Gå til innhold

Kommer vi alle til å bli influencere med tiden? At vi må hjelpe store( og små) selskaper med å solgt et produkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ettersom automatiseringen blir et faktum. Manuelt arbeid kommer til å bli uvanlig om noen år. Selvfølgelig vil det være behov for mange mennesker i arbeid, men vil «arbeiderklassen» ta en annen form? 

Jeg er fullstendig klar over at automatisering ikke er noe nytt. Men alt tyder på at det vil store konsekvenser fremover. Hva skal vanlige mennesker jobbe samtidig som at samfunnet går fremover? 

 

Jeg tror at myndighetene kommer til å inngå et samarbeid med store selskaper som Google og Apple. Det innebærer at Google får tilgang til all informasjon om borgerne og at de store selskapene derfor kan bruke informasjonen i sitt arbeid. 

 

Vanlige mennesker som ikke har teknisk eller vitenskapelig utdannelse( eller mye penger) vil jobbe som influencere. Det vil si at de får penger av selskapene for å markedsføre samt reklamere forprodukter som er i deres målgruppe.

En 19 år gammel jente kan for eksempel få i oppgave fortelle om et produkt til en bestemt gruppe mennesker basert på informasjonen både fra myndighetene og i fra den informasjon vanlige mennesker etterlater seg på nettet. Dette er noe som er vanlig idag allerede, men jeg tror vi bare sett begynnelsen. MLM kommer til regelen

 

Hva mener jeg om dette? 

Jeg blir depressiv og det er viktig at vi som individer tar oss sammen. Sosiale medier er brød og sirkus

Anonymkode: c3572...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Sånn, nå er svaret gitt og tråden kan stenges.

Anonymkode: e646e...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror TS har et godt poeng. Dette ser man allerede massivt på youtube og lignende medier. Forskjellen er bare at det er utelukkende unge mennesker som driver med dette. Den eldre generasjonen er fullstendig av lasset når det gjelder dette.

Anonymkode: f3c0e...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...