? At han skrev «kalde» meldinger? 

Anonymkode: 8eab6...c3a

Det ønsker jeg ikke å skrive her, men det var flere ting.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor synes du at du fortjener å bli behandlet noe bedre av ham enn hvordan han behandler sin kone? Er du mer verdt en henne, synes du? Han er jo en dritt mot sin kone, så hvorfor skulle han behandle deg noe annerledes?

Anonymkode: 8eab6...c3a

Så hvorfor synes du ikke at kona skal få vite om hva han har holdt på med det, i årevis -med mange kvinner?

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde du ikke en tråd om dette for en liten stund siden? Angående å finne ut navnet til noen gjennom epostadressen? Virker skremmende likt. Uansett burde du snakke med noen om det. Tydelig at dette plager deg.

Anonymkode: c75dd...23a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor synes du ikke at kona skal få vite om hva han har holdt på med det, i årevis -med mange kvinner?

Anonymkode: feab5...f5b

Du brukte ham, han brukte deg. Du svarer ikke på hvorfor du synes du fortjener bedre behandling en henne.

Hun fortjener å få vite det, men det er patetisk av deg å fortelle det som hevn. Da burde du heller ha fortalt det da du var i et forhold til ham.

 

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor synes du ikke at kona skal få vite om hva han har holdt på med det, i årevis -med mange kvinner?

Anonymkode: feab5...f5b

Hvis du hadde brydd deg om konas ve og vell hadde du fortalt før du innledet forhold til mannen. 

Anonymkode: e8ef0...2dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde brydd deg om konas ve og vell hadde du fortalt før du innledet forhold til mannen. 

Anonymkode: e8ef0...2dc

Jeg bryr meg jo selvsagt ikke om kona, men vil avsløre han så han får det vanskelig og får lide litt emosjonelt fremover -slik som meg.

Anonymkode: feab5...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om han sier det arbeidsgiver, som du selv sier du har en god tone med. Redd for at arbeidsgiver kun skal bli/være arbeidsgiver uten ekstra godtoner/flørt?

Anonymkode: e2f9c...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lagde du ikke en tråd om dette for en liten stund siden? Angående å finne ut navnet til noen gjennom epostadressen? Virker skremmende likt. Uansett burde du snakke med noen om det. Tydelig at dette plager deg.

Anonymkode: c75dd...23a

Selvsagt er det samme dama, og det så vi lenge før hun nevnte e-postene. 

Ts; du trenger hjelp,  ikke hevn. 

Anonymkode: 26390...2fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om han sier det arbeidsgiver, som du selv sier du har en god tone med. Redd for at arbeidsgiver kun skal bli/være arbeidsgiver uten ekstra godtoner/flørt?

Anonymkode: e2f9c...2fa

Det er ikke så ille, men jeg har fast jobb og man blir nok ikke oppsagt for å ha et dramatisk privatliv.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har et kort forhold med en gift mann, og så valgte han å avslutte av samvittighetsgrunner som han påstod. Jeg ønsket å fortsette. Ble til at vi avtalte å møtes for å snakke ut, men han skrev så kalde meldinger etc, slik at jeg sa at jeg ønsket å avsløre alt til kona som en hevn fordi han har behandlet meg så dårlig.

Da kom han med trusler om å kontakte min arbeidsgiver om jeg fortalte noe til kona. Synes det virker helt vilt og ekstremt, er ikke det straffbart?Altså, om jeg avslører utroskapen hans til kona, er det jo å si ifra til en person som dette direkte angår, om han sladrer til min arbeidsgiver (fordi han mener at det å sladre til kona viser at jeg har dårlig dømmekraft og ikke burde få ha jobben jeg har som lærer) er det vel ikke lovlig? Det er vel trakassering? Noens privatliv (så lenge man ikke gjør noe ulovlig) er ikke arbeidsgivers sak så lenge man utfører jobben sin bra.

Anonymkode: feab5...f5b

Helt ærlig hvem tror du fremstår som en idiot hvis han ringer arbeidsgiveren din og forteller dette? Han selvfølgelig, arbeidsgiver gir jo blaffen i det så lenge det ikke er i samme firma og en situasjon med sjef/ansatt. Feks.

Skal det være trakassering må det vel være gjentagelse, uansett så kan hvem som helst si hva som helst som privatperson, om det er lurt er en annen ting

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...