Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg:

167 cm og 65 kg.

BMI: 23.3

 

Jeg begynner å bli fornøyd med vekten. Tenker jeg er ganske normalvektig og at det er sånn jeg ser ut også. Har kiloene fordelt greit på kroppen. Har gått ned noen kilo og er mer komfortabel i egen kropp no. 
Burde nok begynne å trene.... Er ganske dvask. Det får bli neste del-mål 🙈

Anonymkode: 4cfa6...5f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 1,80 70kg. Jeg er slank og føler meg slank, og har egentlig aldri følt meg bedre enn nå! ;) 

Har veid 120 kg tidligere i livet, og føler at 70kg er min trivselsvekt hvor jeg ikke lenger er redd for å vise meg frem. 

Anonymkode: fb7d0...0a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm og veier 43 kg. Jeg er åpenbart undervektig. Jeg føler meg litt slankere enn vanlig. 

Anonymkode: 4b800...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

178 cm, et sted mellom 70 og 74 kg tipper jeg. Buksene passer i alle fall 🤷 føler meg frisk og sunn, og det er dét jeg bryr meg om!

Anonymkode: 77136...2c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 cm, og veier 46 kg. Synes jeg ser helt normal ut.

Anonymkode: e26d6...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 cm, 62 kg. Pleier å veie 58, men har nylig født. Føler meg grei nå også, men skal snart ned til min vanlige vekt igjen.

Anonymkode: 1e117...8eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 cm, 58 kg. Jeg føler meg tynnfeit. 

Før jeg fikk barn (for snart 2 år siden), var jeg veldig muskuløs. Da veide jeg rundt 65 kg. Da følte jeg meg slank, fast og fin og veltrent. 

Nå føler jeg bare dvask og tynnfeit. Styrketreningen har mer eller mindre utgått, med bekkenproblemer og tidsutfordringer, og jeg føler meg mye mindre vel med kroppen min nå, enn da jeg var 7 kg tyngre. 

Anonymkode: 559a5...e28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

163 cm, 75 kilo. Er jo da overvektig, men bruker str M og 40/42 i klær, så er ikke så svær som folk tror jeg er når jeg sier vekt og høyde.

Er på vei ned igjen til trivselsvekt og den er på 70 kilo. Da er jeg fortsatt overvektig i bmi, men ser slank ut (sagt av leger, ikke meg selv). 

Anonymkode: 0fae9...5dc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

178 og 75 kg, Litt ekstra, men ikke så mye at jeg gidder å gjøre noe med det.

Anonymkode: cc950...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at jeg er gravid men jeg er 170 og veier 91kilo. Har gått opp 20 kilo dette svangerskapet. 

Anonymkode: a32e1...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

175 og 68 kg. Hvordan jeg føler meg kommer an på dagen. Føler meg ofte «stor» selv om jeg egentlig er normal. 

Anonymkode: 84cea...ec0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

168 cm, 58 kg. Jeg føler meg tynnfeit. 

Før jeg fikk barn (for snart 2 år siden), var jeg veldig muskuløs. Da veide jeg rundt 65 kg. Da følte jeg meg slank, fast og fin og veltrent. 

Nå føler jeg bare dvask og tynnfeit. Styrketreningen har mer eller mindre utgått, med bekkenproblemer og tidsutfordringer, og jeg føler meg mye mindre vel med kroppen min nå, enn da jeg var 7 kg tyngre. 

Anonymkode: 559a5...e28

Føler meg også dvask slapp og tynnfeit - har ikke født barn men vært mye syk. 

Anonymkode: 838c2...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...