Gå til innhold

Rynke under øynene som er der konstant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er bare 22 år gammel, men har en rynke, eller fin linje (?), som sitter under nedre øyelokk. Synes det er altfor tidlig å ha fått denne rynken, og den er der konstant. Vanskelig å forklare, men er ikke en vanlig smilerynke, men en rynke som går hele veien under øyelokket, akkurat som om den sitter under der hvor man får poser under øynene. Den går på en måte ovalt med øyet, og er verst når jeg våkner opp om morgenen. Den er der helt uavhengig av søvn osv. 

Har prøvd diverse øyekremer, det hjelper ikke.. er det noen som har noen erfaringer med noe lignende, og vet noe som funker? Synes det er altfor tidlig hvis jeg skal begynne å ta restylane/botox for rynker.. men jeg føler jeg alltid ser sliten ut, og det skjemmer meg skikkelig:-(

Anonymkode: c08c2...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ikke ut som en rynke per definisjon, men som en liten hudfold. Har du hatt den hele livet eller har den kommet 'med årene'? Til og med sønnen min på 3 har en sånn, så det skyldes nok ikke alderdom :)

Anonymkode: 22fa3...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ikke ut som en rynke per definisjon, men som en liten hudfold. Har du hatt den hele livet eller har den kommet 'med årene'? Til og med sønnen min på 3 har en sånn, så det skyldes nok ikke alderdom :)

Anonymkode: 22fa3...c29

Den har kommet det siste året, og er under begge øynene, så er nok en rynke..:( 

Anonymkode: c08c2...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har kommet det siste året, og er under begge øynene, så er nok en rynke..:( 

Anonymkode: c08c2...5cd

Kan du ta et bilde og legge ut? Litt lettere å bedømme da!

Jeg fikk selv min første synlige linje under begge øynene da jeg var 19 - eller det var i alle fall da jeg la merke til den. Nå er jeg 31 og først det siste året har jeg fått litt flere linjer under øynene, men bare når jeg smiler - hvis det er noen trøst :)

Anonymkode: 22fa3...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover du på siden, ts?

Jeg får en sånn rynke under venstre øye siden jeg sover med venstrekinnet mot puta sånn at kinnet klemmer seg sammen under øyet. Rynken begynner å bli kronisk til meg, så prøver å venne meg på å sove på høyre side eller ryggen. Men vanskelig å endre på det jeg gjør i søvne:(

Anonymkode: cfbd3...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Iflg min klinikk kan ikke sånne rynker tas m hverken botox eller restylane(tear through). Rynker, i motsetning til linjer altså.
Da er det kanskje øyelokksløft som må til?

Anonymkode: 5f8bc...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...