Gå til innhold

Vil avsløre utro mann, han truer med å kontakte min arbeidsgiver?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han får det vanskelig fremover, slik jeg har det siden han avsluttet forholdet

Anonymkode: feab5...f5b

Før du gjør noe som helst, så ro deg ned noen dager. Kanskje uker. Dette utsagnet, og annet du skriver her nå tyder på at du ikke er helt i balanse.

Å bli avvist og "dumpet" går hardt inn på de fleste, men noen tar det verre enn andre. 

Om han ringer arbeidsgiveren din, vil du mest sannsynlig ikke få vite det. For hn har vel ikke plikt til å opplyse deg om mottatt samtale. Og nei, det ville ikke vært gøy som du antyder at du ville syntes. Nå har du tydeligvis rotet deg bort i en som ikke finner seg i dine trusler ( om å si fra til kona) , og dere ser jo ut til å være i samme liga. For noe tullete drama. Herregud, voksne folk. Slutt. 

Men du er nok ikke der at du hører på fornuft nå. Håper bare at du kontrollerer deg, så du kan tenke tilbake på dette om et år uten å få nerver. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, OnFire skrev:

Dere står begge fritt til å si hva dere vil til hvem dere vil som privatpersoner. 

Hvis du hevner deg på ham, så er det jo ikke utenkelig at han gir igjen med renter. Det virker naturlig. 

Men han bør være forsiktig med å true med dette. Du bør uansett skjønne at du fort får svi om du ødelegger for andre, uansett hva det gjelder. 

Du mener han bør være forsiktig med å true med dette, men samtidig sier du han står fritt til å si hva han vil til hvem han vil som privatperson?

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er det

Anonymkode: feab5...f5b

Du visste at han var gift, og valgte likevel å innlede et forhold til ham. Det eneste offeret her er konen hans, deg er det like lite synd på som ham. 

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro du er lærer når du har så dårlig moral og vurderingsevne. Sikkert like greit at ledelsen får vite hva du har gjort og hvor dårlig du reagerer på å ha blitt dumpet.

Anonymkode: 00ad1...73a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du visste at han var gift, og valgte likevel å innlede et forhold til ham. Det eneste offeret her er konen hans, deg er det like lite synd på som ham. 

Anonymkode: 8eab6...c3a

Så hvorfor skal hun ikke få vite hva mannen har gjort da? Det er ikke første gangen han er utro

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke riktig god da. Kona fortjener å vite at han hvordan han holder på.

Anonymkode: 5cac9...1b7

Er jo ts som ikke er riktig god. Hun viste godt at han var gift

 Langer seg etter han og blir utrolig bitter når han velger kona og skal sladre som en liten sladrefitte. Hun er helt på trynet egentlig. Får seg selv til å oppstå stusselig

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å tro du er lærer når du har så dårlig moral og vurderingsevne. Sikkert like greit at ledelsen får vite hva du har gjort og hvor dårlig du reagerer på å ha blitt dumpet.

Anonymkode: 00ad1...73a

Og hvorfor er det relevant for arbeidsforholdet mitt? dårlig moral? Høres ut som en mørkemann du

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener han bør være forsiktig med å true med dette, men samtidig sier du han står fritt til å si hva han vil til hvem han vil som privatperson?

Anonymkode: feab5...f5b

Ja, utenom trusler, og naturligvis annet som kan straffes etter straffeloven. 

Det jeg sier er at man kan tyste og synse ganske mye, og samtidig holde seg på riktig side av loven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skal hun ikke få vite hva mannen har gjort da? Det er ikke første gangen han er utro

Anonymkode: feab5...f5b

Du var jo ikke spesielt opptatt av dette aspektet da du holdt på med ham. Hvorfor fortalte du ikke dette til henne da?

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, OnFire skrev:

Ja, utenom trusler, og naturligvis annet som kan straffes etter straffeloven. 

Det jeg sier er at man kan tyste og synse ganske mye, og samtidig holde seg på riktig side av loven. 

Hvor går grensen da?

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Før du gjør noe som helst, så ro deg ned noen dager. Kanskje uker. Dette utsagnet, og annet du skriver her nå tyder på at du ikke er helt i balanse.

Å bli avvist og "dumpet" går hardt inn på de fleste, men noen tar det verre enn andre. 

Om han ringer arbeidsgiveren din, vil du mest sannsynlig ikke få vite det. For hn har vel ikke plikt til å opplyse deg om mottatt samtale. Og nei, det ville ikke vært gøy som du antyder at du ville syntes. Nå har du tydeligvis rotet deg bort i en som ikke finner seg i dine trusler ( om å si fra til kona) , og dere ser jo ut til å være i samme liga. For noe tullete drama. Herregud, voksne folk. Slutt. 

Men du er nok ikke der at du hører på fornuft nå. Håper bare at du kontrollerer deg, så du kan tenke tilbake på dette om et år uten å få nerver. 

Følelser.

Kvinner er mentalt ustabile i tide og utide og veldig lite rasjonelle. Dette er pga høyt østrogen og prolaktin+mensen

Om ts venter i 2 mnd uten å gjøre noe så tenker jeg hun ikke bryr seg så mye i ettertid

Livet går også videre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye man ikke ønsker, men som ikke er ulovlig. Det skjer vel omtrent hver dag et eller annet sted i verden at en sint elskerinne avslører utroskap overfor kona?

Anonymkode: feab5...f5b

Jeg mener ikke at noe av dette er alvorlig nok til å kunne straffes av politiet. Jeg sier bare at dere er like gode. Begge to har gjort noe dumt og dere har da mulighet for å ødelegge for hverandre, men dere har også mulighet til å gjøre skaden så liten som mulig. Dersom du faller for fristelsen til å hevne deg, kan du ikke regne med at du ikke får smake egen medisin. 

Du har helt sikkert rett i at han behandlet deg dårlig, men du visste hva du gikk til, og du er i alle fall ikke garantert en engel om det er en utro mann du legger deg etter/faller for. 

Anonymkode: e8ef0...2dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skal hun ikke få vite hva mannen har gjort da? Det er ikke første gangen han er utro

Anonymkode: feab5...f5b

Hvorfor ville du i utgangspunktet ha en sånn mann? Du visste at han var utro før og nå med deg... han kommer sikkert til å være utro igjen (hvis han ikke ble skikkelig skremt av at han møtte deg da og holder seg på matta)

Hva var så attraktivt med denne mannen?

Anonymkode: 53b4c...b6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor går grensen da?

Anonymkode: feab5...f5b

Dere kan begge fortelle om dette dramaet til hvem dere vil, men man må sørge for at man ikke kan bli tatt for trusler eller utpressing. 

Virker risikabelt å varsle kona hans. Han er nok villig til å strekke seg langt for å gjøre livet ditt betydelig verre enn det allerede er. 

Alltid vær sikker på at du ikke sitter igjen som den store taperen, bare fordi du ikke innså hvor stor skade den andre kunne påføre deg. Han kan jo til og med skade deg fysisk, eller hyre noen til å gjøre jobben. Worst case scenario, men likevel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ville du i utgangspunktet ha en sånn mann? Du visste at han var utro før og nå med deg... han kommer sikkert til å være utro igjen (hvis han ikke ble skikkelig skremt av at han møtte deg da og holder seg på matta)

Hva var så attraktivt med denne mannen?

Anonymkode: 53b4c...b6a

Jeg ble bare veldig forelsket i han. Men han er jo altfor gammel for meg til noe mer, men ønsket å "beholde" han en del lenger. Han er 57, jeg er 32. Synes han er kjekk, høy, smart, det går/gikk an å snakke med han om alt mulig. Vi har sendte hverandre hundrevis av eposter, bilder. Alt var så deilig intenst, og ja, vet at han har vært utro tidligere med mange kvinner. Han påstår nå at han ikke tør å være utro igjen, men jeg tviler og ønsker å avsløre han for kona delvis også fordi da er sjansen mindre for at han finner en ny elskerinne.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La han bare gjøre det. Han driter seg jo ut, dobbelt opp. Hvis du har en ok oppegående leder så får dere en god latter av det. 

Anonymkode: 839bc...ece

yes .og du blir stemplet som slut i skolen.

win win

haha

Anonymkode: ae11f...621

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er det relevant for arbeidsforholdet mitt? dårlig moral? Høres ut som en mørkemann du

Anonymkode: feab5...f5b

Tja, du virker jo litt ustabil og takler tydeligvis motstand dårlig. 

Anonymkode: 8eab6...c3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, du virker jo litt ustabil og takler tydeligvis motstand dårlig. 

Anonymkode: 8eab6...c3a

Dårlig selvtillit etter årevis med mobbing i tenårene, men jeg er faktis stabil til vanlig. Men slike ting som dette påvirker meg og sårer meg dypt.

Anonymkode: feab5...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

yes .og du blir stemplet som slut i skolen.

win win

haha

Anonymkode: ae11f...621

Slut? LOL, hvorfor? Er du en mørkemann eller islamist? Dårlige kvinnefiendtlige holdninger du har.

 

Anonymkode: feab5...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sjwslayer skrev:

Følelser.

Kvinner er mentalt ustabile i tide og utide og veldig lite rasjonelle. Dette er pga høyt østrogen og prolaktin+mensen

Om ts venter i 2 mnd uten å gjøre noe så tenker jeg hun ikke bryr seg så mye i ettertid

Livet går også videre

Nei, vi er ikke det i tide og utide. Men noen blir... ikke helt bra av å bli avvist. Hevn er ikke ok uansett. Akkurat det gjelder menn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...