Gå til innhold

Jeg har levd før


ferdig

Anbefalte innlegg

Hvorfor er så å si alle som påstår det sikre på at de har hvert konger eller berømtheter i tidligere liv? er det bare slike berømtheter som eventuelt blir gjenfødt? Han Ola på haugen eller hu MeyLing som plukket ris er ikke de viktige nokk eller er det noe selektivt over det å bli gjenfødt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har du grunnen til hvorfor det ikke stemmer med at folk har levd før. 

Anonymkode: ef158...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier tror jeg er en gammel myte. Jeg har lest en del bøker om temaet og mitt inntrykk er tvertimot at de fleste som mener å huske tidligere liv har hatt et helt vanlig liv; altså ikke vært hverken kongelige eller historiske kjendiser. 

Anonymkode: 9326a...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg har levd før. Eg var ikkje veldig spesiell, men eg føler at eg ikkje er heilt ny. Eg har nok levd før, men er ikkje fryktelig gammal heller.

Eg trur, eg veit ikkje.

Anonymkode: 02891...bb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en gang en historie om en "come as you were" - fest i USA for folk som mener de har levd tidligere liv. Og de fleste der var ikke så stormannsgale. Det var noen der som hadde vært kyr, griser og sauer. Det var sågar en person dersom mente hen hadde vært vitne til Jesu fødsel, riktignok som esel da. Men så var det også tre stykker der som alle mente de hadde vært Napoleon, så man kan vel med sikkerhet si at minst to av dem løy. 

Anonymkode: 87289...887

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, ferdig said:

Hvorfor er så å si alle som påstår det sikre på at de har hvert konger eller berømtheter i tidligere liv? er det bare slike berømtheter som eventuelt blir gjenfødt? Han Ola på haugen eller hu MeyLing som plukket ris er ikke de viktige nokk eller er det noe selektivt over det å bli gjenfødt?

Eller kanskje det bare er disse "gjenfødte berømthetene" man hører mest om? Det er liksom alltid mer glamorøst med kjendiser, vet du, enten de lever nå eller har levd før eller lever igjen.

Anonymkode: 69955...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ment at jeg har levd før, kan liksom huske jeg er soldat i en jungel.

Men poenget her var at av de fleste jeg har pratet med ( ikke så fryktelig mange jeg har diskutert dette med da menn) de har likosm hvert noe stort å berømt, ser du folk går ut i media om dette så er det også påfallende ofte at de har hvert noe stort, sånn i forhold til hvor mange som går ut i media å sier de har hvert en gris, bonde eller skomaker.

Men, mulig jeg ikke har fulgt med bra nok da 🤔

Endret av ferdig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hørte en gang en historie om en "come as you were" - fest i USA for folk som mener de har levd tidligere liv. Og de fleste der var ikke så stormannsgale. Det var noen der som hadde vært kyr, griser og sauer. Det var sågar en person dersom mente hen hadde vært vitne til Jesu fødsel, riktignok som esel da. Men så var det også tre stykker der som alle mente de hadde vært Napoleon, så man kan vel med sikkerhet si at minst to av dem løy. 

Anonymkode: 87289...887

Njaa - vi blir flere og flere mennesker, så hvis alle skal være gjenfødt, må vi så klart dele litt på de tidligere.

Anonymkode: 76347...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...