Gå til innhold

Våknet nettopp opp fra en ekkel drøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal finne fram papir, og skrive den ned. Helt sykt ekkelt, og føltes så utrolig ekte.

Forteller bare deler av den her. Jeg var i et annet land. Jeg visste av en eller annen grunn hvilket land jeg var i, men jeg vet ikke hvorfor jeg var der. Vet bare at det var feil. 

uten å gå for mye i detalj, løp jeg gjennom noen gater, for å komme meg vekk fra noen ekle menn, som enten ville ha misbrukt meg selv, drept meg, eller tvunget meg til prostitusjon. Av en eller annen grunn var jeg også livredd for å bli levert inn til kirken i dette landet.

Etter en stund, møtte jeg to barn. Forstod dem ikke så godt, men klarte likevel å kommunisere med dem. De var ikke veldig store, men forstod at jeg trengte hjelp. De tok meg med hjem, fordi det ville være farlig for meg å være ute i gatene når det ble kveld.

De fikk meg til å gjemme meg under en av sengene på det lille rommet deres, bak noe rot av leker og støv, siden faren ikke var helt skikkelig. Fikk inntrykk av at han drakk endel.

Mens jeg lå under senga, og hørte at faren var kommet hjem, og barna skulle spise, bestemte jeg meg for å be til Gud om at faren ikke måtte finne meg, og at jeg ikke måtte leveres inn noen plass. Akkurat da, våknet jeg.

Anonymkode: 2e206...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt veldig rare og detaljerte drømmer de siste to dagene, og nei, jeg er ikke typen som ser film. Syns det er merkelig med sånne veldig levende og detaljerte drømmer. Flere som drømmer mye rart?

Anonymkode: 2e206...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bukkenbruse skrev:

Elsker og drømme 😊 men pleier ikke å huske like mye fra drømmene som deg da 😀

Det kan være spennende ja. Enig i det, men denne var ekkel. Husker vanligvis ikke så mye, men får slike detaljerte drømmer i perioder, der jeg husker mye.

Anonymkode: 2e206...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer mer følelsesladde drømmer i perioder. Husker jeg drømte en gang at mormoren min døde, da våkna jeg av lyden av meg selv som gråt.  Og puta var helt fuktig av tårer.

 

Noen drømmer er så livaktige at jeg trenger noen dager på å bli kvitt den ugne følelsen i magen. 

Husker forresten også at jeg hadde en enormt livaktig drøm om dampende sex med bestevennen min.  Da kunne jeg ikke se på ham uten å rødme på flere dager. Vi er nå gift forresten 😂, så kanskje drømmen var det som fikk meg til å innse at jeg ønsket mer enn bare vennskap

Anonymkode: d31c0...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer mer følelsesladde drømmer i perioder. Husker jeg drømte en gang at mormoren min døde, da våkna jeg av lyden av meg selv som gråt.  Og puta var helt fuktig av tårer.

 

Noen drømmer er så livaktige at jeg trenger noen dager på å bli kvitt den ugne følelsen i magen. 

Husker forresten også at jeg hadde en enormt livaktig drøm om dampende sex med bestevennen min.  Da kunne jeg ikke se på ham uten å rødme på flere dager. Vi er nå gift forresten 😂, så kanskje drømmen var det som fikk meg til å innse at jeg ønsket mer enn bare vennskap

Anonymkode: d31c0...bf0

Veldig spesielt det også. Så fint at dere fant sammen :) 

Anonymkode: 2e206...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...