Gå til innhold

Drøm!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En klar drøm der jeg var på tur i en båt til Danmark med en villt fremmed herremann jeg aldri har sett før. Syns det var spennende med båten. Den gikk fort og det var en sånn luftputebåt. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med denne mannen men vi skulle på tur og fant ut at jeg må bare gjøre det beste ut av det å prøve å bli kjent med han hvis en skulle få til en hyggelig tur. Inni alt var det å noe busskjøring og bratte bakker snøkledde...

Er d noe slags mening i den??

Anonymkode: c4516...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å vinne i lotto, finne kjerligheten og få mange barn, til slutt ender du opp som lesbisk milioner intil du en dag aker i en bakke å blir overkjørt av en buss... Eller noe.

( Sender regning på 250kr)

 

Jeg å drømte faktisk at jeg kjørte danskebåten i natt, men jeg hadde stjålet en trailer med korn jeg da.... Vet ikke hva det betyr menn.

Anonymkode: 6a43a...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å vinne i lotto, finne kjerligheten og få mange barn, til slutt ender du opp som lesbisk milioner intil du en dag aker i en bakke å blir overkjørt av en buss... Eller noe.

( Sender regning på 250kr)

 

Jeg å drømte faktisk at jeg kjørte danskebåten i natt, men jeg hadde stjålet en trailer med korn jeg da.... Vet ikke hva det betyr menn.

Anonymkode: 6a43a...fa0

Ha ha ha 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😂😂😂😂flotters bra jeg har tippa...

Anonymkode: c4516...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre hurtigbåt skal visst tolkes som at man står foran et problem eller prosjekt som trengs å løses rimelig kjapt. Jobber du med et prosjekt der du samarbeider med en ukjent mann kanskje. Vann symboliserer alltid følelser. Det virker imidlertid som om du var fornøyd med båten og farten? Så da er du kanskje i gang med å løse problemet i det virkelige liv.

Jeg drømte i natt at bilen min stod under vann .. vet ikke helt hva det betyr ennå, men tror ikke det er noe bra.. Fullmåne og klare drømmer.

Anonymkode: 12552...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger på hvit sand på en øy på Maldivene. Der sitter HENNE. Og hun vet intenting om min fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...